Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro struktūros schema
Teatro Vadovas
    • Teatro vadovo pavaduotojas menui
      • Kūrybinės veiklos planavimo ir solistų skyrius
      • Orkestro tarnyba
      • Choro tarnyba
      • Baleto tarnyba
    • Teatro vadovo pavaduotojas
      • Personalo ir bendrųjų reikalų skyrius
      • Pastatymų
        tarnyba
        • Sceną aptarnaujantis skyrius
        • Gamybos skyrius
      • Ūkio skyrius
    • Buhalterinės apskaitos
      skyrius
    • Teatro vadovo pavaduotojas rinkodarai
      • Rinkodaros tarnyba
        • Reklamos
          ir pardavimų
          skyrius
        • Žiūrovus aptarnaujantis skyrius
        • Pastatymų ir renginių organizavimo skyrius
    • Strateginio
      ir investicijų
      valdymo skyrius
Teatro Vadovas
    • Teatro vadovo pavaduotojas menui
      • Kūrybinės veiklos planavimo ir solistų skyrius
      • Orkestro tarnyba
      • Choro tarnyba
      • Baleto tarnyba
    • Teatro vadovo pavaduotojas
      • Personalo ir bendrųjų reikalų skyrius
      • Pastatymų
        tarnyba
        • Sceną aptarnaujantis skyrius
        • Gamybos skyrius
      • Ūkio skyrius
    • Buhalterinės apskaitos
      skyrius
    • Teatro vadovo pavaduotojas rinkodarai
      • Rinkodaros tarnyba
        • Reklamos
          ir pardavimų
          skyrius
        • Žiūrovus aptarnaujantis skyrius
        • Pastatymų ir renginių organizavimo skyrius
    • Strateginio
      ir investicijų
      valdymo skyrius
Teatro Vadovas
    • Teatro vadovo pavaduotojas menui
      • Kūrybinės veiklos planavimo ir solistų skyrius
      • Orkestro tarnyba
      • Choro tarnyba
      • Baleto tarnyba
Teatro vadovo pavaduotojas
Buhalterinės apskaitos
skyrius
Personalo ir bendrųjų reikalų skyrius
      • Pastatymų
        tarnyba
        • Sceną aptarnaujantis skyrius
        • Gamybos skyrius
Ūkio skyrius
    • Teatro vadovo pavaduotojas rinkodarai
      • Rinkodaros tarnyba
        • Reklamos
          ir pardavimų
          skyrius
        • Žiūrovus aptarnaujantis skyrius
        • Pastatymų ir renginių organizavimo skyrius
    • Strateginio
      ir investicijų
      valdymo skyrius
person profile image

Profilis

Gytis Padegimas

Bernardo Gyčio Padegimo (g. 1952 Alytuje) asmenyje puikiai dera teatro praktikas (režisierius, aktorius, vadovas, dramaturgas), teoretikas, pedagogas, organizatorius, visuomenės veikėjas. B. G. Padegimas baigė režisūros studijas Maskvos valstybiniame A. Lunačiarskio teatro meno institute (GITIS, dabar – Rusijos teatro meno akademija). Po studijų dirbo režisieriumi Valstybiniame jaunimo teatre Vilniuje (1975–1980), vėliau Kauno akademiniame dramos teatre (1980–1986). 1988–1993 m. buvo Valstybinio Šiaulių dramos teatro vyriausiasis režisierius, 1993–1999 m. vadovavo Kauno valstybiniam akademiniam dramos teatrui. Aktyvus Sąjūdžio veikėjas (1988–92 Sąjūdžio Seimo narys), Žaliųjų judėjimo dalyvis. Dėstė Lietuvos konservatorijoje, Vytauto Didžiojo universitete, Aukštesniojoje aktorinio meistriškumo mokykloje prie Kauno dramos teatro (1995–98, ir vadovas), akademijoje „GITIS Scandinavia“ Orhuse (Danija, 2002–04) ir kitur. Nuo 1998 m. dėsto Klaipėdos universitete (nuo 2010 m. – profesorius, dabar LMTA Klaipėdos fakultetas), taip pat Lietuvos muzikos ir teatro akademijoje Vilniuje. Parašė mokomųjų knygų („Michailo Čechovo vaidybos metodo dėstymas“, „Režisūros istorija“, abi 2016), dokumentinių pjesių trilogiją „J.A.H.“ (skirtą Juozapui Albinui Herbačiauskui, 2011), „Alksniškės“ (skirtą prezidentui Kaziui Griniui, 2017) ir „Pirmeiviai“ (skirtą profesionalaus Lietuvos teatro pirmeiviams, 2020).

