Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro struktūros schema
Teatro Vadovas
    • Teatro vadovo pavaduotojas menui
      • Kūrybinės veiklos planavimo ir solistų skyrius
      • Orkestro tarnyba
      • Choro tarnyba
      • Baleto tarnyba
    • Teatro vadovo pavaduotojas
      • Personalo ir bendrųjų reikalų skyrius
      • Pastatymų
        tarnyba
        • Sceną aptarnaujantis skyrius
        • Gamybos skyrius
      • Ūkio skyrius
    • Buhalterinės apskaitos
      skyrius
    • Teatro vadovo pavaduotojas rinkodarai
      • Rinkodaros tarnyba
        • Reklamos
          ir pardavimų
          skyrius
        • Žiūrovus aptarnaujantis skyrius
        • Pastatymų ir renginių organizavimo skyrius
    • Strateginio
      ir investicijų
      valdymo skyrius
Teatro Vadovas
    • Teatro vadovo pavaduotojas menui
      • Kūrybinės veiklos planavimo ir solistų skyrius
      • Orkestro tarnyba
      • Choro tarnyba
      • Baleto tarnyba
    • Teatro vadovo pavaduotojas
      • Personalo ir bendrųjų reikalų skyrius
      • Pastatymų
        tarnyba
        • Sceną aptarnaujantis skyrius
        • Gamybos skyrius
      • Ūkio skyrius
    • Buhalterinės apskaitos
      skyrius
    • Teatro vadovo pavaduotojas rinkodarai
      • Rinkodaros tarnyba
        • Reklamos
          ir pardavimų
          skyrius
        • Žiūrovus aptarnaujantis skyrius
        • Pastatymų ir renginių organizavimo skyrius
    • Strateginio
      ir investicijų
      valdymo skyrius
Teatro Vadovas
    • Teatro vadovo pavaduotojas menui
      • Kūrybinės veiklos planavimo ir solistų skyrius
      • Orkestro tarnyba
      • Choro tarnyba
      • Baleto tarnyba
Teatro vadovo pavaduotojas
Buhalterinės apskaitos
skyrius
Personalo ir bendrųjų reikalų skyrius
      • Pastatymų
        tarnyba
        • Sceną aptarnaujantis skyrius
        • Gamybos skyrius
Ūkio skyrius
    • Teatro vadovo pavaduotojas rinkodarai
      • Rinkodaros tarnyba
        • Reklamos
          ir pardavimų
          skyrius
        • Žiūrovus aptarnaujantis skyrius
        • Pastatymų ir renginių organizavimo skyrius
    • Strateginio
      ir investicijų
      valdymo skyrius
news article cover image

Naujienos

Naujienlaiškio
Prenumerata
2020.10.24

O. Konošenko apie „Dėmesio! Baletas“: tai buvo taip stipru ir drąsu!

Choreografinių miniatiūrų koncertas „Dėmesio! Baletas“ atskleidė talentus, dirbančius Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro Baleto trupėje. Profesionalai pranašauja, kad jie dar nustebins žiūrovus ne tik savo šokiu scenoje, bet ir choreografiniais kūriniais.

Atstumus tarp miestų ir valstybių padėjo įveikti tiesioginė „Dėmesio! Baletas“ transliacija socialiniuose tinkluose. Renginį stebėję tarptautinės baleto trupės šokėjų pedagogai, giminės ir gerbėjai iš įvairiausių šalių rašė jiems susižavėjimo kupinus komentarus ir linkėjimus.

„Bet kuris šokio re(n)ginys šiuo laikmečiu džiugina akį, be kita ko, dar pripildydamas sielą naujų raiškos formų (pa)matymu. Muzikinio teatro pristatytas projektas „Dėmesio! Baletas” – tarsi LNOBT inicijuoto “Kūrybinio impulso“, vykstančio nuo 2012-ųjų, analogas.  Net 15-ka skirtingų - savo struktūra, muzikiniu akompanimentu, dalyvių skaičiumi bei,  žinoma, šokio stilistika - parodytų kompozicijų byloja apie pozityvų baleto trupės potencialą ne vien profesinėje, atlikėjo srityje, bet ir akstiną tobulėti kitame - kūrėjo amplua. Įvyko! Ir buvo įdomu. Plačiau – „Duryse”“,- sako lektorė, knygų apie šokį autorė, šokio kritikė Violeta Milvydienė.

