Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro struktūros schema
Teatro Vadovas
    • Teatro vadovo pavaduotojas menui
      • Kūrybinės veiklos planavimo ir solistų skyrius
      • Orkestro tarnyba
      • Choro tarnyba
      • Baleto tarnyba
    • Teatro vadovo pavaduotojas
      • Personalo ir bendrųjų reikalų skyrius
      • Pastatymų
        tarnyba
        • Sceną aptarnaujantis skyrius
        • Gamybos skyrius
      • Ūkio skyrius
    • Buhalterinės apskaitos
      skyrius
    • Teatro vadovo pavaduotojas rinkodarai
      • Rinkodaros tarnyba
        • Reklamos
          ir pardavimų
          skyrius
        • Žiūrovus aptarnaujantis skyrius
        • Pastatymų ir renginių organizavimo skyrius
    • Strateginio
      ir investicijų
      valdymo skyrius
Teatro Vadovas
    • Teatro vadovo pavaduotojas menui
      • Kūrybinės veiklos planavimo ir solistų skyrius
      • Orkestro tarnyba
      • Choro tarnyba
      • Baleto tarnyba
    • Teatro vadovo pavaduotojas
      • Personalo ir bendrųjų reikalų skyrius
      • Pastatymų
        tarnyba
        • Sceną aptarnaujantis skyrius
        • Gamybos skyrius
      • Ūkio skyrius
    • Buhalterinės apskaitos
      skyrius
    • Teatro vadovo pavaduotojas rinkodarai
      • Rinkodaros tarnyba
        • Reklamos
          ir pardavimų
          skyrius
        • Žiūrovus aptarnaujantis skyrius
        • Pastatymų ir renginių organizavimo skyrius
    • Strateginio
      ir investicijų
      valdymo skyrius
Teatro Vadovas
    • Teatro vadovo pavaduotojas menui
      • Kūrybinės veiklos planavimo ir solistų skyrius
      • Orkestro tarnyba
      • Choro tarnyba
      • Baleto tarnyba
Teatro vadovo pavaduotojas
Buhalterinės apskaitos
skyrius
Personalo ir bendrųjų reikalų skyrius
      • Pastatymų
        tarnyba
        • Sceną aptarnaujantis skyrius
        • Gamybos skyrius
Ūkio skyrius
    • Teatro vadovo pavaduotojas rinkodarai
      • Rinkodaros tarnyba
        • Reklamos
          ir pardavimų
          skyrius
        • Žiūrovus aptarnaujantis skyrius
        • Pastatymų ir renginių organizavimo skyrius
    • Strateginio
      ir investicijų
      valdymo skyrius
news article cover image

Naujienos

Naujienlaiškio
Prenumerata
2022.11.29

Solistė Beata Ignatavičiūtė atsakingai ruošiasi susitikimui su „Čikagos“ publika

 

Beata Ignatavičiūtė, žavioji Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro solistė, vėl tobulina šokio judesius ir rengiasi persikūnyti į Velmą Keli – kultinio miuziklo „Čikaga“ heroję.

Gruodį po didžiausias šalies arenas keliausiantis Brodvėjaus miuziklas „Čikaga“ – baudžiamojo teisingumo satyra, pasakojanti apie dvi dėmesio ir pripažinimo siekiančias nusikaltėles, vieną kurių scenoje įkūnys publikai puikiai pažįstama solistė B. Ignatavičiūtė.

Kultinio Brodvėjaus miuziklo „Čikaga“ žaviosios nusikaltėlės Velma Keli ir Roksė Hart prieš prisiekusiųjų arba žiūrovų teismą stos jau netrukus: gruodžio 15 d. Klaipėdos „Švyturio“, gruodžio 17 d. Šiaulių, o gruodžio 20 d. Kauno „Žalgirio“ arenose.

Solistė Beata Ignatavičiūtė pasakoja apie pasiruošimą miuziklui „Čikaga“ ir jos laukiančius iššūkius.

