Profilis
Teatro, kino dailininkė, scenografė Sigita Šimkūnaitė (g. 1981) studijavo architektūrą, įgijo architektūros istorijos ir teorijos magistro laipsnį Vilniaus Gedimino technikos universitete (2004), taip pat metus stažavo Vituso Beringo universiteto kolegijoje Danijoje (2001).
2010 m. ji įsiliejo į nepriklausomos kūrybinės grupės „Operomanija“ veiklą, sukūrusi scenografiją Williamo Waltono operai „Meška“ (su Arūnu Paslaičiu, rež. Nerijus Petrokas). Bendradarbiaudama su „Operomanija“ vėlesniais metais kūrė scenografiją Jono Sakalausko haiku operai „Sniegas“ (choreografė ir režisierė Rūta Butkus) ir Rūtos Vitkauskaitės nanooperai „Apie Ugnį ir Bėgantį žmogų“ (režisierė Marija Simona Šimulynaitė). Su kompozitoriumi J. Sakalausku ir choreografe Agnija Šeiko dirbo statant šokio operas „Dykra“ (2011) ir „Džuljetos“ (2012). Kūrė scenografiją choreografų Rūtos Butkus („Lost Eyes“, „5g of hope“, „New N fairytale“, 6th finger, „MII4IIpeoples park“), Petro Lisausko („Moterų klubas“), Agnijos Šeiko („Dior in Moscow“), Vyčio Jankausko („Agonijos“, „Dekreacija“), Maciejaus Kuźmińskio („I“) šokio spektakliams.
Klaipėdos valstybiniame muzikiniame teatre menininkė debiutavo šokio spektakliu „Karmen“ (režisierė ir choreografė Aušra Krasauskaitė, 2017). Toliau sekė kiti darbai KVMT: Giedriaus Kuprevičiaus opera „Prūsai“ (rež. Gediminas Šeduikis, 2018), Mikio Theodorakio baletas „Graikas Zorba“ (chor. Lorca Massine, 2018) ir Richardo Wagnerio opera „Skrajojantis olandas“ (rež. Dalius Abaris ir Gediminas Šeduikis, 2020), už kurią drauge su D. Abariu buvo nominuota „Auksiniam scenos kryžiui“ scenografijos kategorijoje. 2022 m. sukūrė scenografiją šokio spektaklių triptikui „Dona Kichotė“, už kurią taip pat buvo nominuota „Auksiniam scenos kryžiui“, tačiau jį pelnė už scenografiją spektakliams „Edžio pabaiga“ (Valstybinis jaunimo teatras) ir „Indigo. Das Schliemann Project“ (Šeiko šokio teatras) kartu su kostiumų dailininke Sandra Straukaite (kategorija Scenografija ir kostiumų dizainas).
Tarp naujausių jos darbų – krovinių vilkike sukurta G. B. Pergolesi operos „Tarnaitė ponia“ scenografija (rež. Gediminas Šeduikis, 2020) ir natūralistinis scenovaizdis spektaklyje-kelionėje „Laikas nė(e)rimui“ (režisierė ir choreografė Agnija Šeiko), atvėrusiame „Neringos – Lietuvos kultūros sostinės 2021“ renginių programą. Šio spektaklio scenografijos elementas – veidrodiniai krikštai – tapo pagrindiniu Lietuvos nacionalinio pavijono ir parodos „Teatro navigacija. Kas ten“ elementu 15-oje Prahos scenografijos parodos kvadrienalėje (2023 m birželis, kuratorė Raimonda Bitinaitė-Širvinskienė), kurioje buvo pristatyta ir S. Šimkūnaitės kūryba teatrui. 2022 m. kūrė scenografiją programos „Kaunas – Europos kultūros sostinė 2022“ Šiuolaikinio Kauno mito trilogijos trečiajam veiksmui – baletorijai „Sutartis“ (kompozitorė Zita Bružaitė, režisierius Gediminas Šeduikis). 2023 m. sukūrė scenografiją atviroje Klaipėdos elingo scenoje pastatytam videografiniam spektakliui pagal Carlo Orffo sceninę kantatą „Carmina Burana“ (rež. Dalius Abaris), įspūdingai užbaigusiam III-iąjį Klaipėdos festivalį.
2023–2024 m. sezono pusmetinis abonementas – galimybė sutaupyti net pusę bilietų kainos!
Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro sezono atidarymo koncerte – muzikinė upės kelionė
RĖMĖJAI
© 2020 Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras.
Visos teisės saugomos įstatymų