Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro struktūros schema
Teatro Vadovas
    • Teatro vadovo pavaduotojas menui
      • Kūrybinės veiklos planavimo ir solistų skyrius
      • Orkestro tarnyba
      • Choro tarnyba
      • Baleto tarnyba
    • Teatro vadovo pavaduotojas
      • Personalo ir bendrųjų reikalų skyrius
      • Pastatymų
        tarnyba
        • Sceną aptarnaujantis skyrius
        • Gamybos skyrius
      • Ūkio skyrius
    • Buhalterinės apskaitos
      skyrius
    • Teatro vadovo pavaduotojas rinkodarai
      • Rinkodaros tarnyba
        • Reklamos
          ir pardavimų
          skyrius
        • Žiūrovus aptarnaujantis skyrius
        • Pastatymų ir renginių organizavimo skyrius
    • Strateginio
      ir investicijų
      valdymo skyrius
Teatro Vadovas
    • Teatro vadovo pavaduotojas menui
      • Kūrybinės veiklos planavimo ir solistų skyrius
      • Orkestro tarnyba
      • Choro tarnyba
      • Baleto tarnyba
    • Teatro vadovo pavaduotojas
      • Personalo ir bendrųjų reikalų skyrius
      • Pastatymų
        tarnyba
        • Sceną aptarnaujantis skyrius
        • Gamybos skyrius
      • Ūkio skyrius
    • Buhalterinės apskaitos
      skyrius
    • Teatro vadovo pavaduotojas rinkodarai
      • Rinkodaros tarnyba
        • Reklamos
          ir pardavimų
          skyrius
        • Žiūrovus aptarnaujantis skyrius
        • Pastatymų ir renginių organizavimo skyrius
    • Strateginio
      ir investicijų
      valdymo skyrius
Teatro Vadovas
    • Teatro vadovo pavaduotojas menui
      • Kūrybinės veiklos planavimo ir solistų skyrius
      • Orkestro tarnyba
      • Choro tarnyba
      • Baleto tarnyba
Teatro vadovo pavaduotojas
Buhalterinės apskaitos
skyrius
Personalo ir bendrųjų reikalų skyrius
      • Pastatymų
        tarnyba
        • Sceną aptarnaujantis skyrius
        • Gamybos skyrius
Ūkio skyrius
    • Teatro vadovo pavaduotojas rinkodarai
      • Rinkodaros tarnyba
        • Reklamos
          ir pardavimų
          skyrius
        • Žiūrovus aptarnaujantis skyrius
        • Pastatymų ir renginių organizavimo skyrius
    • Strateginio
      ir investicijų
      valdymo skyrius
person profile image

Profilis

Yan Malaki

Ukrainiečių šokėjas ir choreografas Yanas Malaki (g. 2002 Apostolovėje) nuo vaikystės mokėsi vokalo ir šokio. Šeimai persikėlus gyventi į Kyjivą, įstojo studijuoti klasikinio šokio į Serge’o Lifario municipalinę šokio akademiją. Studijų metais dalyvavo Ukrainos nacionalinio operos ir baleto teatro spektakliuose, šoko antrojo solisto vaidmenį Kristiano Leverio šokio spektaklyje „Under the Tide“ ir pagrindinio solisto vaidmenį spektaklyje „Du faunai“. Kaip akademijos atstovas dalyvavo tarptautiniame šokėjų konkurse Izraelyje ir iškovojo IV Grand Prix, taip pat dalyvavo tarptautiniame šokio konkurse „Tanzolymp“ Berlyne (Vokietija).

2021 m. baigęs studijas atvyko į Lietuvą ir tų pačių metų gruodį tapo KVMT baleto trupės artistu. Šoka tiek pagrindinius, tiek kordebaleto vaidmenis KVMT repertuariniuose šokio spektakliuose. 2022 m. kaip choreografas dalyvavo teatro baleto trupės choreografinių dirbtuvių projekte „Dėmesio! Baletas“ ir Tartautinei šokio dienai skirtoje programoje pristatė dvi miniatiūras: „Faunai“ pagal Claude’o Debussy muziką ir „Devoid of feelings, not devoid of love“ pagal Ezio Bosso muziką. 2022m. taip pat sukūrė kompoziciją šokio spektaklių triptikui „Dona Kichotė“ (I dalis).