Choreografas, baletmeisteris, tarptautinių programų koordinatorius Arūnas Peštenis sako, kad choreografinių miniatiūrų koncertas „Dėmesio! Baletas!“ tapo išskirtine pažintimi su atjaunėjusia Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro baleto trupe. „Visi vakare dalyvavę atlikėjai demonstravo puikią choreografinę techniką. Tai liudija, kad dabartinė trupė pajėgi ir pasiruošusi sudėtingiems kūrybiniams-meniniams iššūkiams, kurių viltingai lauksime. Labai sveikintina, tad ir nekritikuotina, kad matome ne tik šokėjus, bet ir kūrėjus, atrandančius laiko ir noro individualiai saviraiškai. Nors šokio kompozicijos-etiudai sukurti skirtingų Vilniaus ir Klaipėdos autorių, visi vakaro metu atlikti numeriai (solo, duetai, trio, kvartetai etc.) „susižiūrėjo“ kaip vientisas šokio spektaklis. Bet norėtųsi išskirti itin sužavėjusias dvi solines kompozicijas – buvusio LNOBT solisto Žilvino Beniuševičiaus „Tamsa šviesoje“ (šoko Artem Kolbasynskyi) ir jau anksčiau kaip talentinga choreografė išgarsėjusios bei „Auksiniu scenos kryžiumi“ apdovanotos Muzikinio teatro balerinos Aušros Krasauskaitės „Leisk man verkti“ (šoko Angelina Rakova)“,- sako A.Peštenis.

Muzikinio teatro garbės dirigentas Stasys Domarkas renginį su malonumu stebėjo kaip žiūrovas. „Labai džaugiuosi pagausėjusia Muzikinio teatro baleto trupe. Scenoje išvydau daugybę jaunų entuziastų degančiomis akimis, vedinus begalinio noro šokti, kurti, vaidinti. Kiekviena šokio miniatiūra buvo išskirtinė, tačiau meistriškai jungėsi su kitomis bei sudarė vientisą nuostabų renginį. Jaunieji profesionalai puikiai atrodė šalia ilgiau trupėje dirbančių šokio meistrų. Svarbiausia, kad juos visus jungia noras šokti, kurti ir garsinti Muzikinį teatrą! Sveikinu visus su šia premjera!“ – sakė maestro S. Domarkas.

Tiesioginę vaizdo transliaciją stebėjo O. Konošenko-Zariankina – vilnietė primabalerina, Lietuvos  kultūros ir meno premijos, "Auksinių scenos kryžių"  laureatė, baleto pedagogė, choreografinių projektų autorė. „Buvau sužavėta renginio transliacijos lygio: patiko, kaip puikiai profesionalai kameromis pagavo „Dėmesio! Baletas“ nuotaikas. Puikus renginys netgi stebint jį telefonu automobilyje! Noriu pagirti Muzikinio teatro Baleto trupės narius: jauni, stiprūs, įdomūs savo individualumu žmonės. Tai buvo taip stipru ir drąsu! Labai džiaugiuosi už jaunus profesionalus, gražiai pristačiusius savo kūrybos vakarą. Noriu palinkėti, kad iš įvairiausių pasaulio šalių į Klaipėdą šokti atvykę jaunuoliai joje ir liktų. Tai ne tik šokėjai, kuriems žadu puikią ateitį scenoje, bet ir choreografinį pašaukimą turintys jaunuoliai su savitu požiūriu į meną. Matau dideles jų perspektyvas“, – sakė O. Konošenko.

Tiesioginės transliacijos liko sužavėta ir žinoma balerina Kristina Tarasevičiūtė: „Nežinau, kodėl žmonės priešinasi idėjai rodyti spektaklius internetu, tačiau Muzikinis teatras įrodė, kad galima tai atlikti profesionaliai. Kinematografinis meistriškumas įtraukė žiūrovus, nesvarbu kokiame pasaulio mieste jie buvo. Man, kaip artistei, tokio pobūdžio kūrybiniai vakarai labai patinka. Tai galimybė šokėjams sužibėti ne tik kaip kūrėjams, bet ir atskleisti savo bei kolegų judesio technikos, emocines, kūrybines galias. Šokio laboratorijos  labai reikalingos artistų tobulėjimui. Specialiai šiam vakarui sukurta įžanga ir kulminacija, scenografija, šviesos dailininko potėpis ir projekcijos paliko ypatingo vakaro įspūdį“.

