Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro struktūros schema
Teatro Vadovas
    • Teatro vadovo pavaduotojas menui
      • Kūrybinės veiklos planavimo ir solistų skyrius
      • Orkestro tarnyba
      • Choro tarnyba
      • Baleto tarnyba
    • Teatro vadovo pavaduotojas
      • Personalo ir bendrųjų reikalų skyrius
      • Pastatymų
        tarnyba
        • Sceną aptarnaujantis skyrius
        • Gamybos skyrius
      • Ūkio skyrius
    • Buhalterinės apskaitos
      skyrius
    • Teatro vadovo pavaduotojas rinkodarai
      • Rinkodaros tarnyba
        • Reklamos
          ir pardavimų
          skyrius
        • Žiūrovus aptarnaujantis skyrius
        • Pastatymų ir renginių organizavimo skyrius
    • Strateginio
      ir investicijų
      valdymo skyrius
Teatro Vadovas
    • Teatro vadovo pavaduotojas menui
      • Kūrybinės veiklos planavimo ir solistų skyrius
      • Orkestro tarnyba
      • Choro tarnyba
      • Baleto tarnyba
    • Teatro vadovo pavaduotojas
      • Personalo ir bendrųjų reikalų skyrius
      • Pastatymų
        tarnyba
        • Sceną aptarnaujantis skyrius
        • Gamybos skyrius
      • Ūkio skyrius
    • Buhalterinės apskaitos
      skyrius
    • Teatro vadovo pavaduotojas rinkodarai
      • Rinkodaros tarnyba
        • Reklamos
          ir pardavimų
          skyrius
        • Žiūrovus aptarnaujantis skyrius
        • Pastatymų ir renginių organizavimo skyrius
    • Strateginio
      ir investicijų
      valdymo skyrius
Teatro Vadovas
    • Teatro vadovo pavaduotojas menui
      • Kūrybinės veiklos planavimo ir solistų skyrius
      • Orkestro tarnyba
      • Choro tarnyba
      • Baleto tarnyba
Teatro vadovo pavaduotojas
Buhalterinės apskaitos
skyrius
Personalo ir bendrųjų reikalų skyrius
      • Pastatymų
        tarnyba
        • Sceną aptarnaujantis skyrius
        • Gamybos skyrius
Ūkio skyrius
    • Teatro vadovo pavaduotojas rinkodarai
      • Rinkodaros tarnyba
        • Reklamos
          ir pardavimų
          skyrius
        • Žiūrovus aptarnaujantis skyrius
        • Pastatymų ir renginių organizavimo skyrius
    • Strateginio
      ir investicijų
      valdymo skyrius
news article cover image

Naujienos

Naujienlaiškio
Prenumerata
2021.02.12

„Pirmas pasimatymas“ su ambicingais Muzikinio teatro naujokais

Vasario 14-ąją 18 valandą Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras publiką kviečia į virtualų koncertą "Pirmas pasimatymas". Jaunų ir ambicingų solistų, neseniai pradėjusių dirbti Muzikiniame teatre, atliekama programa panardins į pirmojo pasimatymo kvaitulį ir primins jaunatvišką skubėjimą mylėti.

Solistė Viktorija Bakan publikai dovanos Undinės ariją iš A. Dvoržak operos „Undinė“, Vilius Trakys - Porgio dainelę iš G. Geršvino operos „Porgis ir Besė“, solistė Gabrielė Kuzmickaitė meilės dainų karaliene tituluojamą - Habanerą iš G. Bizet operos „Karmen“, solistas Evgenii Milovanov – E. de Curtis „Non ti scordar di me“. Smuikininkė Regina Sarkisova atliks J.Massenet „Meditaciją“.

Išsiilgtai publikai bus skirti ir gražiausi solistų duetai: G. Kuzmickaitė ir E. Milovanov atliks Hanos ir Danilo duetą iš F. Leharo operetės „Linksmoji našlė“, V.Bakan ir  V.Trakys - Cerlinos ir Don Žuano duetą iš W. A. Mozarto operos „Don Žuanas“, G. Kuzmickaitė ir V. Bakan – Barkarolę iš J. Offenbacho operos „Hofmano pasakos“.