KVMT apdovanojimuose „Pagauk bangą“ pelnė „Metų debiuto šoko spektaklyje“ apdovanojimą (2021) už Džono vaidmenį M. Theodorakio balete „Graikas Zorba“, Spragtuko vaidmenį P. Čaikovskio „Spragtuke“ ir Seminaristo Petrylos vaidmenį spektaklyje „Altorių šešėly“ ir du „Metų baleto artisto“ apdovanojimus – pirmąjį už Vaikino vaidmenį šokio spektaklių triptike „Dona Kichotė“ (I d., chor. Yan Malaki), Jaunojo Fausto vaidmenį šokio spektaklyje „Faustas“ (chor. Robert Bondara) ir Žilvino vaidmenį šokio spektaklyje „Eglė žalčių karalienė“ (chor. Martynas Rimeikis) pagal to paties pavadinimo Eduardo Balsio baletą (2022), o antrąjį už solinius vaidmenis šokio spektaklyje „Sapnai ir kaktusai“ (chor. Robert Bondara ir Alexander Ekman, 2023). 2024 m. pelnė „Auksinį scenos kryžių“ už solinius vaidmenis šokio spektaklyje „Sapnai ir kaktusai“ (chor. Robert Bondara ir Alexander Ekman, 2023).

Spektakliai:
  • Choreografas - DONA KICHOTĖ (Premjera 2022.11.11)
  • Choreografas - Pažintis su DONA KICHOTE (Premjera 2023.02.08)
  • Džonas (pirmą kartą) - Mikis Theodorakis GRAIKAS ZORBA (Premjera 2018.08.10)
  • Seminaristas Petryla, Seminaristas Petryla (pirmą kartą) - ALTORIŲ ŠEŠĖLY (Premjera 2014.03.20)
  • Žilvinas - EGLĖ ŽALČIŲ KARALIENĖ (Premjera 2019.08.16)
  • Jaunasis Faustas (pirmą kartą), Jaunasis Faustas - FAUSTAS (Premjera 2020.11.21)
  • Fricas, Kinų šokėjas (pirmą kartą), Princas Spragtukas (pirmą kartą) - Piotr Čaikovskij SPRAGTUKAS (Premjera 2019.12.20)
  • Solistas, Solistas („Stabat Mater“), Dueto solistas („Stabat Mater“) - STABAT MATER / ŠVENTASIS PAVASARIS (Premjera 2021.08.13)
  • Šokėjas / choreografas - DĖMESIO! BALETAS 2022 (Premjera 2022.04.29)
  • Solistas - Edukacinis spektaklis: šokio spektaklis pagal Giovanni Battista Pergolesi STABAT MATER (Premjera 2022.02.04)
  • Baleto šokėjas - Paramos Ukrainai koncertas UŽ TAIKĄ IR LAISVĘ! (Premjera 2022.03.30)
  • Solistas / šokėjas, Solistas (I) / Vaikinas (I) / Šokėjas (III), Vaikinas (I) - DONA KICHOTĖ (Premjera 2022.11.11)
  • Solistas / Vaikinas - Pažintis su DONA KICHOTE (Premjera 2023.02.08)
  • Solistas - Pažintis su šokio spektakliu STABAT MATER (Premjera 2023.04.05)
  • Duetas (Žagsulys, Kaktusai), Duetas (Žagsulys), Duetas II (8m68, Kaktusai), Duetas II (8m68) - SAPNAI IR KAKTUSAI (Premjera 2023.03.17)
  • Duetas (Žagsulys) - Pažintis su šokio spektakliais SAPNAI IR KAKTUSAI (Premjera 2023.04.05)
  • Žilvinas - Mažasis spektaklis EGLĖ ŽALČIŲ KARALIENĖ (Premjera 2023.09.20)
  • Seminaristas Petryla - Pažintis su šokio spektakliu ALTORIŲ ŠEŠĖLY (Premjera 2024.01.12)
  • Baleto šokėjas - Iškilmingas baleto gala koncertas (Premjera 2024.05.17)
Straipsniai

INTERVIU „Vivat, Maestro!“ – KVMT garbės dirigentas Stanislavas Domarkas pasitinka 85-ąjį jubiliejų

Paskutinėmis pavasario dienomis – atvirų durų dienos Klaipėdos valstybiniame muzikiniame teatre

Stanislavo Domarko 85-metų sukakčiai skirtas koncertas „Vivat, Maestro!“: visais labai džiaugiuosi!

Į sceną grįžta vidiniams pokyčiams įkvepianti Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro „Dona Kichotė“

RĖMĖJAI

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (ang. cookies). Sutikdami naudoti slapukus galėsite patogiau naršyti mūsų svetainėje. Daugiau apie slapukus ir kaip jų atsisakyti skaitykite slapukų politikoje.

Sužinoti daugiau

sutinku

Abonementas

Repertuaras ir bilietai

  • Žanras: Opera

    Data: 2024-12-05

    Laikas: 18:30

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:

Mokėjimo būdas *
Noriu Naujienlaiškio


Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro modernizavimas

Projektas finansuojamas iš Europos regioninės plėtros fondo

Projekto Nr. 07.1.1-CPVA-V-304-01-0019

Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras įgyvendiną teatro modernizavimo projektą, dalinai finansuojamą Europos regioninės plėtros fondo, pagal 2020-01-10 pasirašytą finansavimo ir administravimo sutartį su VšĮ Centrine projektų valdymo agentūra. Bendra projekto vertė 23 990 642,98 Eur, iš jų ES regioninės plėtros fondo lėšos - 9 510 736,93 Eur, Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – 14 479 906,05 Eur.

