Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro struktūros schema
Teatro Vadovas
    • Teatro vadovo pavaduotojas menui
      • Kūrybinės veiklos planavimo ir solistų skyrius
      • Orkestro tarnyba
      • Choro tarnyba
      • Baleto tarnyba
    • Teatro vadovo pavaduotojas
      • Personalo ir bendrųjų reikalų skyrius
      • Pastatymų
        tarnyba
        • Sceną aptarnaujantis skyrius
        • Gamybos skyrius
      • Ūkio skyrius
    • Buhalterinės apskaitos
      skyrius
    • Teatro vadovo pavaduotojas rinkodarai
      • Rinkodaros tarnyba
        • Reklamos
          ir pardavimų
          skyrius
        • Žiūrovus aptarnaujantis skyrius
        • Pastatymų ir renginių organizavimo skyrius
    • Strateginio
      ir investicijų
      valdymo skyrius
Teatro Vadovas
    • Teatro vadovo pavaduotojas menui
      • Kūrybinės veiklos planavimo ir solistų skyrius
      • Orkestro tarnyba
      • Choro tarnyba
      • Baleto tarnyba
    • Teatro vadovo pavaduotojas
      • Personalo ir bendrųjų reikalų skyrius
      • Pastatymų
        tarnyba
        • Sceną aptarnaujantis skyrius
        • Gamybos skyrius
      • Ūkio skyrius
    • Buhalterinės apskaitos
      skyrius
    • Teatro vadovo pavaduotojas rinkodarai
      • Rinkodaros tarnyba
        • Reklamos
          ir pardavimų
          skyrius
        • Žiūrovus aptarnaujantis skyrius
        • Pastatymų ir renginių organizavimo skyrius
    • Strateginio
      ir investicijų
      valdymo skyrius
Teatro Vadovas
    • Teatro vadovo pavaduotojas menui
      • Kūrybinės veiklos planavimo ir solistų skyrius
      • Orkestro tarnyba
      • Choro tarnyba
      • Baleto tarnyba
Teatro vadovo pavaduotojas
Buhalterinės apskaitos
skyrius
Personalo ir bendrųjų reikalų skyrius
      • Pastatymų
        tarnyba
        • Sceną aptarnaujantis skyrius
        • Gamybos skyrius
Ūkio skyrius
    • Teatro vadovo pavaduotojas rinkodarai
      • Rinkodaros tarnyba
        • Reklamos
          ir pardavimų
          skyrius
        • Žiūrovus aptarnaujantis skyrius
        • Pastatymų ir renginių organizavimo skyrius
    • Strateginio
      ir investicijų
      valdymo skyrius
news article cover image

Naujienos

Naujienlaiškio
Prenumerata
2021.08.27

Klaipėdos baleto trupės artistė šoks festivalyje Turkijoje

Klaipėdos festivalio metu užsimezgusi kūrybinė draugystė tęsiasi naujomis šokio formomis. Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro baleto trupės artistė Ksenija Jermakova rugsėjo 3-5 d. dalyvaus Tarptautiniame menų festivalyje Ankara SOLO Contemporary Dance Festival (Turkija).  Choreografiją ir muziką jos solo pasirodymui sukūrė choreografas iš Slovėnijos dirbęs Klaipėdos festivalyje kuriant šokio spektaklių premjeras.

Choreografija sukurta specialiai festivaliui

Organizatorių ir Lietuvos respublikos ambasados Turkijoje kvietimu, Muzikinis teatras dalyvauti festivalyje siunčia jauną ir talentingą baleto artistę K. Jermakovą. Konkursinei festivalio programai ji pristatys choreografo Gajaus Žmavco (Slovėnija) specialiai šiam pasirodymui sukurtą choreografinę miniatiūrą  „Starfall“ pagal jo paties sukurtą muziką. Šios kompozicijos premjera Lietuvoje numatyta 2022 m. balandžio 29 d. Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro projekte „Dėmesio! Baletas 2022“.

Tarptautinis festivalis vyksta Ankaros širdyje - „CerModern“ menų centre, scenoje po atviru dangumi. Festivalyje dalyvauja šokėjai solistai iš Ispanijos, Čekijos, Vokietijos, Italijos, Meksikos, Graikijos, Izraelio ir kitų šalių. „CerModern“ - didžiausias šiuolaikinio meno centras ne tik Ankaroje, bet ir visoje Turkijoje.