Filmuos lyg kiną

„Šiame koncerte dalyvauja Muzikinio teatro, tačiau ne scenos, naujokai: kai kuriems, tai bus pirmas pasirodymas mūsų teatre. Tai nauji Muzikinio teatro darbuotojai - smuikininkė Regina Sarkisova iš Baltarusijos ir didelę patirtį turintis koncertmeisteris-pianistas Christopher Cooley iš Amerikos. Nuo sausio mėnesio prie Muzikinio teatro atlikėjų komandos prisijungė choro artistas, tenoras Evgenii Milovanov iš Kaliningrado ir solistai: bosas Vilius Trakys, sopranas Viktorija Bakan bei mecosopranas Gabrielė Kuzmickaitė. V.Bakan kūrybinėje biografijoje Šveicarijos, Austrijos, Rusijos ir kitų šalių didieji operos teatrai bei festivaliai. G.Kuzmickaitė Klaipėdos žiūrovams pažįstama iš spektaklių „Kelionė į Tilžę“, „Don Žuanas““,- sako koncerto režisierė Karina Novikova, prie Muzikinio teatro kolektyvo prisijungusi šį sezoną.

Režisierė tikisi iš savo patirčių Europos operos teatruose čia, Klaipėdoje, su naujais kolegomis, sukurti nepamirštamą koncertą. K. Novikova sako, kad karantino apribojimo neleidusio publikai koncerto pristatyti salėje, negalima vertinti vien neigiamai. „Koncertas nebus filmuojamas statiškai, viena kamera. Filmuodami labai stengsimės bei publikai pateiksime kuo aukštesnio lygio vaizdo medžiagą įvairiais rakursais. Vos ne pagal kino taisykles! Laukiu jūsų „Pirmame pasimatyme“ sekmadienį!“,- kviečia K.Novikova.

Europoje įgytas patirtis pritaiko Klaipėdoje

K.Novikova 2011 m. baigė Klaipėdos universitetą, studijavo režisūrą ir klasikinį vokalą. 2011 m. Klaipėdos valstybiniame muzikiniame teatre režisavo operą „Didonė ir Enėjas“. 2016 m. žinias tobulino Nacionalinėje operos studijoje Londone, asistavo ir stažavosi pas garsiausius operos režisierius Ciuriche, Londone, Amsterdame ir Berlyne. Režisavo ir prodiusavo A. Strindbergo pjesės „Miss Julie" pastatymą Londone, E.Ionesco pjesės "Karalius miršta" pastatymą Klaipėdoje, režisavo M. Lane pjesę „Planas - meilės istorija" Lesteryje (Liecester ang.) (Anglijoje),  J.Sebastiani operą „Pastorello Musicale“ Valdovų rūmuose Vilniuje. 2017 m. dirbo režisieriaus asistente  Knighton Opera, Opera Holland Park Anglijoje bei Olandijos nacionalinėje operoje. 2018 K. Novikova įkūrė tarptautinę jaunųjų menininkų rezidenciją „Operos akseleratorius“, ten pastatė programas „Mocartas leidžiasi į žemę“ ir „Opera in Jazz“ .

Nuo 2020 m. dirba Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro režisieriaus asistente. Vienas paskutinių darbų – režisavo „LOL“ (Linksmasis orkestro laivas) orkestro programą.

Ir išduota, ir viliojanti

Gabrielė Kuzmickaitė Klaipėdos publiką sužavėjo Wolfgango A. Mozarto operos „Don Žuanas“ premjeroje atlikdama mylimojo išduotos Donos Elvyros partiją, o Eduardo Balsio operoje „Kelionė į Tilžę“ – tapusi jokių ribų nepaisančia viliokle Buše.

Solistė aktyviai koncertuoja ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje: Latvijoje, Lenkijoje, Didžiojoje Britanijoje, Portugalijoje. 2018 m. Kenneth More teatre, Londone, Dižiojoje Britanijoje atliko Marcelinos vaidmenį W.A. Mozarto operoje ,,Figaro vedybos“ (dirigentas J. Wallnig, režisierius M. Woodwood). 2019 m. išvykoje su Kauno valstybiniu muzikiniu teatru,  PromFest festivalyje, Estijoje atliko Duniašos vaidmenį N. Rimskij-Korsakov operoje ,,Caro sužadėtinė" (dirigentas J. Janulevičius, režisierius T. Kask).

G. Kuzmickaitė dalyvauja tarptautiniuose muzikos festivaliuose ir konkursuose. 2018m. pelnė didžiuosius prizus trečiajame tarptautiniame festivalyje-konkurse ,,Mykolo Kleopo Oginskio kūrybos perlai" ir šeštajame tarptautiniame vokalinės-chorinės muzikos festivalyje „Pearls of Art“. Taip pat G. Kuzmickaitė yra apdovanota trimis Lietuvos Respublikos prezidentės Dalios Grybauskaitės padėkos raštais ,,Už laimėjimus tarptautiniuose konkursuose“.