Pastato rekonstrukcijos techninis projektas buvo parengtas dar 2016 m. pabaigoje, rangovas parinktas 2018 m., rangos darbų viešąjį konkursą laimėjo UAB „Infes“. Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro rekonstrukcija pradėta 2018 m. rugsėjo 14 d. Apie rekonstrukcijos pradžią iškilmingai paskelbta įkasant kapsulę ateities kartoms būsimo pastato pamatuose

Projekto tikslas – padidinti Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro patrauklumą, teikiamų kultūros paslaugų prieinamumą ir kokybę

Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras – didžiausias profesionalaus meno kolektyvas ne tik Klaipėdoje, bet ir visame Vakarų Lietuvos regione. Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras įkurtas 1987 metų sausio 1 dieną, Klaipėdos liaudies operos teatrą reorganizavus į muzikinį teatrą. Per dvidešimt šešerius kūrybinės veiklos metus teatre pastatyta per 100 įvairių žanrų ir epochų sceninių veikalų, tai: operos, operetės, miuziklai, muzikinės dramos, baletai, šiuolaikinio šokio spektakliai, oratorijos, muzikiniai spektakliai vaikams.

Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras teikia šias pagrindines paslaugas – rodo spektaklius (savo ir kitų gastroliuojančių teatrų repertuarą) Klaipėdoje, stato naujus spektaklius, teikia edukacines paslaugas, rodo spektaklius kituose miestuose (gastrolės), įgyvendina kultūrines programas. Teatras orientuojasi į platų visuomenės ratą kaip tikslinę žiūrovų auditoriją. Repertuaras bei spektakliai pritaikomi kuo įvairesnėms tikslinėms žiūrovų grupėms (atsižvelgiant į amžių, socialinę padėtį, pomėgius ir kt.), tokiu būdu siekiama formuoti teigiamą visuomenės požiūrį į teatrą ir pritraukti kuo įvairesnių visuomenės grupių atstovus.

Svarbi scenos infrastruktūra įrengta dar sovietų laikais ir šiuo metu visiškai neatitinka laiko realijų. Nėra galimybės greitai pakelti ir nuleisti dekoracijų, vystyti kitų meninių spendimų. Įdiegus šiuolaikinę scenos infrastruktūrą, būtų pagerintas ne tik vizualinis vaizdas, kuris svarbus žiūrovui, bet ir būtų sudaryta galimybė didesnei režisierių ir aktorių saviraiškai. Tai leistų statyti daugiau ir novatoriškesnių spektaklių.

Šiuolaikiniam jaunimui labai svarbu, kad teatro spektakliai atspindėtų tai, kas yra aktualu. Šiuolaikiniai spektakliai, kuriuose vyrautų jaunimo kultūra (vadinamoji „gatvės kultūra“), būtų naudojamos išmaniosios technologijos (kadangi tokias technologijas jaunimas naudoja ir kasdieniniame gyvenime) leistų padidinti susidomėjimą ne tik jaunimo tarpe, bet pritrauktų ir kitų amžiaus lankytojų grupes, kurios nori susipažinti su siek problemomis. Įdiegus tinkamą scenos įrangą, galima būti kurti vizualinius pasakojimus, kurie taptų neatsiejama spektaklių dalimi.

Šiuo metu Vakarų Europoje ir JAV vyrauja tendencija, kad teatras turi būti aprūpinamas naujausia technine įranga, kuri leistų kurti visiškai naujo lygio pasirodymus. Tokia įranga leidžia išreikšti spektaklio herojaus išgyvenimus vizualiai, scenoje projektuoti vaizdinius, sukurti reikiamą atmosferą (keičiant šviesos spektrą, intensyvumą, spalvą, galima sukurti baimės, gėrio, jaukumo ir kt. atmosferą). Gera garso sistema leistų pasiūlyti įvairesnių garso sprendimų. Labai svarbu pažymėti, kad režisieriai, turėdami tokias priemones, galėtų lengviau interpretuoti scenarijus, pasirinkti sprendinius, kurie iki šiol, dėl techninių sąlygų, nebuvo galimi.

Įgyvendinus projekto veiklas, numatoma pasiekti projekto tikslą - padidinti Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro patrauklumą, teikiamų kultūros paslaugų prieinamumą ir kokybę. Bus pasiekti tokie rezultatai:

  • modernizuoti didžiosios salės scenos technologijos įrenginius ir susijusią įrangą;
  • modernizuoti didžiosios ir mažosios salės garso ir apšvietimo įrangą;
  • pakeisti didžiosios salės kėdes bei kiliminę dangą. Pakeisti mažosios salės kėdes, suteikiant daugiau komforto lankytojams.
  • Pritaikyti teatro erdves ir infrastruktūrą lankytojų poreikiams.