Į Turkiją vyksta „Stabat Mater“ solistė

Ksenija Jermakova studijavo klasikinį šokį Nacionalinėje M. K. Čiurlionio menų mokykloje Vilniuje (šokėją ugdė baleto pedagogės Deimantė Karpušenkovienė, Jolanta Vymerytė ir Audronė Domeikienė) ir įgijo baleto artisto diplomą. Besimokydama šioje mokykloje, taip pat tobulinosi meistriškumo klasėse ir klasikinio šokio seminaruose su Jurgita Dronina (2018), Albertu Mirzoyanu ir Richardu d’Altonu (2019). 2019 m. debiutavo Lietuvos nacionaliniame operos ir baleto teatre Fėjos krikštamotės vaidmeniu S. Prokofjevo balete „Pelenė“ (chor. Enno Suve) ir pasirodė L. A. Minkaus baleto „Bajaderė“ (chor. Marius Petipa) Šešėlių karalystės scenoje kaip kordebaleto narė.

Nuo 2020 m. šoka KVMT baleto trupėje. Kaip kordebaleto šokėja dalyvauja spektakliuose „Altorių šešėly“ (chor. Aurelijus Liškauskas), „Eglė žalčių karalienė“ (chor. Martynas Rimeikis), „Faustas“ (chor. Robert Bondara). 2021 m. dalyvavo I tarptautiniame Klaipėdos festivalyje pristatytose dviejų choreografo Edwardo Clugo vienaveiksmių baletų premjerose – kaip solistė „Stabat Mater“ ir kaip kordebaleto artistė I.Stravinskio „Šventajame pavasaryje“.
Pasirengti festivalio konkursinei programai nelengva – šiuo metu teatre vyksta intensyvus pasiruošimas pirmai, jau rugsėjo 17,18,19 dienomis įvyksiančiai šio sezono premjerai – Sergejaus Prokofjevo baletui „Romeo ir Džuljeta“. Tačiau kūrybinis tandemas nestokoja nei fizinės ištvemės, nei pasiryžimo sėkmingai atstovauti teatrą tarptautinėje arenoje.

Pažintis užsimezgusi Klaipėdos festivalyje

Gajus Žmavcas - šokėjas ir choreografas. Pradėjęs mokytis baleto Mariboro muzikos ir baleto konservatorijoje, vėliau studijas tęsė Tarptautinėje klasikinio šokio akademijoje Kijeve, Ukrainoje. 2006 m. tapo Mariboro baleto trupės šokėju, čia ėmė glaudžiai bendradarbiauti su jos meno vadovu, choreografu Edwardu Clugu. Gajus Žmavcas atliko vaidmenis daugelio žymių choreografų spektakliuose, tarp jų galima paminėti tokius šiuolaikinio baleto autoritetus, kaip Johanas Ingeris, Mauro Bigonzetti, Jeanas Christophe’as Maillot, Staša Zurovacius ir Zoranas Markovičius.

2013 m. debiutavo kaip choreografas, sukūręs choreografiją vienaveiksmiam baletui „Home“ Mariboro teatre, kuris buvo rodomas Šiuolaikinės choreografijos vakare drauge su Stašos Zurovaciaus ir Zorano Markovičiaus baletais. Nuo to laiko dirba Slovėnijos nacionaliniame teatre Maribore, taip pat kuria choreografiją baleto, dramos ir operos spektakliams kaip kviestinis choreografas. Jo kūrybinėje biografijoje: choreografija „Keturioms paskutinėms dainoms“ pagal to paties pavadinimo Richardo Strausso pomirtinį dainų ciklą,  Richardo Wagnerio muzikinės dramos „Reino auksas“ pastatymui (rež. Igoris Pisonas), apdovanojimus pelniusi kompozicija „Yesterdays“,  vienos dalies baletas „Maestro“, rodomas drauge su Edwardo Clugo ir Aexanderio Ekmano vienaveiksmiais baletais  ir t.t.