Stulbinanti karjera tęsiama Klaipėdoje

Viktorija Bakan studijavo Vilniuje, prof.Reginos Maciūtės ir prof. Virgilijaus Noreikos dainavimo klasėse, Lietuvos muzikos ir teatro akademijoje. Baigė dainavimo bei muzikos pedagogikos bakalauro ir magistrantūros studijas. 2003 m. laimėjo II premiją Zenono Paulausko jaunųjų dainininkų konkurse, o 2006m. - I vietą Vincės Jonuškaitės Zaunienės dainininkių konkurse. 2007-2009 m. stažavosi LNOBT operos studijoje, vadovaujamoje prof. V. Noreikos ir prof. Vytauto Viržonio.

Lietuvos nacionaliniame operos ir baleto teatre sukūrė - Rožės (R.Portman “Mažasis princas”), Ksenijos (M.Mussorgsky „Borisas Godunovas“), Adinos (G.Donizetti „Meilės eleksyras"), Džildos (G.Verdi „Rigoletas") vaidmenis. 2007 m. Estijos Tartu „Vanemuine“ teatre debiutavo Džildos vaidmenyje (G.Verdi „Rigoletas“), o po metų Latvijos nacionalinėje operoje - Violeta Valeri (G. Verdi „Traviata”).

2010 - 2012 m. dainininkė stažavosi Ciuricho operos teatro tarptautinėje operos studijoje. Ciuricho operos teatre atliko: Paminos (W. A. Mozart „Užburtoji fleita“), Barbarinos (W. A. Mozart „Figaro vedybos“),  Gėlių merginos (R.Wagner „Parsifalis), Poloviečių mergaitės (A.Borodino „Kunigaikštis Igoris“), Norinos (G.Donizetti „Don Paskualė“), Titanijos (B. Britten „Vasarvidžio nakties sapnas“) vaidmenis. 2014-2016 m. Viktorija Bakan dainavo Vienos teatro jaunųjų solistų ansamblyje, kuriame sėkmingai debiutavo Tatjanos (P.Čaikovskio „Eugenijus Oneginas”), grafienės Armelindos (F.L.Gassmann „Gli uccellatori”) vaidmenyse. 2015 m. debiutavo Milano Litta teatre Romildos (G.F.Händel „Kserksas") vaidmeniu. 2016 m. Sicilijos Massimo operos teatre sukūrė Jano vaidmenį (L.Janaček „Jenufa”), o Belgijos Antverpeno Vlaamse operos teatre - princesės Volkovos vaidmenį (N.Rimskio-Korsakovo  „Sadko”). 2018 m. sėkmingai debiutavo grafienės Armelindos vaidmeniu Vokietijos Kiolno operoje. Taip pat sulaukė didelio pasisekimo kasmetiniame G.F.Händelio festivalyje (Vokietijoje) atlikusi Ermionės partiją iš G. F. Händelio operos „Orestas”.

Ne tik dainuoja, bet ir kuria muziką

Evgenii Milovanov 1997-1999 m. liaudies orkestro dirigento specialybės mokėsi Kaliningrado kultūros koledže, vėliau Kaliningrado srities S.V.Rachmaninovo muzikos koledže įgijo chorinio dirigavimo specialybę. Tuo pat metu dirbo choro artistu Kaliningrado Filharmonijos kapeloje. 2001-2017 m. dainavo Baltijos flotilės vyrų ansamblyje. Su šiuo kolektyvu gastroliavo visoje Europoje. 2008-2009 m. Kaliningrado radijuje vėdė savo muzikinę laidą. 2017-2019 m. dirbo solistu (tenoru) Kaliningrado Filharmonijos folkloriniame ansamblyje, tuo pačiu metu jame dar grojo gitara ir balalaika. Nuo 2021 m. dirba Klaipėdos valstybiniame muzikiniame teatre choro artistu. Tik atvykęs, dar iki antrosios karantino bangos, spėjo dalyvauti šokio spektaklio premjeroje „Faustas“ (pagal W.J.Goethe) atlikdamas solinę tenoro partiją W.A.Mozarto „Requiem”. Yra sukūręs instrumentinės, elektroninės ir vokalinės muzikos kūrinių, rašo muziką kompiuteriniams žaidimams bei kino filmams, taip pat kuria ir atlieka elektroninę muziką.