 

– Miuziklas ypatingas tuo, kad jame tenka ne tik dainuoti, bet ir vaidinti, kone nuolat šokti. Kuriai iš šių sričių tobulinti prireikia daugiausia dėmesio?

– Laiko reikia skirti visoms šioms išvardintoms veikloms. Jau intensyviai repetuojame su spektaklio statytojais ir kolegomis, bandome prisiminti kas buvo prieš ketverius metus, bet tuo pačiu atrandame daug naujų dalykų. Visi nėrėme į „Čikagos“ medžiagą su didžiuliu užsidegimu, nes tai tarsi svajonės išsipildymas. Ne kartą visi tyliai kamputyje pakalbėdavome, kaip būtų šaunu, jei atgytų „Čikaga“ ir štai! Džiaugsmas ne tik mums, bet ir galimybė žiūrovui. Legendinį miuziklą „Čikaga“ galės pamatyti visi, kuriems nepavyko to padaryti prieš keletą metų, o jie klausinėjo, laukė ir tikėjosi.

Kalbant apie šokius... Aš dievinu šokti, dar smagiau, kai tai reikia suderinti su dainavimu. Išlaikyti vokalinę liniją ir „nepagauti pompos“ labai sunku, tačiau tai daryti – malonumas ir azartas vienu metu. Juk tuo metu jautiesi pilnaverčiu, visapusišku žmogumi. Dėl šios priežasties bandau „prisijaukinti“ bėgimą, kad atsirastų fizinė ištvermė, nes jos šiame spektaklyje per daug tikrai nebus (juokiasi).

 

– Spektaklyje vaikams „Tinginėlių kaimas“ važiavote riedlente, supotės milžiniškose sūpynėse, miuzikle „Boni ir Klaidas“ be jokių skrupulų iš antro aukšto nusileisdavote į pirmą, įsikibusi į stulpą, nepaisant to, kad avėdavote aukštakulnius. Ar pastangų prireiks ir šį kartą?

– Dar ir kokių pastangų! Šiuo metu intensyviai sportuoju ir lankau pole dance treniruotes. Kūnui reikia prisiminti tam tikrus niuansus. Ir, žinoma, būtų gerai, kad mėlynės iki gruodžio 15 dienos spėtų pradingti (juokiasi).

„Čikaga“  – tikras iššūkis kiekvienam solistui. Mes neturime už ko pasislėpti, tad kiekvienas pasirodantis šiame miuzikle stengiasi lyg pagrindinis artistas ir deda maksimalias pastangas tiek vaidyboje, tiek šokyje ir dainavime. Turime atiduoti visas jėgas ir net panaudoti įtaigą kiekvienoje miuziklo scenoje.

 

– Velma Keli: kokia ji jūsų akimis?

– Velma Keli – energijos bomba. Jei kažko jai prireikė, tai turi vykta čia ir dabar, nėra žodžių „vėliau“ ar „palauk“. Jei vienas noras įgyvendintas, žaibišku greičiu jos galvoje gimsta naujas planas, koreguojama esama situacija. Ji strateguoja. Velmai nesvarbus šalia esantis, ji tiesiog - impulsyvi, savanaudė ir egoistė... Velma pasitikinti savimi, seksuali, kerinti, užburianti, žinanti ko nori, tam tikrais momentais - stačiokiška, tačiau ji nepailstanti, judanti link savo užsibrėžto tikslo. Ji gyvena čia ir dabar. Niekam nevalia stoti jai skersai kelio (juokiasi).

 

– Ar reikia peržengti per save norint į ją įsikūnyti?

– Ar lyginu ją su savimi? Mes esame labai skirtingos, tačiau tam tikrų panašumų, galbūt ir galėčiau atrasti, pavyzdžiui, spontaniškumą ir greitą reakciją (juokiasi). Daugiau tarp mudviejų bendrumų nerandu. Na, nebent tai, kad abi norime į sceną (juokiasi)! O joje savęs tikrai netausoju ir negailiu, nes tik tokiu būdu galiu atrasti personažui sukurti reikiamas spalvas. Sunkiausia rasti šiam vaidmeniui reikalingą akiplėšiškumą ir tiesmukiškumą, tačiau dedu visas pastangas, kad tai pasiekti. Su kiekviena repeticija jaučiu, kaip Velma Keli tarsi pradeda kunkuliuoti manyje, bet labai džiaugiuosi, kad tai vyksta tik repeticijų metu (juokiasi).