Žiūrovai išvydo Muzikinio teatro vyriausio choreografo Aurelijaus Liškausko, baleto trupės šokėjų Aušros Krasauskaitės, Darios Verovkos, Viktorijos Galvanauskienės, Oleksandros Borodinos, Romano Semenenko, Denyso Tarasiuko bei kviestinių šokėjų Olgos Konošenko-Zariankinos, Eivos Dobilaitės ir Žilvino Beniuševičiaus sukurtas choreografines miniatiūras. Tarptautinei šokio dienai skirtas renginys žiūrovus turėjo pradžiuginti balandžio 29 d., tačiau dėl karantino buvo nukeltas rudeniui. 

Tokių iniciatyvų, kaip „Dėmesio! Baletas“, dėka atrandami pasaulinio lygio choreografai. Panašūs projektai kituose teatruose atskleidė ne vieną talentingą kūrėją. Juk ir genijai visuomet pradeda nuo pasitikėjimo savimi bei pirmojo bandymo...

 KVMT inf.

Šviežiausios naujienos
Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro kūrėjų apdovanojimai „Pagauk bangą“

Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro kūrėjų apdovanojimai „Pagauk bangą“

Muzikinio teatro istorinę praeitį ir ambicingą ateitį apjungs Vytauto Karčiausko sukurtos skulptūrinės miniatiūros 

Muzikinio teatro istorinę praeitį ir ambicingą ateitį apjungs Vytauto Karčiausko sukurtos skulptūrinės miniatiūros 

Žmonės su klausos negalia Klaipėdos valstybiniame muzikiniame teatre jausis patogiai

Žmonės su klausos negalia Klaipėdos valstybiniame muzikiniame teatre jausis patogiai

Istorijos dramas išgyvenęs sietynas atgims naujame Muzikinio teatro pastate

Istorijos dramas išgyvenęs sietynas atgims naujame Muzikinio teatro pastate

RĖMĖJAI

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (ang. cookies). Sutikdami naudoti slapukus galėsite patogiau naršyti mūsų svetainėje. Daugiau apie slapukus ir kaip jų atsisakyti skaitykite slapukų politikoje.

Sužinoti daugiau

sutinku

Abonementas

Repertuaras ir bilietai

  • Žanras: Koncertas

    Data: 2020-09-02

    Laikas: 18:30

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Miuziklas

    Data: 2020-09-12

    Laikas: 18:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Vaikams

    Data: 2020-10-11

    Laikas: 14:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Koncertas

    Data: 2020-10-22

    Laikas: 19:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Opera

    Data: 2020-10-24

    Laikas: 18:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Vaikams

    Data: 2020-10-25

    Laikas: 13:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Opera

    Data: 2020-11-11

    Laikas: 19:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Opera

    Data: 2020-11-13

    Laikas: 19:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Edukacija

    Data: 2021-02-05

    Laikas: 12:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Opera

    Data: 2021-02-06

    Laikas: 18:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Opera

    Data: 2021-02-18

    Laikas: 19:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Edukacija

    Data: 2021-03-12

    Laikas: 12:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Šokis

    Data: 2021-03-13

    Laikas: 18:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Vaikams

    Data: 2021-03-14

    Laikas: 13:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Miuziklas

    Data: 2021-03-26

    Laikas: 18:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Opera

    Data: 2021-04-07

    Laikas: 19:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Vaikams

    Data: 2021-04-11

    Laikas: 13:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Vaikams

    Data: 2021-04-25

    Laikas: 13:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Koncertas

    Data: 2021-06-19

    Laikas: 17:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Šokis

    Data: 2022-12-07

    Laikas: 18:30

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:

Mokėjimo būdas *
Noriu Naujienlaiškio


Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro modernizavimas

Projektas finansuojamas iš Europos regioninės plėtros fondo

Projekto Nr. 07.1.1-CPVA-V-304-01-0019

Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras įgyvendiną teatro modernizavimo projektą, dalinai finansuojamą Europos regioninės plėtros fondo, pagal 2020-01-10 pasirašytą finansavimo ir administravimo sutartį su VšĮ Centrine projektų valdymo agentūra. Bendra projekto vertė 23 990 642,98 Eur, iš jų ES regioninės plėtros fondo lėšos - 9 510 736,93 Eur, Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – 14 479 906,05 Eur.

