Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro struktūros schema
Teatro Vadovas
    • Teatro vadovo pavaduotojas menui
      • Kūrybinės veiklos planavimo ir solistų skyrius
      • Orkestro tarnyba
      • Choro tarnyba
      • Baleto tarnyba
    • Teatro vadovo pavaduotojas
      • Personalo ir bendrųjų reikalų skyrius
      • Pastatymų
        tarnyba
        • Sceną aptarnaujantis skyrius
        • Gamybos skyrius
      • Ūkio skyrius
    • Buhalterinės apskaitos
      skyrius
    • Teatro vadovo pavaduotojas rinkodarai
      • Rinkodaros tarnyba
        • Reklamos
          ir pardavimų
          skyrius
        • Žiūrovus aptarnaujantis skyrius
        • Pastatymų ir renginių organizavimo skyrius
    • Strateginio
      ir investicijų
      valdymo skyrius
Teatro Vadovas
    • Teatro vadovo pavaduotojas menui
      • Kūrybinės veiklos planavimo ir solistų skyrius
      • Orkestro tarnyba
      • Choro tarnyba
      • Baleto tarnyba
    • Teatro vadovo pavaduotojas
      • Personalo ir bendrųjų reikalų skyrius
      • Pastatymų
        tarnyba
        • Sceną aptarnaujantis skyrius
        • Gamybos skyrius
      • Ūkio skyrius
    • Buhalterinės apskaitos
      skyrius
    • Teatro vadovo pavaduotojas rinkodarai
      • Rinkodaros tarnyba
        • Reklamos
          ir pardavimų
          skyrius
        • Žiūrovus aptarnaujantis skyrius
        • Pastatymų ir renginių organizavimo skyrius
    • Strateginio
      ir investicijų
      valdymo skyrius
Teatro Vadovas
    • Teatro vadovo pavaduotojas menui
      • Kūrybinės veiklos planavimo ir solistų skyrius
      • Orkestro tarnyba
      • Choro tarnyba
      • Baleto tarnyba
Teatro vadovo pavaduotojas
Buhalterinės apskaitos
skyrius
Personalo ir bendrųjų reikalų skyrius
      • Pastatymų
        tarnyba
        • Sceną aptarnaujantis skyrius
        • Gamybos skyrius
Ūkio skyrius
    • Teatro vadovo pavaduotojas rinkodarai
      • Rinkodaros tarnyba
        • Reklamos
          ir pardavimų
          skyrius
        • Žiūrovus aptarnaujantis skyrius
        • Pastatymų ir renginių organizavimo skyrius
    • Strateginio
      ir investicijų
      valdymo skyrius
news article cover image

Naujienos

Naujienlaiškio
Prenumerata
2021.10.06

„Orfėjas pragare“: scenoje debiutuoja Diana ir Merkurijus

Į painias Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro operetės „Orfėjas pragare“ pragaro ir dangaus šeimynines aktualijas spalio 8-ąją 18.30 val. Žvejų rūmuose įsijungia ir du šio spektaklio naujokai, scenos profesionalai –  mecosopranas Gabrielė Kuzmickaitė (Diana) ir tenoras Aurimas Raulinavičius (Merkurijus).

Dianą varžo skaistybės statusas

Ar sudėtinga debiutuoti Jacques‘o Offenbacho operetėje „Orfėjas pragare“, kai kolegos jau su savo partijomis susigyvenę? „Tai nemažas iššūkis, nes kolegos jau „susigyvenę“  vieni su kitais, su veikalo muzika. Tačiau kiekvienas iššūkis daro mus tik stipresniais! Šiuos sunkumus man padeda įveikti scenos partneriai: pristato choreografiją, supranta, jog tai mano debiutas spektaklyje „Orfėjas pragare“. Ir jų pagalba bei supratimas man labai svarbus. Esu jiems labai dėkinga. Nuo pirmo susitikimo su režisiere Rūta Bunikyte ir kolegomis jaučiuosi daug drąsiau“,- sako mecosopranas G. Kuzmickaitė.

Pasak solistės, pasitikėjimo jai suteikia ir Muzikinio teatro vyriausiasis dirigentas Tomas Ambrozaitis. „Su maestro T. Ambrozaičiu teko dirbti  kartu jau ne viename spektaklyje. Pasitikėjimo ir užtikrintumo suteikia žinojimas, kad visada galima pasikonsultuoti, paprašyti patarimo ar kritikos ir, žinoma, visada sulaukti stipraus palaikymo. Maestro yra Muzikinio teatro orkestro variklis, kuris užkuria mus tam, kad nepamirštume kas yra scenos džiaugsmas“,- tikina  G. Kuzmickaitė.

