Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro struktūros schema
Teatro Vadovas
    • Teatro vadovo pavaduotojas menui
      • Kūrybinės veiklos planavimo ir solistų skyrius
      • Orkestro tarnyba
      • Choro tarnyba
      • Baleto tarnyba
    • Teatro vadovo pavaduotojas
      • Personalo ir bendrųjų reikalų skyrius
      • Pastatymų
        tarnyba
        • Sceną aptarnaujantis skyrius
        • Gamybos skyrius
      • Ūkio skyrius
    • Buhalterinės apskaitos
      skyrius
    • Teatro vadovo pavaduotojas rinkodarai
      • Rinkodaros tarnyba
        • Reklamos
          ir pardavimų
          skyrius
        • Žiūrovus aptarnaujantis skyrius
        • Pastatymų ir renginių organizavimo skyrius
    • Strateginio
      ir investicijų
      valdymo skyrius
Teatro Vadovas
    • Teatro vadovo pavaduotojas menui
      • Kūrybinės veiklos planavimo ir solistų skyrius
      • Orkestro tarnyba
      • Choro tarnyba
      • Baleto tarnyba
    • Teatro vadovo pavaduotojas
      • Personalo ir bendrųjų reikalų skyrius
      • Pastatymų
        tarnyba
        • Sceną aptarnaujantis skyrius
        • Gamybos skyrius
      • Ūkio skyrius
    • Buhalterinės apskaitos
      skyrius
    • Teatro vadovo pavaduotojas rinkodarai
      • Rinkodaros tarnyba
        • Reklamos
          ir pardavimų
          skyrius
        • Žiūrovus aptarnaujantis skyrius
        • Pastatymų ir renginių organizavimo skyrius
    • Strateginio
      ir investicijų
      valdymo skyrius
Teatro Vadovas
    • Teatro vadovo pavaduotojas menui
      • Kūrybinės veiklos planavimo ir solistų skyrius
      • Orkestro tarnyba
      • Choro tarnyba
      • Baleto tarnyba
Teatro vadovo pavaduotojas
Buhalterinės apskaitos
skyrius
Personalo ir bendrųjų reikalų skyrius
      • Pastatymų
        tarnyba
        • Sceną aptarnaujantis skyrius
        • Gamybos skyrius
Ūkio skyrius
    • Teatro vadovo pavaduotojas rinkodarai
      • Rinkodaros tarnyba
        • Reklamos
          ir pardavimų
          skyrius
        • Žiūrovus aptarnaujantis skyrius
        • Pastatymų ir renginių organizavimo skyrius
    • Strateginio
      ir investicijų
      valdymo skyrius
news article cover image

Naujienos

Naujienlaiškio
Prenumerata
2021.09.24

Muzikinio teatro solistai stipendijų dėka atrado naujas galimybes

Daug gražių vaidmenų sukūrę Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro jaunieji solistai – Beata Ignatavičiūtė ir Tadas Jakas nuoširdžiai dėkoja Klaipėdos miesto savivaldybei už suteiktas edukacines stipendijas bei siūlo jaunimui kuo aktyviau jų siekti ir naudotis fantastiškomis galimybėmis tobulintis pas profesionalus, savo srities žinovus.

Norėjosi mokytis dar ilgiau

„Ilgai mąsčiau pildyti paraišką ar ne, tačiau gavau padrąsinamąjį spyrį į sėdimąją, tad nusprendžiau bandyti ir labai tuo džiaugiuosi. Man, Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro darbuotojui, norėjosi tobulinti svarbiausią savo darbo „įrankį“ - balsą. Tad susisiekiau su LMTA Dainavimo katedros vedėja, profesore Asta Krikščiūnaite ir paklausiau ar ji sutiktų su manimi padirbėti, ir ji mielai sutiko. Dirbome daug ir kartais net neskaičiuodami laiko. Lavinome balsą įvairiais pratimais, dainavome arijas. Pratimai - viena, o visa tai pritaikyti dainuojant arijas - žymiai sudėtingiau. Labiausiai gaila, kad viskas kas gera, greitai baigiasi (juokiasi). Dirbome du mėnesius, bet norėjosi, kad tai būtų trukę bent jau metus, tačiau ir šis laikas man davė tikrai daug. Esu tikras, kad su profesore A.Krikščiūnaite susitiksime dar tikrai ne kartą. Jauniems solistams būtina šalia turėti „profesionalią ausį“, kad nenukrypti nuo teisingo kelio“,- jaunasis solistas.