Šią vasarą Klaipėdos festivalyje G. Žmavcas kaip choreografo E.Clugo asistentas dirbo statant du vienaveiksmius baleto spektaklius - „Stabat Mater“ (pagal Giovanni Battista Pergolesi muziką) ir Igorio Stravinskio „Šventasis pavasaris“. Taip užsimezgė jo kūrybinė draugystė su teatro baleto trupe.

KVMT inf.

Gajaus Žmavco nuotr.

Šviežiausios naujienos
Muzikinis teatras sezoną pradeda „Romeo ir Džuljetos“  meilės istorija

Muzikinis teatras sezoną pradeda „Romeo ir Džuljetos“  meilės istorija

„Romeo ir Džuljeta“ kviečia gerbėjus į aklą pasimatymą

„Romeo ir Džuljeta“ kviečia gerbėjus į aklą pasimatymą

Romeo ir Džuljetos meilės istoriją pasakos O.Borodina ir R.Semenenko

Romeo ir Džuljetos meilės istoriją pasakos O.Borodina ir R.Semenenko

Kai neįmanoma tampa menu

Kai neįmanoma tampa menu

RĖMĖJAI

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (ang. cookies). Sutikdami naudoti slapukus galėsite patogiau naršyti mūsų svetainėje. Daugiau apie slapukus ir kaip jų atsisakyti skaitykite slapukų politikoje.

Sužinoti daugiau

sutinku

Abonementas

Repertuaras

  • Žanras: Koncertas

    Data: 2020-09-02

    Laikas: 18:30

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Miuziklas

    Data: 2020-09-12

    Laikas: 18:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Šokio spektaklis

    Data: 2020-09-25

    Laikas: 19:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Šokio spektaklis

    Data: 2020-10-10

    Laikas: 18:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Vaikams

    Data: 2020-10-11

    Laikas: 14:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Koncertas

    Data: 2020-10-22

    Laikas: 19:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Opera

    Data: 2020-10-24

    Laikas: 18:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Vaikams

    Data: 2020-10-25

    Laikas: 13:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Opera

    Data: 2020-11-11

    Laikas: 19:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Opera

    Data: 2020-11-13

    Laikas: 19:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Edukacija

    Data: 2020-12-06

    Laikas: 13:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Edukacija

    Data: 2021-02-05

    Laikas: 12:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Opera

    Data: 2021-02-06

    Laikas: 18:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Opera

    Data: 2021-02-18

    Laikas: 19:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Opera

    Data: 2021-03-10

    Laikas: 19:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Edukacija

    Data: 2021-03-12

    Laikas: 12:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Šokio spektaklis

    Data: 2021-03-13

    Laikas: 18:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Vaikams

    Data: 2021-03-14

    Laikas: 13:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Miuziklas

    Data: 2021-03-26

    Laikas: 18:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Opera

    Data: 2021-04-07

    Laikas: 19:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Šokio spektaklis

    Data: 2021-04-09

    Laikas: 19:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Vaikams

    Data: 2021-04-11

    Laikas: 13:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Vaikams

    Data: 2021-04-25

    Laikas: 13:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Koncertas

    Data: 2021-06-19

    Laikas: 17:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:

Mokėjimo būdas *
Noriu Naujienlaiškio

Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro modernizavimas

Projektas finansuojamas iš Europos regioninės plėtros fondo

Projekto Nr. 07.1.1-CPVA-V-304-01-0019

Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras įgyvendiną teatro modernizavimo projektą, dalinai finansuojamą Europos regioninės plėtros fondo, pagal 2020-01-10 pasirašytą finansavimo ir administravimo sutartį su VšĮ Centrine projektų valdymo agentūra. Bendra projekto vertė 23 990 642,98 Eur, iš jų ES regioninės plėtros fondo lėšos - 9 510 736,93 Eur, Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – 14 479 906,05 Eur.