Solistė G. Kuzmickaitė pasakoja, kad jos scenoje kuriamas personažas Deivė Diana - jaunatviška ir gyvybinga. „Tai man kelia dar didesnį jaudulį, kadangi anksčiau nesu atlikusi panašaus vaidmens. Diana tarsi maištinga aštuoniolikmetė, kuri nori mėgautis gyvenimo malonumais ir džiaugsmais, tačiau kaipSkaistybės deivė yra suvaržyta savo statuso. Dianai atsibodo gyventi tokį gyvenimą ir ji trokšta patirti tai, ką gali mirtingieji. Tikiuosi, jog Dianos personaže žiūrovas įžvelgs savo paaugliškus laikus, maištavimą ir tuo pačiu gerai praleis laiką. Visiems verta pamatyti šį spektaklį. Kai pati pirmą kartą žiūrėjau operetę „Orfėjas pragare“, išėjau su tokia gera nuotaika. Visi esame girdėję legendas apie mitologinius veikėjus, tačiau šis spektaklis parodo jų gyvenimą tarsi iš kitos pusės. Tai komedija apie gražią ir darnią šeimyną, kuri iš tiesų slepia barnius, išdavystes ir komiškas buitines situacijas. Visiems rekomenduoju išvysti Dievų gyvenimo rutiną“,- siūlo žavioji solistė.

Ir išduota, ir viliojanti

Gabrielė Kuzmickaitė Klaipėdos publiką sužavėjo W. A. Mozarto operos „Don Žuanas“ premjeroje atlikdama mylimojo išduotos Donos Elvyros partiją, o Eduardo Balsio operoje „Kelionė į Tilžę“ suvaidino vilioklę Bušę.  Solistė aktyviai koncertuoja ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje: Latvijoje, Lenkijoje, Didžiojoje Britanijoje, Portugalijoje. 2018 m. „Kenneth More“ teatre, Londone atliko Marcelinos vaidmenį W.A. Mozarto operoje ,,Figaro vedybos“ (dirigentas J. Wallnigas, režisierius M. Woodwoodas). 2019 m. su Kauno valstybiniu muzikiniu teatru  „PromFest“ festivalyje Estijoje atliko Duniašos vaidmenį N. Rimskio-Korsakovo operoje ,,Caro sužadėtinė“ (dirigentas J. Janulevičius, režisierius T. Kaskas). 

G. Kuzmickaitė dalyvauja tarptautiniuose muzikos festivaliuose ir konkursuose. 2018 m. pelnė didžiuosius prizus trečiajame tarptautiniame festivalyje-konkurse ,,Mykolo Kleopo Oginskio kūrybos perlai“ ir šeštajame tarptautiniame vokalinės-chorinės muzikos festivalyje „Pearls of Art“. Taip pat ji yra apdovanota trimis Lietuvos Respublikos prezidentės Dalios Grybauskaitės padėkos raštais ,,Už laimėjimus tarptautiniuose konkursuose“.

Merkurijui lyg premjera

Scenos kolegei pritaria ir tenoras A. Raulinavičius. „Debiutuoti visada sunkiau, nei dalyvauti nuo pirmų pastatymo akimirkų: dabar kolegoms, tai jau kelis kartus vaidintas spektaklis, o mums – premjera“,- pasakojo solistas. “Merkurijaus vaidmuo nors nėra didelis savo apimtimi, bet labai ryškus, dinamiškas, techniškai gana sudėtingas, nes dainuojama greitakalbe ir dar daug judesio. Toks  režisieriaus sprendimas solistui smarkiai apsunkina „gyvenimą“, bet nuo to žiūrovui tik įdomiau. Mano personažas Merkurijus visapusiškai įdomus veikėjas: tai vado Jupiterio patikėtinis, jo akys ir ausys, tad užduočių – tik spėk suktis (juokiasi). Šią operetę publikai būtina išvysti, nes ji kupina spalvų, įdomi tiek turiniu, tiek vizualiais sprendimais. Čia jei kukliai nutyliu apie nuostabius solistus, puikiai scenoje atsiskleidžiantį chorą, nuostabią orkestro muziką ir nepakartojamus baleto šokėjus“.

Įvairių konkursų laureatas

Aurimas Raulinavičius 1998 m. dainavimo studijas pradėjo Kauno J. Gruodžio konservatorijoje. Nuo 2001 m. tęsė studijas Lietuvos muzikos ir teatro akademijos Kauno fakultete. 2005 m. studijavo Utrechto menų universitete Nyderlanduose. 2007 m. Lietuvos muzikos ir teatro akademijoje baigė dainavimo magistrantūros studijas,  po jų du metus stažavosi Lietuvos nacionalinio operos ir baleto teatro Operos studijoje. Solistas yra Z. Paulausko (II vieta), S. Baro (I vieta) bei kitų dainininkų konkursų laureatas. Koncertavo Nyderlanduose, Lenkijoje, Izraelyje, Slovėnijoje, Rusijoje.