Pastato rekonstrukcijos techninis projektas buvo parengtas dar 2016 m. pabaigoje, rangovas parinktas 2018 m., rangos darbų viešąjį konkursą laimėjo UAB „Infes“. Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro rekonstrukcija pradėta 2018 m. rugsėjo 14 d. Apie rekonstrukcijos pradžią iškilmingai paskelbta įkasant kapsulę ateities kartoms būsimo pastato pamatuose

Projekto tikslas – padidinti Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro patrauklumą, teikiamų kultūros paslaugų prieinamumą ir kokybę

Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras – didžiausias profesionalaus meno kolektyvas ne tik Klaipėdoje, bet ir visame Vakarų Lietuvos regione. Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras įkurtas 1987 metų sausio 1 dieną, Klaipėdos liaudies operos teatrą reorganizavus į muzikinį teatrą. Per dvidešimt šešerius kūrybinės veiklos metus teatre pastatyta per 100 įvairių žanrų ir epochų sceninių veikalų, tai: operos, operetės, miuziklai, muzikinės dramos, baletai, šiuolaikinio šokio spektakliai, oratorijos, muzikiniai spektakliai vaikams.

Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras teikia šias pagrindines paslaugas – rodo spektaklius (savo ir kitų gastroliuojančių teatrų repertuarą) Klaipėdoje, stato naujus spektaklius, teikia edukacines paslaugas, rodo spektaklius kituose miestuose (gastrolės), įgyvendina kultūrines programas. Teatras orientuojasi į platų visuomenės ratą kaip tikslinę žiūrovų auditoriją. Repertuaras bei spektakliai pritaikomi kuo įvairesnėms tikslinėms žiūrovų grupėms (atsižvelgiant į amžių, socialinę padėtį, pomėgius ir kt.), tokiu būdu siekiama formuoti teigiamą visuomenės požiūrį į teatrą ir pritraukti kuo įvairesnių visuomenės grupių atstovus.

Svarbi scenos infrastruktūra įrengta dar sovietų laikais ir šiuo metu visiškai neatitinka laiko realijų. Nėra galimybės greitai pakelti ir nuleisti dekoracijų, vystyti kitų meninių spendimų. Įdiegus šiuolaikinę scenos infrastruktūrą, būtų pagerintas ne tik vizualinis vaizdas, kuris svarbus žiūrovui, bet ir būtų sudaryta galimybė didesnei režisierių ir aktorių saviraiškai. Tai leistų statyti daugiau ir novatoriškesnių spektaklių.

Šiuolaikiniam jaunimui labai svarbu, kad teatro spektakliai atspindėtų tai, kas yra aktualu. Šiuolaikiniai spektakliai, kuriuose vyrautų jaunimo kultūra (vadinamoji „gatvės kultūra“), būtų naudojamos išmaniosios technologijos (kadangi tokias technologijas jaunimas naudoja ir kasdieniniame gyvenime) leistų padidinti susidomėjimą ne tik jaunimo tarpe, bet pritrauktų ir kitų amžiaus lankytojų grupes, kurios nori susipažinti su siek problemomis. Įdiegus tinkamą scenos įrangą, galima būti kurti vizualinius pasakojimus, kurie taptų neatsiejama spektaklių dalimi.

Šiuo metu Vakarų Europoje ir JAV vyrauja tendencija, kad teatras turi būti aprūpinamas naujausia technine įranga, kuri leistų kurti visiškai naujo lygio pasirodymus. Tokia įranga leidžia išreikšti spektaklio herojaus išgyvenimus vizualiai, scenoje projektuoti vaizdinius, sukurti reikiamą atmosferą (keičiant šviesos spektrą, intensyvumą, spalvą, galima sukurti baimės, gėrio, jaukumo ir kt. atmosferą). Gera garso sistema leistų pasiūlyti įvairesnių garso sprendimų. Labai svarbu pažymėti, kad režisieriai, turėdami tokias priemones, galėtų lengviau interpretuoti scenarijus, pasirinkti sprendinius, kurie iki šiol, dėl techninių sąlygų, nebuvo galimi.

Įgyvendinus projekto veiklas, numatoma pasiekti projekto tikslą - padidinti Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro patrauklumą, teikiamų kultūros paslaugų prieinamumą ir kokybę. Bus pasiekti tokie rezultatai:

  • modernizuoti didžiosios salės scenos technologijos įrenginius ir susijusią įrangą;
  • modernizuoti didžiosios ir mažosios salės garso ir apšvietimo įrangą;
  • pakeisti didžiosios salės kėdes bei kiliminę dangą. Pakeisti mažosios salės kėdes, suteikiant daugiau komforto lankytojams.
  • Pritaikyti teatro erdves ir infrastruktūrą lankytojų poreikiams.