 

– „Čikagos“ siužete kalbama apie iškreiptą teisingumą, beprotišką garbės troškimą. Koks bus miuziklo „Čikaga“ finalas?

– Visus norėčiau pakviesti į miuziklą „Čikaga“, nes tik žiūrovas gali nuspręsti: kaltos Velma Keli ir Roksė Hart ar ne...

 

– Miuziklo herojės sako: „nesvarbu kur bebūtum ir ką darytum, gyvenimo prasmė – šviesti spindinčia žvaigžde“. Esate solistė, palydima gerbėjų plojimų. Jus tai vargina ar džiugina? Kaip rasti balansą tarp scenos ir tikrojo gyvenimo?

– Vargintų tikriausiai, jei tai vyktų nuolatos, tačiau aš per didelio dėmesio nesulaukiu, tad kiekvienas komplimentas ar savotiška kritika leidžia pasijusta pamatyta ir išgirsta. Žinoma, visada malonu sulaukti žinučių, ar dėmesio iš atsitiktinių žmonių, kurie yra matę mane scenoje ir pasidalina įspūdžiais kartu su manimi. Tai  džiugina ir motyvuoja, kad įdėtas darbas būna pastebėtas.

O rasti balansą tarp scenos ir tikrojo gyvenimo buvo sunku karjeros pradžioje, kai statėme Z. Liepinio „Adatą“. Galbūt dėl to, kad tai buvo mano pirmas vaidmuo... Uždarius teatro duris, mintyse vis sukdavosi dainos, tekstai, ieškojau personažų tiesiog stebėdama praeivius, gyvenau spektaklyje be pauzių (šypsosi). Nesakau, kad dabar nesikartoju tekstų vairuojant, bėgiojant ar tiesiog einant gatve (juokiasi), tačiau dabar tai kur kas lengviau. Galbūt atsiranda patirtis?!

 

– Kuo žiūrovus stebins „Čikaga“?

– Bus daug šviesų ir garso (juokiasi). Na, jei rimtai, šis spektaklis vizualiai labai patrauklus. Jame susipina dainavimas, šokis, vaidyba, šokio „ant stulpo“ elementai. Juk tai taip nekasdieniška ir netikėta. Šiame miuzikle dirba labai daug talentingų ir nuostabių žmonių, kurių kiekvienas dega tuo, ką daro. Ir viskas tik dėl Jūsų, mieli žiūrovai! Kviečiu kiekvieną pamatyti ir išgirsti, o jei sakysite, kad „jau mačiau“, siūlau šį pasimatymą pakartoti, nes kiekvienas spektaklis yra unikalus, kiekvienas naujas artistas įneša savitą energetiką, spalvas ir emocijas. O jų mes turime! Ateikite ir atidarykime miuziklo „Čikaga“ uždangą kartu su daina „All That Jazz“!

 

Kalbino Žaneta Skersytė

Šviežiausios naujienos
Šokio spektaklis „Altorių šešėly“ pasiruošęs atskleisti nepranokto lietuviško psichologinio romano paslaptis

Šokio spektaklis „Altorių šešėly“ pasiruošęs atskleisti nepranokto lietuviško psichologinio romano paslaptis

Vinco Mykolaičio-Putino 130-osioms gimimo metinėms – aktualumo neprarandantis  „Altorių šešėly“

Vinco Mykolaičio-Putino 130-osioms gimimo metinėms – aktualumo neprarandantis  „Altorių šešėly“

Pasauliniame šiuolaikinio šokio žemėlapyje netrukus atsiras dar vienas lankytinas objektas – Alexanderio Ekmano „Kaktusai“ Klaipėdoje!