Nuo 2013 metų yra Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro solistas. Sukūrė keliolika vaidmenų operose, operetėse ir miuzikluose. Tarp jų – Alfredas (J. Strausso „Šikšnosparnis“), Grafas Cedlau (J. Strausso „Vienos kraujas“), Rinučijus (G. Puccini „Džanis Skikis“), Chose (G. Bizet „Karmen“), Nemorinas (G. Donizetti „Meilės eliksyras“), Alfredas (G. Verdi „Traviata“), Vodemonas (P. Čaikovskio „Jolanta“), Roberto Vermičeloni (A. Kučinsko „Makaronų opera“), Pjerpontas Finčas (F. Loessero „Kaip prasisukti versle be didelio vargo“), Čarlzas Tanzlis (R. Mačiliūnaitės „Į švyturį“), Arlekinas (R. Leoncavallo „Pajacai“), Ragūnas (G. Kuprevičiaus „Prūsai“), Kandidas (L. Bernsteino „Kandidas“), Pelė I (A. Kučinsko „Žvaigždžių opera“), Don Otavijus (W. A. Mozarto „Don Žuanas“), Sielininkas (E. Balsio „Kelionė į Tilžę“). Dalyvavo teatralizuotose koncertinėse programose – „Ispaniškoji sarsuela“, „Štrauso muzikos sūkurys“, „Itališkos dainos“, „Operetės šventė“, „Meilė keičia viską“.

 

KVMT inf.

Šviežiausios naujienos
„Marselietei“ populiarumu prilygstanti opera „Pulko duktė“ belsis į Klaipėdos publikos širdis

„Marselietei“ populiarumu prilygstanti opera „Pulko duktė“ belsis į Klaipėdos publikos širdis

„Šventasis pavasaris“ grasinasi užlieti Klaipėdą

„Šventasis pavasaris“ grasinasi užlieti Klaipėdą

Atgimsta Prūsijos karalystės laikus menanti komiška opera „Pulko duktė“

Atgimsta Prūsijos karalystės laikus menanti komiška opera „Pulko duktė“

„Orfėjas pragare“: scenoje debiutuoja Diana ir Merkurijus

„Orfėjas pragare“: scenoje debiutuoja Diana ir Merkurijus

RĖMĖJAI

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (ang. cookies). Sutikdami naudoti slapukus galėsite patogiau naršyti mūsų svetainėje. Daugiau apie slapukus ir kaip jų atsisakyti skaitykite slapukų politikoje.

Sužinoti daugiau

sutinku

Abonementas

Repertuaras

  • Žanras: Koncertas

    Data: 2020-09-02

    Laikas: 18:30

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Miuziklas

    Data: 2020-09-12

    Laikas: 18:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Šokio spektaklis

    Data: 2020-09-25

    Laikas: 19:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Šokio spektaklis

    Data: 2020-10-10

    Laikas: 18:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Vaikams

    Data: 2020-10-11

    Laikas: 14:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Koncertas

    Data: 2020-10-22

    Laikas: 19:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Opera

    Data: 2020-10-24

    Laikas: 18:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Vaikams

    Data: 2020-10-25

    Laikas: 13:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Opera

    Data: 2020-11-11

    Laikas: 19:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Opera

    Data: 2020-11-13

    Laikas: 19:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Edukacija

    Data: 2021-02-05

    Laikas: 12:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Opera

    Data: 2021-02-06

    Laikas: 18:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Opera

    Data: 2021-02-18

    Laikas: 19:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Opera

    Data: 2021-03-10

    Laikas: 19:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Edukacija

    Data: 2021-03-12

    Laikas: 12:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Šokio spektaklis

    Data: 2021-03-13

    Laikas: 18:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Vaikams

    Data: 2021-03-14

    Laikas: 13:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Miuziklas

    Data: 2021-03-26

    Laikas: 18:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Opera

    Data: 2021-04-07

    Laikas: 19:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Šokio spektaklis

    Data: 2021-04-09

    Laikas: 19:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Vaikams

    Data: 2021-04-11

    Laikas: 13:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Vaikams

    Data: 2021-04-25

    Laikas: 13:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Koncertas

    Data: 2021-06-19

    Laikas: 17:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:

Mokėjimo būdas *
Noriu Naujienlaiškio

Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro modernizavimas

Projektas finansuojamas iš Europos regioninės plėtros fondo

Projekto Nr. 07.1.1-CPVA-V-304-01-0019

Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras įgyvendiną teatro modernizavimo projektą, dalinai finansuojamą Europos regioninės plėtros fondo, pagal 2020-01-10 pasirašytą finansavimo ir administravimo sutartį su VšĮ Centrine projektų valdymo agentūra. Bendra projekto vertė 23 990 642,98 Eur, iš jų ES regioninės plėtros fondo lėšos - 9 510 736,93 Eur, Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – 14 479 906,05 Eur.