Pamėgo stepą

Anot T.Jako, solistai privalo ne tik puikiai dainuoti, bet ir nepriekaištingai judėti scenoje. „Buvo laikas, kai maniau, kad esu su dviem kairiomis ir medinėmis kojomis (juokiasi). Tačiau kažkada teatre teko susidurti su stepo šokiu. Pradžioje tai atrodė lyg aukštoji matematika, tačiau pamažu šis šokis man pasidavė ir naujametiniame renginyje linksmai jį trypiau kartu su vienuolėmis iš KVMT miuziklo „Šounuolynas“. Mėgstu mesti iššūkius sau, tad nusprendžiau pasimokyti stepo pas profesionalią šokėją, šokių mokytoją Aną Umnovą. Tai buvo rimtas iššūkis, nes aš nesu šokėjas-profesionalas. Su A.Umnova mokiausi stepo šokio pagrindų, išbandžiau improvizacijas ir įvairias žingsnių kombinacijas. Prakaitas liejosi upeliais, kartais net pamiršdavau kur kairė, o kur dešinė koja, tačiau tai buvo labai linksmas ir nepakartojamas laikas. Po šių pamokų supratau, kad stepas – mano naujas pomėgis!“,- džiaugiasi T.Jakas.

Gautas žinias jau pritaikė

Solistė Beata Ignatavičiūtė pasakoja stipendijos siekusi su nusistatymu, kad pabandžiusi nieko nepraras: tiesiog užpildžiusi reikiamus dokumentus Klaipėdos miesto savivaldybės meno edukacinei stipendijai gauti. „Kadangi mano profesija jungia net kelias meno šakas, nutariau tobulinti ne tik vokalą, bet ir šokį, plastiką. Prašydama vokalo pamokų kreipiausi į solistę pelniusią ne vieną laimėjimą Lietuvoje bei užsienyje, turinčią daug patirties mokant vokalo - profesorę Astą Krikščiūnaitę. Penkiolikos pamokų metu su A.Krikščiūnaite ne tik dainavome, bet ir analizavome, rinkome mano balsui tinkantį repertuarą. Stengėmės praturtinti mano balso galimybes operoje, sustiprinti kvėpavimo ir dainavimo techniką. Profesorė labai korektiška, visada turinti ką pasakyti ir padėti esamoje situacijoje. Iš šios išskirtinės asmenybės yra ko pasimokyti ne tik profesinėje srityje. Labai džiaugiuosi, kad iš profesorės gautas žinias ir patirtį netrukus pavyko pritaikyti dainuojant Giovanni Battista Pergolesi „Stabat Mater“ premjeroje Klaipėdos festivalyje. Tikiu, jog dainuodama ir kituose Muzikinio teatro spektakliuose bei koncertuose jausiuosi kur kas tvirčiau“,- su užsidegimu pasakoja solistė.

„Pajuto stuburą“

Gauta stipendija B.Ignatavičiūtei suteikė galimybę patobulinti šokio bei laikysenos pagrindus. Šioje srityje solistei talkino profesionali šokėja, konkursų laureatė Eiva Dobilaitė. „Tarsi naujai pajutau savo kūną: patobulinau laikyseną, pasitikrinau jo elastingumą. Mokiausi kaip be traumų ir kuo išraiškingiau judėti scenoje apsimovus aukštakulnius, susipažinau kokie kūno raumenys turi būti aktyvūs, tam tikro judesio metu. Šiuolaikinio šokio dėka labiau „pažinau kūno ir žemės kontaktą“ bei kaip judėti nežalojant savęs. Gautos žinios man padėjo praturtėti kaip atlikėjai. Tai buvo puiki galimybė įvairius šokių stilius (šiuolaikinis, salsa ir high heels). Šokis lavina sceninę koordinaciją, padeda kontroliuoti laikyseną bei sustiprina kūną. Scenoje – tai būtinybė. E.Dobilaitė savo entuziazmu užkrėsdavo tik įėjus į aikštelę. Jos dėka ,,pajutau stuburą“ tiesiogine to žodžio prasme(juokiasi). Esu jai už viską labai dėkinga“,- tikina solistė.