Pasauliniame šiuolaikinio šokio žemėlapyje netrukus atsiras dar vienas lankytinas objektas – Alexanderio Ekmano „Kaktusai“ Klaipėdoje!

Jadvygai Grikšienei ir Viačeslavui Tarasovui suteikti emeritų solistų garbės vardai

Jadvygai Grikšienei ir Viačeslavui Tarasovui suteikti emeritų solistų garbės vardai

RĖMĖJAI

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (ang. cookies). Sutikdami naudoti slapukus galėsite patogiau naršyti mūsų svetainėje. Daugiau apie slapukus ir kaip jų atsisakyti skaitykite slapukų politikoje.

Sužinoti daugiau

sutinku

Abonementas

Repertuaras ir bilietai

  • Žanras: Koncertas

    Data: 2020-09-02

    Laikas: 18:30

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Miuziklas

    Data: 2020-09-12

    Laikas: 18:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Šokio spektaklis

    Data: 2020-09-25

    Laikas: 19:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Šokio spektaklis

    Data: 2020-10-10

    Laikas: 18:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Vaikams

    Data: 2020-10-11

    Laikas: 14:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Koncertas

    Data: 2020-10-22

    Laikas: 19:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Opera

    Data: 2020-10-24

    Laikas: 18:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Vaikams

    Data: 2020-10-25

    Laikas: 13:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Opera

    Data: 2020-11-11

    Laikas: 19:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Opera

    Data: 2020-11-13

    Laikas: 19:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Edukacija

    Data: 2021-02-05

    Laikas: 12:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Opera

    Data: 2021-02-06

    Laikas: 18:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Opera

    Data: 2021-02-18

    Laikas: 19:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Edukacija

    Data: 2021-03-12

    Laikas: 12:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Šokio spektaklis

    Data: 2021-03-13

    Laikas: 18:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Vaikams

    Data: 2021-03-14

    Laikas: 13:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Miuziklas

    Data: 2021-03-26

    Laikas: 18:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Opera

    Data: 2021-04-07

    Laikas: 19:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Šokio spektaklis

    Data: 2021-04-09

    Laikas: 19:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Vaikams

    Data: 2021-04-11

    Laikas: 13:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Vaikams

    Data: 2021-04-25

    Laikas: 13:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Koncertas

    Data: 2021-06-19

    Laikas: 17:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Vaikams

    Data: 2022-10-09

    Laikas: 12:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Šokio spektaklis

    Data: 2022-12-07

    Laikas: 18:30

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:

Mokėjimo būdas *
Noriu Naujienlaiškio

Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro modernizavimas

Projektas finansuojamas iš Europos regioninės plėtros fondo

Projekto Nr. 07.1.1-CPVA-V-304-01-0019

Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras įgyvendiną teatro modernizavimo projektą, dalinai finansuojamą Europos regioninės plėtros fondo, pagal 2020-01-10 pasirašytą finansavimo ir administravimo sutartį su VšĮ Centrine projektų valdymo agentūra. Bendra projekto vertė 23 990 642,98 Eur, iš jų ES regioninės plėtros fondo lėšos - 9 510 736,93 Eur, Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – 14 479 906,05 Eur.

Pastato rekonstrukcijos techninis projektas buvo parengtas dar 2016 m. pabaigoje, rangovas parinktas 2018 m., rangos darbų viešąjį konkursą laimėjo UAB „Infes“. Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro rekonstrukcija pradėta 2018 m. rugsėjo 14 d. Apie rekonstrukcijos pradžią iškilmingai paskelbta įkasant kapsulę ateities kartoms būsimo pastato pamatuose

Projekto tikslas – padidinti Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro patrauklumą, teikiamų kultūros paslaugų prieinamumą ir kokybę

Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras – didžiausias profesionalaus meno kolektyvas ne tik Klaipėdoje, bet ir visame Vakarų Lietuvos regione. Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras įkurtas 1987 metų sausio 1 dieną, Klaipėdos liaudies operos teatrą reorganizavus į muzikinį teatrą. Per dvidešimt šešerius kūrybinės veiklos metus teatre pastatyta per 100 įvairių žanrų ir epochų sceninių veikalų, tai: operos, operetės, miuziklai, muzikinės dramos, baletai, šiuolaikinio šokio spektakliai, oratorijos, muzikiniai spektakliai vaikams.

Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras teikia šias pagrindines paslaugas – rodo spektaklius (savo ir kitų gastroliuojančių teatrų repertuarą) Klaipėdoje, stato naujus spektaklius, teikia edukacines paslaugas, rodo spektaklius kituose miestuose (gastrolės), įgyvendina kultūrines programas. Teatras orientuojasi į platų visuomenės ratą kaip tikslinę žiūrovų auditoriją. Repertuaras bei spektakliai pritaikomi kuo įvairesnėms tikslinėms žiūrovų grupėms (atsižvelgiant į amžių, socialinę padėtį, pomėgius ir kt.), tokiu būdu siekiama formuoti teigiamą visuomenės požiūrį į teatrą ir pritraukti kuo įvairesnių visuomenės grupių atstovus.

Svarbi scenos infrastruktūra įrengta dar sovietų laikais ir šiuo metu visiškai neatitinka laiko realijų. Nėra galimybės greitai pakelti ir nuleisti dekoracijų, vystyti kitų meninių spendimų. Įdiegus šiuolaikinę scenos infrastruktūrą, būtų pagerintas ne tik vizualinis vaizdas, kuris svarbus žiūrovui, bet ir būtų sudaryta galimybė didesnei režisierių ir aktorių saviraiškai. Tai leistų statyti daugiau ir novatoriškesnių spektaklių.

Šiuolaikiniam jaunimui labai svarbu, kad teatro spektakliai atspindėtų tai, kas yra aktualu. Šiuolaikiniai spektakliai, kuriuose vyrautų jaunimo kultūra (vadinamoji „gatvės kultūra“), būtų naudojamos išmaniosios technologijos (kadangi tokias technologijas jaunimas naudoja ir kasdieniniame gyvenime) leistų padidinti susidomėjimą ne tik jaunimo tarpe, bet pritrauktų ir kitų amžiaus lankytojų grupes, kurios nori susipažinti su siek problemomis. Įdiegus tinkamą scenos įrangą, galima būti kurti vizualinius pasakojimus, kurie taptų neatsiejama spektaklių dalimi.

Šiuo metu Vakarų Europoje ir JAV vyrauja tendencija, kad teatras turi būti aprūpinamas naujausia technine įranga, kuri leistų kurti visiškai naujo lygio pasirodymus. Tokia įranga leidžia išreikšti spektaklio herojaus išgyvenimus vizualiai, scenoje projektuoti vaizdinius, sukurti reikiamą atmosferą (keičiant šviesos spektrą, intensyvumą, spalvą, galima sukurti baimės, gėrio, jaukumo ir kt. atmosferą). Gera garso sistema leistų pasiūlyti įvairesnių garso sprendimų. Labai svarbu pažymėti, kad režisieriai, turėdami tokias priemones, galėtų lengviau interpretuoti scenarijus, pasirinkti sprendinius, kurie iki šiol, dėl techninių sąlygų, nebuvo galimi.

Įgyvendinus projekto veiklas, numatoma pasiekti projekto tikslą - padidinti Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro patrauklumą, teikiamų kultūros paslaugų prieinamumą ir kokybę. Bus pasiekti tokie rezultatai:

  • modernizuoti didžiosios salės scenos technologijos įrenginius ir susijusią įrangą;
  • modernizuoti didžiosios ir mažosios salės garso ir apšvietimo įrangą;
  • pakeisti didžiosios salės kėdes bei kiliminę dangą. Pakeisti mažosios salės kėdes, suteikiant daugiau komforto lankytojams.
  • Pritaikyti teatro erdves ir infrastruktūrą lankytojų poreikiams.