Pastato rekonstrukcijos techninis projektas buvo parengtas dar 2016 m. pabaigoje, rangovas parinktas 2018 m., rangos darbų viešąjį konkursą laimėjo UAB „Infes“. Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro rekonstrukcija pradėta 2018 m. rugsėjo 14 d. Apie rekonstrukcijos pradžią iškilmingai paskelbta įkasant kapsulę ateities kartoms būsimo pastato pamatuose

Projekto tikslas – padidinti Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro patrauklumą, teikiamų kultūros paslaugų prieinamumą ir kokybę

Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras – didžiausias profesionalaus meno kolektyvas ne tik Klaipėdoje, bet ir visame Vakarų Lietuvos regione. Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras įkurtas 1987 metų sausio 1 dieną, Klaipėdos liaudies operos teatrą reorganizavus į muzikinį teatrą. Per dvidešimt šešerius kūrybinės veiklos metus teatre pastatyta per 100 įvairių žanrų ir epochų sceninių veikalų, tai: operos, operetės, miuziklai, muzikinės dramos, baletai, šiuolaikinio šokio spektakliai, oratorijos, muzikiniai spektakliai vaikams.

Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras teikia šias pagrindines paslaugas – rodo spektaklius (savo ir kitų gastroliuojančių teatrų repertuarą) Klaipėdoje, stato naujus spektaklius, teikia edukacines paslaugas, rodo spektaklius kituose miestuose (gastrolės), įgyvendina kultūrines programas. Teatras orientuojasi į platų visuomenės ratą kaip tikslinę žiūrovų auditoriją. Repertuaras bei spektakliai pritaikomi kuo įvairesnėms tikslinėms žiūrovų grupėms (atsižvelgiant į amžių, socialinę padėtį, pomėgius ir kt.), tokiu būdu siekiama formuoti teigiamą visuomenės požiūrį į teatrą ir pritraukti kuo įvairesnių visuomenės grupių atstovus.

Svarbi scenos infrastruktūra įrengta dar sovietų laikais ir šiuo metu visiškai neatitinka laiko realijų. Nėra galimybės greitai pakelti ir nuleisti dekoracijų, vystyti kitų meninių spendimų. Įdiegus šiuolaikinę scenos infrastruktūrą, būtų pagerintas ne tik vizualinis vaizdas, kuris svarbus žiūrovui, bet ir būtų sudaryta galimybė didesnei režisierių ir aktorių saviraiškai. Tai leistų statyti daugiau ir novatoriškesnių spektaklių.

Šiuolaikiniam jaunimui labai svarbu, kad teatro spektakliai atspindėtų tai, kas yra aktualu. Šiuolaikiniai spektakliai, kuriuose vyrautų jaunimo kultūra (vadinamoji „gatvės kultūra“), būtų naudojamos išmaniosios technologijos (kadangi tokias technologijas jaunimas naudoja ir kasdieniniame gyvenime) leistų padidinti susidomėjimą ne tik jaunimo tarpe, bet pritrauktų ir kitų amžiaus lankytojų grupes, kurios nori susipažinti su siek problemomis. Įdiegus tinkamą scenos įrangą, galima būti kurti vizualinius pasakojimus, kurie taptų neatsiejama spektaklių dalimi.

Šiuo metu Vakarų Europoje ir JAV vyrauja tendencija, kad teatras turi būti aprūpinamas naujausia technine įranga, kuri leistų kurti visiškai naujo lygio pasirodymus. Tokia įranga leidžia išreikšti spektaklio herojaus išgyvenimus vizualiai, scenoje projektuoti vaizdinius, sukurti reikiamą atmosferą (keičiant šviesos spektrą, intensyvumą, spalvą, galima sukurti baimės, gėrio, jaukumo ir kt. atmosferą). Gera garso sistema leistų pasiūlyti įvairesnių garso sprendimų. Labai svarbu pažymėti, kad režisieriai, turėdami tokias priemones, galėtų lengviau interpretuoti scenarijus, pasirinkti sprendinius, kurie iki šiol, dėl techninių sąlygų, nebuvo galimi.

Įgyvendinus projekto veiklas, numatoma pasiekti projekto tikslą - padidinti Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro patrauklumą, teikiamų kultūros paslaugų prieinamumą ir kokybę. Bus pasiekti tokie rezultatai:

  • modernizuoti didžiosios salės scenos technologijos įrenginius ir susijusią įrangą;
  • modernizuoti didžiosios ir mažosios salės garso ir apšvietimo įrangą;
  • pakeisti didžiosios salės kėdes bei kiliminę dangą. Pakeisti mažosios salės kėdes, suteikiant daugiau komforto lankytojams.
  • Pritaikyti teatro erdves ir infrastruktūrą lankytojų poreikiams.