Darbštusis optimistas

Solistas Vilius Trakys kelią į didžiąją sceną skinasi savo žemaitišku užsispyrimu, darbštumu ir optimizmu. 2015 m. jis baigė muzikos pedagogikos bei klasikinio dainavimo studijų programas Klaipėdos universitete, o 2019 m. įgijo magistro kvalifikacinį laipsnį Lietuvos muzikos ir teatro akademijos Klaipėdos fakultete. Tais pačiais metais laimėjo pirmąją vietą „Elžbietos Kardelienės” XX dainininkų konkurse.
Nuo 2015 m. dirba Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro choro artistu, o nuo 2021 m. - solistu. Svarbiausi  vaidmenys Muzikiniame teatre: Ponas (E.Balsys „Kelionė į Tilžę”), Krivis (G.Kuprevičius ,,Prūsai“), Bertranas (P.Čaikovkis ,,Jolanta”), Don Basilio (Dž.Rossini „Sevilijos Kirpėjas”), Komandoras (W.A.Mozart „Don Žuanas”), Kareivis (G. Puccini „Bohema”), Vyras I (R.Leoncavallo „Pajacai”), Uberto (G. B. Pergolesi  „Tarnaitė ponia“), Vyras I (Z.Liepinš opera-melodrama „Paryžiaus katedra), Perčikas (J.Bock miuzikle „Smuikininkas ant stogo”), dainuoja teatralizuotame E. Balsio dainų koncerte „Aš – senas jūrininkas”.

KVMT inf.

 

Šviežiausios naujienos
85-ąjį jubiliejų pasitinka pirmasis Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro garbės dirigentas Stanislavas Domarkas

85-ąjį jubiliejų pasitinka pirmasis Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro garbės dirigentas Stanislavas Domarkas

„Sapnai ir kaktusai“ skleisis naujoje Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro salėje „Jūra“

„Sapnai ir kaktusai“ skleisis naujoje Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro salėje „Jūra“

Žmones su regos negalia po naują Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro pastatą vedžios ir moderniausios technologijos

Žmones su regos negalia po naują Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro pastatą vedžios ir moderniausios technologijos

Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro kūrėjų apdovanojimai „Pagauk bangą“

Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro kūrėjų apdovanojimai „Pagauk bangą“

RĖMĖJAI

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (ang. cookies). Sutikdami naudoti slapukus galėsite patogiau naršyti mūsų svetainėje. Daugiau apie slapukus ir kaip jų atsisakyti skaitykite slapukų politikoje.

Sužinoti daugiau

sutinku

Abonementas

Repertuaras ir bilietai

  • Žanras: Koncertas

    Data: 2020-09-02

    Laikas: 18:30

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Miuziklas

    Data: 2020-09-12

    Laikas: 18:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Vaikams

    Data: 2020-10-11

    Laikas: 14:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Koncertas

    Data: 2020-10-22

    Laikas: 19:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Opera

    Data: 2020-10-24

    Laikas: 18:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Vaikams

    Data: 2020-10-25

    Laikas: 13:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Opera

    Data: 2020-11-11

    Laikas: 19:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Opera

    Data: 2020-11-13

    Laikas: 19:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Edukacija

    Data: 2021-02-05

    Laikas: 12:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Opera

    Data: 2021-02-06

    Laikas: 18:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Opera

    Data: 2021-02-18

    Laikas: 19:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Edukacija

    Data: 2021-03-12

    Laikas: 12:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Šokis

    Data: 2021-03-13

    Laikas: 18:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Vaikams

    Data: 2021-03-14

    Laikas: 13:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Miuziklas

    Data: 2021-03-26

    Laikas: 18:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Opera

    Data: 2021-04-07

    Laikas: 19:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Vaikams

    Data: 2021-04-11

    Laikas: 13:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Vaikams

    Data: 2021-04-25

    Laikas: 13:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Koncertas

    Data: 2021-06-19

    Laikas: 17:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Šokis

    Data: 2022-12-07

    Laikas: 18:30

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:

Mokėjimo būdas *
Noriu Naujienlaiškio


Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro modernizavimas

Projektas finansuojamas iš Europos regioninės plėtros fondo

Projekto Nr. 07.1.1-CPVA-V-304-01-0019

Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras įgyvendiną teatro modernizavimo projektą, dalinai finansuojamą Europos regioninės plėtros fondo, pagal 2020-01-10 pasirašytą finansavimo ir administravimo sutartį su VšĮ Centrine projektų valdymo agentūra. Bendra projekto vertė 23 990 642,98 Eur, iš jų ES regioninės plėtros fondo lėšos - 9 510 736,93 Eur, Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – 14 479 906,05 Eur.