B.Ignatavičiūtė ir T.Jakas dėkoja Klaipėdos miesto savivaldybei už suteiktą šansą patobulėti: „Linkime kiekvienam jaunam artistui nebijoti ir pasinaudoti skiriamomis stipendijomis. Juk tai puiki galimybė atrasti naujus savo talentus ar tapti dar daugiau gebančiu profesionalu“.

KVMT inf.

Šviežiausios naujienos
„Marselietei“ populiarumu prilygstanti opera „Pulko duktė“ belsis į Klaipėdos publikos širdis

„Marselietei“ populiarumu prilygstanti opera „Pulko duktė“ belsis į Klaipėdos publikos širdis

„Šventasis pavasaris“ grasinasi užlieti Klaipėdą

„Šventasis pavasaris“ grasinasi užlieti Klaipėdą

Atgimsta Prūsijos karalystės laikus menanti komiška opera „Pulko duktė“

Atgimsta Prūsijos karalystės laikus menanti komiška opera „Pulko duktė“

„Orfėjas pragare“: scenoje debiutuoja Diana ir Merkurijus

„Orfėjas pragare“: scenoje debiutuoja Diana ir Merkurijus

RĖMĖJAI

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (ang. cookies). Sutikdami naudoti slapukus galėsite patogiau naršyti mūsų svetainėje. Daugiau apie slapukus ir kaip jų atsisakyti skaitykite slapukų politikoje.

Sužinoti daugiau

sutinku

Abonementas

Repertuaras

  • Žanras: Koncertas

    Data: 2020-09-02

    Laikas: 18:30

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Miuziklas

    Data: 2020-09-12

    Laikas: 18:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Šokio spektaklis

    Data: 2020-09-25

    Laikas: 19:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Šokio spektaklis

    Data: 2020-10-10

    Laikas: 18:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Vaikams

    Data: 2020-10-11

    Laikas: 14:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Koncertas

    Data: 2020-10-22

    Laikas: 19:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Opera

    Data: 2020-10-24

    Laikas: 18:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Vaikams

    Data: 2020-10-25

    Laikas: 13:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Opera

    Data: 2020-11-11

    Laikas: 19:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Opera

    Data: 2020-11-13

    Laikas: 19:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Edukacija

    Data: 2021-02-05

    Laikas: 12:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Opera

    Data: 2021-02-06

    Laikas: 18:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Opera

    Data: 2021-02-18

    Laikas: 19:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Opera

    Data: 2021-03-10

    Laikas: 19:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Edukacija

    Data: 2021-03-12

    Laikas: 12:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Šokio spektaklis

    Data: 2021-03-13

    Laikas: 18:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Vaikams

    Data: 2021-03-14

    Laikas: 13:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Miuziklas

    Data: 2021-03-26

    Laikas: 18:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Opera

    Data: 2021-04-07

    Laikas: 19:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Šokio spektaklis

    Data: 2021-04-09

    Laikas: 19:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Vaikams

    Data: 2021-04-11

    Laikas: 13:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Vaikams

    Data: 2021-04-25

    Laikas: 13:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Koncertas

    Data: 2021-06-19

    Laikas: 17:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:

Mokėjimo būdas *
Noriu Naujienlaiškio

Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro modernizavimas

Projektas finansuojamas iš Europos regioninės plėtros fondo

Projekto Nr. 07.1.1-CPVA-V-304-01-0019

Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras įgyvendiną teatro modernizavimo projektą, dalinai finansuojamą Europos regioninės plėtros fondo, pagal 2020-01-10 pasirašytą finansavimo ir administravimo sutartį su VšĮ Centrine projektų valdymo agentūra. Bendra projekto vertė 23 990 642,98 Eur, iš jų ES regioninės plėtros fondo lėšos - 9 510 736,93 Eur, Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – 14 479 906,05 Eur.