Pastato rekonstrukcijos techninis projektas buvo parengtas dar 2016 m. pabaigoje, rangovas parinktas 2018 m., rangos darbų viešąjį konkursą laimėjo UAB „Infes“. Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro rekonstrukcija pradėta 2018 m. rugsėjo 14 d. Apie rekonstrukcijos pradžią iškilmingai paskelbta įkasant kapsulę ateities kartoms būsimo pastato pamatuose

Projekto tikslas – padidinti Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro patrauklumą, teikiamų kultūros paslaugų prieinamumą ir kokybę

Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras – didžiausias profesionalaus meno kolektyvas ne tik Klaipėdoje, bet ir visame Vakarų Lietuvos regione. Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras įkurtas 1987 metų sausio 1 dieną, Klaipėdos liaudies operos teatrą reorganizavus į muzikinį teatrą. Per dvidešimt šešerius kūrybinės veiklos metus teatre pastatyta per 100 įvairių žanrų ir epochų sceninių veikalų, tai: operos, operetės, miuziklai, muzikinės dramos, baletai, šiuolaikinio šokio spektakliai, oratorijos, muzikiniai spektakliai vaikams.

Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras teikia šias pagrindines paslaugas – rodo spektaklius (savo ir kitų gastroliuojančių teatrų repertuarą) Klaipėdoje, stato naujus spektaklius, teikia edukacines paslaugas, rodo spektaklius kituose miestuose (gastrolės), įgyvendina kultūrines programas. Teatras orientuojasi į platų visuomenės ratą kaip tikslinę žiūrovų auditoriją. Repertuaras bei spektakliai pritaikomi kuo įvairesnėms tikslinėms žiūrovų grupėms (atsižvelgiant į amžių, socialinę padėtį, pomėgius ir kt.), tokiu būdu siekiama formuoti teigiamą visuomenės požiūrį į teatrą ir pritraukti kuo įvairesnių visuomenės grupių atstovus.

Svarbi scenos infrastruktūra įrengta dar sovietų laikais ir šiuo metu visiškai neatitinka laiko realijų. Nėra galimybės greitai pakelti ir nuleisti dekoracijų, vystyti kitų meninių spendimų. Įdiegus šiuolaikinę scenos infrastruktūrą, būtų pagerintas ne tik vizualinis vaizdas, kuris svarbus žiūrovui, bet ir būtų sudaryta galimybė didesnei režisierių ir aktorių saviraiškai. Tai leistų statyti daugiau ir novatoriškesnių spektaklių.

Šiuolaikiniam jaunimui labai svarbu, kad teatro spektakliai atspindėtų tai, kas yra aktualu. Šiuolaikiniai spektakliai, kuriuose vyrautų jaunimo kultūra (vadinamoji „gatvės kultūra“), būtų naudojamos išmaniosios technologijos (kadangi tokias technologijas jaunimas naudoja ir kasdieniniame gyvenime) leistų padidinti susidomėjimą ne tik jaunimo tarpe, bet pritrauktų ir kitų amžiaus lankytojų grupes, kurios nori susipažinti su siek problemomis. Įdiegus tinkamą scenos įrangą, galima būti kurti vizualinius pasakojimus, kurie taptų neatsiejama spektaklių dalimi.

Šiuo metu Vakarų Europoje ir JAV vyrauja tendencija, kad teatras turi būti aprūpinamas naujausia technine įranga, kuri leistų kurti visiškai naujo lygio pasirodymus. Tokia įranga leidžia išreikšti spektaklio herojaus išgyvenimus vizualiai, scenoje projektuoti vaizdinius, sukurti reikiamą atmosferą (keičiant šviesos spektrą, intensyvumą, spalvą, galima sukurti baimės, gėrio, jaukumo ir kt. atmosferą). Gera garso sistema leistų pasiūlyti įvairesnių garso sprendimų. Labai svarbu pažymėti, kad režisieriai, turėdami tokias priemones, galėtų lengviau interpretuoti scenarijus, pasirinkti sprendinius, kurie iki šiol, dėl techninių sąlygų, nebuvo galimi.

Įgyvendinus projekto veiklas, numatoma pasiekti projekto tikslą - padidinti Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro patrauklumą, teikiamų kultūros paslaugų prieinamumą ir kokybę. Bus pasiekti tokie rezultatai:

  • modernizuoti didžiosios salės scenos technologijos įrenginius ir susijusią įrangą;
  • modernizuoti didžiosios ir mažosios salės garso ir apšvietimo įrangą;
  • pakeisti didžiosios salės kėdes bei kiliminę dangą. Pakeisti mažosios salės kėdes, suteikiant daugiau komforto lankytojams.
  • Pritaikyti teatro erdves ir infrastruktūrą lankytojų poreikiams.