Pastato rekonstrukcijos techninis projektas buvo parengtas dar 2016 m. pabaigoje, rangovas parinktas 2018 m., rangos darbų viešąjį konkursą laimėjo UAB „Infes“. Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro rekonstrukcija pradėta 2018 m. rugsėjo 14 d. Apie rekonstrukcijos pradžią iškilmingai paskelbta įkasant kapsulę ateities kartoms būsimo pastato pamatuose

Projekto tikslas – padidinti Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro patrauklumą, teikiamų kultūros paslaugų prieinamumą ir kokybę

Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras – didžiausias profesionalaus meno kolektyvas ne tik Klaipėdoje, bet ir visame Vakarų Lietuvos regione. Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras įkurtas 1987 metų sausio 1 dieną, Klaipėdos liaudies operos teatrą reorganizavus į muzikinį teatrą. Per dvidešimt šešerius kūrybinės veiklos metus teatre pastatyta per 100 įvairių žanrų ir epochų sceninių veikalų, tai: operos, operetės, miuziklai, muzikinės dramos, baletai, šiuolaikinio šokio spektakliai, oratorijos, muzikiniai spektakliai vaikams.

Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras teikia šias pagrindines paslaugas – rodo spektaklius (savo ir kitų gastroliuojančių teatrų repertuarą) Klaipėdoje, stato naujus spektaklius, teikia edukacines paslaugas, rodo spektaklius kituose miestuose (gastrolės), įgyvendina kultūrines programas. Teatras orientuojasi į platų visuomenės ratą kaip tikslinę žiūrovų auditoriją. Repertuaras bei spektakliai pritaikomi kuo įvairesnėms tikslinėms žiūrovų grupėms (atsižvelgiant į amžių, socialinę padėtį, pomėgius ir kt.), tokiu būdu siekiama formuoti teigiamą visuomenės požiūrį į teatrą ir pritraukti kuo įvairesnių visuomenės grupių atstovus.

Svarbi scenos infrastruktūra įrengta dar sovietų laikais ir šiuo metu visiškai neatitinka laiko realijų. Nėra galimybės greitai pakelti ir nuleisti dekoracijų, vystyti kitų meninių spendimų. Įdiegus šiuolaikinę scenos infrastruktūrą, būtų pagerintas ne tik vizualinis vaizdas, kuris svarbus žiūrovui, bet ir būtų sudaryta galimybė didesnei režisierių ir aktorių saviraiškai. Tai leistų statyti daugiau ir novatoriškesnių spektaklių.

Šiuolaikiniam jaunimui labai svarbu, kad teatro spektakliai atspindėtų tai, kas yra aktualu. Šiuolaikiniai spektakliai, kuriuose vyrautų jaunimo kultūra (vadinamoji „gatvės kultūra“), būtų naudojamos išmaniosios technologijos (kadangi tokias technologijas jaunimas naudoja ir kasdieniniame gyvenime) leistų padidinti susidomėjimą ne tik jaunimo tarpe, bet pritrauktų ir kitų amžiaus lankytojų grupes, kurios nori susipažinti su siek problemomis. Įdiegus tinkamą scenos įrangą, galima būti kurti vizualinius pasakojimus, kurie taptų neatsiejama spektaklių dalimi.

Šiuo metu Vakarų Europoje ir JAV vyrauja tendencija, kad teatras turi būti aprūpinamas naujausia technine įranga, kuri leistų kurti visiškai naujo lygio pasirodymus. Tokia įranga leidžia išreikšti spektaklio herojaus išgyvenimus vizualiai, scenoje projektuoti vaizdinius, sukurti reikiamą atmosferą (keičiant šviesos spektrą, intensyvumą, spalvą, galima sukurti baimės, gėrio, jaukumo ir kt. atmosferą). Gera garso sistema leistų pasiūlyti įvairesnių garso sprendimų. Labai svarbu pažymėti, kad režisieriai, turėdami tokias priemones, galėtų lengviau interpretuoti scenarijus, pasirinkti sprendinius, kurie iki šiol, dėl techninių sąlygų, nebuvo galimi.

Įgyvendinus projekto veiklas, numatoma pasiekti projekto tikslą - padidinti Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro patrauklumą, teikiamų kultūros paslaugų prieinamumą ir kokybę. Bus pasiekti tokie rezultatai:

  • modernizuoti didžiosios salės scenos technologijos įrenginius ir susijusią įrangą;
  • modernizuoti didžiosios ir mažosios salės garso ir apšvietimo įrangą;
  • pakeisti didžiosios salės kėdes bei kiliminę dangą. Pakeisti mažosios salės kėdes, suteikiant daugiau komforto lankytojams.
  • Pritaikyti teatro erdves ir infrastruktūrą lankytojų poreikiams.