Pastato rekonstrukcijos techninis projektas buvo parengtas dar 2016 m. pabaigoje, rangovas parinktas 2018 m., rangos darbų viešąjį konkursą laimėjo UAB „Infes“. Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro rekonstrukcija pradėta 2018 m. rugsėjo 14 d. Apie rekonstrukcijos pradžią iškilmingai paskelbta įkasant kapsulę ateities kartoms būsimo pastato pamatuose

Projekto tikslas – padidinti Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro patrauklumą, teikiamų kultūros paslaugų prieinamumą ir kokybę

Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras – didžiausias profesionalaus meno kolektyvas ne tik Klaipėdoje, bet ir visame Vakarų Lietuvos regione. Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras įkurtas 1987 metų sausio 1 dieną, Klaipėdos liaudies operos teatrą reorganizavus į muzikinį teatrą. Per dvidešimt šešerius kūrybinės veiklos metus teatre pastatyta per 100 įvairių žanrų ir epochų sceninių veikalų, tai: operos, operetės, miuziklai, muzikinės dramos, baletai, šiuolaikinio šokio spektakliai, oratorijos, muzikiniai spektakliai vaikams.

Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras teikia šias pagrindines paslaugas – rodo spektaklius (savo ir kitų gastroliuojančių teatrų repertuarą) Klaipėdoje, stato naujus spektaklius, teikia edukacines paslaugas, rodo spektaklius kituose miestuose (gastrolės), įgyvendina kultūrines programas. Teatras orientuojasi į platų visuomenės ratą kaip tikslinę žiūrovų auditoriją. Repertuaras bei spektakliai pritaikomi kuo įvairesnėms tikslinėms žiūrovų grupėms (atsižvelgiant į amžių, socialinę padėtį, pomėgius ir kt.), tokiu būdu siekiama formuoti teigiamą visuomenės požiūrį į teatrą ir pritraukti kuo įvairesnių visuomenės grupių atstovus.

Svarbi scenos infrastruktūra įrengta dar sovietų laikais ir šiuo metu visiškai neatitinka laiko realijų. Nėra galimybės greitai pakelti ir nuleisti dekoracijų, vystyti kitų meninių spendimų. Įdiegus šiuolaikinę scenos infrastruktūrą, būtų pagerintas ne tik vizualinis vaizdas, kuris svarbus žiūrovui, bet ir būtų sudaryta galimybė didesnei režisierių ir aktorių saviraiškai. Tai leistų statyti daugiau ir novatoriškesnių spektaklių.

Šiuolaikiniam jaunimui labai svarbu, kad teatro spektakliai atspindėtų tai, kas yra aktualu. Šiuolaikiniai spektakliai, kuriuose vyrautų jaunimo kultūra (vadinamoji „gatvės kultūra“), būtų naudojamos išmaniosios technologijos (kadangi tokias technologijas jaunimas naudoja ir kasdieniniame gyvenime) leistų padidinti susidomėjimą ne tik jaunimo tarpe, bet pritrauktų ir kitų amžiaus lankytojų grupes, kurios nori susipažinti su siek problemomis. Įdiegus tinkamą scenos įrangą, galima būti kurti vizualinius pasakojimus, kurie taptų neatsiejama spektaklių dalimi.

Šiuo metu Vakarų Europoje ir JAV vyrauja tendencija, kad teatras turi būti aprūpinamas naujausia technine įranga, kuri leistų kurti visiškai naujo lygio pasirodymus. Tokia įranga leidžia išreikšti spektaklio herojaus išgyvenimus vizualiai, scenoje projektuoti vaizdinius, sukurti reikiamą atmosferą (keičiant šviesos spektrą, intensyvumą, spalvą, galima sukurti baimės, gėrio, jaukumo ir kt. atmosferą). Gera garso sistema leistų pasiūlyti įvairesnių garso sprendimų. Labai svarbu pažymėti, kad režisieriai, turėdami tokias priemones, galėtų lengviau interpretuoti scenarijus, pasirinkti sprendinius, kurie iki šiol, dėl techninių sąlygų, nebuvo galimi.

Įgyvendinus projekto veiklas, numatoma pasiekti projekto tikslą - padidinti Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro patrauklumą, teikiamų kultūros paslaugų prieinamumą ir kokybę. Bus pasiekti tokie rezultatai:

  • modernizuoti didžiosios salės scenos technologijos įrenginius ir susijusią įrangą;
  • modernizuoti didžiosios ir mažosios salės garso ir apšvietimo įrangą;
  • pakeisti didžiosios salės kėdes bei kiliminę dangą. Pakeisti mažosios salės kėdes, suteikiant daugiau komforto lankytojams.
  • Pritaikyti teatro erdves ir infrastruktūrą lankytojų poreikiams.