Beveik penkis dešimtmečius trunkančios B. G. Padegimo kūrybinės veiklos „kraitį“ sudaro daugiau kaip 115 Lietuvos, užsienio teatruose ir televizijos studijoje pastatytų spektaklių, tarp jų apie 40 pagal lietuvišką dramaturgiją. Jo režisuoti spektakliai pasižymi visaverčiu aktorių plastinių ir žanrinių galimybių atvėrimu (remiantis M. Čechovo metodu), atidumu dramaturginei medžiagai ir jos plačiu pažinimu, humanistinės koncepcijos paieškomis, unikaliu scenos erdvės pojūčiu, neretai ir ilgaamžiškumu bei komercine sėkme. Jis atvedė į sceną ir padėjo žengti pirmuosius žingsnius visam būriui dabar garsių menininkų – aktorių, dailininkų, dainininkų ir kompozitorių. Užtenka paminėti tokius ne vieną dešimtmetį gyvavusius ir tebegyvuojančius spektaklius kaip Thorntono Wilderio „Mūsų miestelis“ ar „Ilga Kalėdų vakarienė“, Giedriaus Kuprevičiaus miuziklas „Ugnies medžioklė su varovais“ ar Terrence’o McNally tragikomedija „Meistriškumo pamoka“.

Muzikiniame teatre režisierių sieja ilgametė kūrybinė partnerystė su kompozitoriumi G. Kuprevičiumi, statant jo operą „Kipras, Fiodoras ir kiti“ (2003), miuziklą „Ugnies medžioklė su varovais“ (2004, 2008, 2014), operą-sarsuelą „DaliGala“ (2008) ir Reformacijos 500 metų jubiliejui skirtą tezių operą „Liuterio durys“ (2017). Tarp kitų režisieriaus sukurtų muzikinių spektaklių galima paminėti Antano Jasenkos miuziklą „Girių giesmė“ Kauno akademinio dramos teatro kieme (1998), Zitos Bružaitės miuziklą „Undinė“ Kauno pilyje (2007), Jono Tamulionio operą vaikams „Bruknelė“ Lietuvos nacionaliniame operos ir baleto teatre (2010), Klaipėdos valstybiniame muzikiniame teatre režisuotus Vladimiro Konstantinovo operą vaikams „Ką senelis padarys, viskas bus gerai“ (2008), Claude’o Debussy operos „Pelėjas ir Melisanda“ skaitymus (2009) ir Eduardo Balsio operą „Kelionė į Tilžę“ (2019).

Tarp B. G. Padegimo pelnytų garbingų apdovanojimų – Fortūnos prizas ir Juozo Keliuočio literatūrinė premija (abu 2012) už dokumentinės fantasmagorijos „J.A.H.“ sukūrimą, Lietuvos Kultūros ministerijos garbės ženklas „Nešk savo šviesą ir tikėk“ (2012) ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės kultūros ir meno premija (2013) už ilgametį indėlį į Lietuvos kultūrą ir meną, Padėkos Fortūna (2019) už Kauno miesto kultūrinio gyvenimo puoselėjimą ir istorinių Kauno kultūros asmenybių garsinimą.

 

Daugiau informacijos: http://www.padegimas.com

Spektakliai:
  • Režisierius - Eduardas Balsys KELIONĖ Į TILŽĘ (Premjera 2019.11.22)
  • Režisierius - Antonín Dvořák UNDINĖ (Premjera 2022.02.25)
Straipsniai

Humanistinio užtaiso kupinas miuziklas „Smuikininkas ant stogo“ stebins debiutais

Projekte „Dėmesio! Baletas 2022“ laukiamas „Žvaigždžių lietus“

Padėkite teatrui kurti ir augti – skirkite 1,2% GPM!

Motinos dieną pasitikime su skambiausiomis „Ave Maria“ giesmėmis ir choru iš Charkivo 

RĖMĖJAI

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (ang. cookies). Sutikdami naudoti slapukus galėsite patogiau naršyti mūsų svetainėje. Daugiau apie slapukus ir kaip jų atsisakyti skaitykite slapukų politikoje.

Sužinoti daugiau

sutinku

Abonementas

Repertuaras

  • Žanras: Koncertas

    Data: 2020-09-02

    Laikas: 18:30

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Miuziklas

    Data: 2020-09-12

    Laikas: 18:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Šokio spektaklis

    Data: 2020-09-25

    Laikas: 19:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Šokio spektaklis

    Data: 2020-10-10

    Laikas: 18:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Vaikams

    Data: 2020-10-11

    Laikas: 14:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Koncertas

    Data: 2020-10-22

    Laikas: 19:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Opera

    Data: 2020-10-24

    Laikas: 18:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Vaikams

    Data: 2020-10-25

    Laikas: 13:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Opera

    Data: 2020-11-11

    Laikas: 19:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Opera

    Data: 2020-11-13

    Laikas: 19:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Edukacija

    Data: 2021-02-05

    Laikas: 12:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Opera

    Data: 2021-02-06

    Laikas: 18:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Opera

    Data: 2021-02-18

    Laikas: 19:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Opera

    Data: 2021-03-10

    Laikas: 19:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Edukacija

    Data: 2021-03-12

    Laikas: 12:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Šokio spektaklis

    Data: 2021-03-13

    Laikas: 18:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Vaikams

    Data: 2021-03-14

    Laikas: 13:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Miuziklas

    Data: 2021-03-26

    Laikas: 18:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Opera

    Data: 2021-04-07

    Laikas: 19:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Šokio spektaklis

    Data: 2021-04-09

    Laikas: 19:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Vaikams

    Data: 2021-04-11

    Laikas: 13:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Vaikams

    Data: 2021-04-25

    Laikas: 13:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Koncertas

    Data: 2021-06-19

    Laikas: 17:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:

Mokėjimo būdas *
Noriu Naujienlaiškio

Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro modernizavimas

Projektas finansuojamas iš Europos regioninės plėtros fondo

Projekto Nr. 07.1.1-CPVA-V-304-01-0019

Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras įgyvendiną teatro modernizavimo projektą, dalinai finansuojamą Europos regioninės plėtros fondo, pagal 2020-01-10 pasirašytą finansavimo ir administravimo sutartį su VšĮ Centrine projektų valdymo agentūra. Bendra projekto vertė 23 990 642,98 Eur, iš jų ES regioninės plėtros fondo lėšos - 9 510 736,93 Eur, Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – 14 479 906,05 Eur.

Pastato rekonstrukcijos techninis projektas buvo parengtas dar 2016 m. pabaigoje, rangovas parinktas 2018 m., rangos darbų viešąjį konkursą laimėjo UAB „Infes“. Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro rekonstrukcija pradėta 2018 m. rugsėjo 14 d. Apie rekonstrukcijos pradžią iškilmingai paskelbta įkasant kapsulę ateities kartoms būsimo pastato pamatuose

Projekto tikslas – padidinti Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro patrauklumą, teikiamų kultūros paslaugų prieinamumą ir kokybę

Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras – didžiausias profesionalaus meno kolektyvas ne tik Klaipėdoje, bet ir visame Vakarų Lietuvos regione. Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras įkurtas 1987 metų sausio 1 dieną, Klaipėdos liaudies operos teatrą reorganizavus į muzikinį teatrą. Per dvidešimt šešerius kūrybinės veiklos metus teatre pastatyta per 100 įvairių žanrų ir epochų sceninių veikalų, tai: operos, operetės, miuziklai, muzikinės dramos, baletai, šiuolaikinio šokio spektakliai, oratorijos, muzikiniai spektakliai vaikams.

Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras teikia šias pagrindines paslaugas – rodo spektaklius (savo ir kitų gastroliuojančių teatrų repertuarą) Klaipėdoje, stato naujus spektaklius, teikia edukacines paslaugas, rodo spektaklius kituose miestuose (gastrolės), įgyvendina kultūrines programas. Teatras orientuojasi į platų visuomenės ratą kaip tikslinę žiūrovų auditoriją. Repertuaras bei spektakliai pritaikomi kuo įvairesnėms tikslinėms žiūrovų grupėms (atsižvelgiant į amžių, socialinę padėtį, pomėgius ir kt.), tokiu būdu siekiama formuoti teigiamą visuomenės požiūrį į teatrą ir pritraukti kuo įvairesnių visuomenės grupių atstovus.

Svarbi scenos infrastruktūra įrengta dar sovietų laikais ir šiuo metu visiškai neatitinka laiko realijų. Nėra galimybės greitai pakelti ir nuleisti dekoracijų, vystyti kitų meninių spendimų. Įdiegus šiuolaikinę scenos infrastruktūrą, būtų pagerintas ne tik vizualinis vaizdas, kuris svarbus žiūrovui, bet ir būtų sudaryta galimybė didesnei režisierių ir aktorių saviraiškai. Tai leistų statyti daugiau ir novatoriškesnių spektaklių.

Šiuolaikiniam jaunimui labai svarbu, kad teatro spektakliai atspindėtų tai, kas yra aktualu. Šiuolaikiniai spektakliai, kuriuose vyrautų jaunimo kultūra (vadinamoji „gatvės kultūra“), būtų naudojamos išmaniosios technologijos (kadangi tokias technologijas jaunimas naudoja ir kasdieniniame gyvenime) leistų padidinti susidomėjimą ne tik jaunimo tarpe, bet pritrauktų ir kitų amžiaus lankytojų grupes, kurios nori susipažinti su siek problemomis. Įdiegus tinkamą scenos įrangą, galima būti kurti vizualinius pasakojimus, kurie taptų neatsiejama spektaklių dalimi.

Šiuo metu Vakarų Europoje ir JAV vyrauja tendencija, kad teatras turi būti aprūpinamas naujausia technine įranga, kuri leistų kurti visiškai naujo lygio pasirodymus. Tokia įranga leidžia išreikšti spektaklio herojaus išgyvenimus vizualiai, scenoje projektuoti vaizdinius, sukurti reikiamą atmosferą (keičiant šviesos spektrą, intensyvumą, spalvą, galima sukurti baimės, gėrio, jaukumo ir kt. atmosferą). Gera garso sistema leistų pasiūlyti įvairesnių garso sprendimų. Labai svarbu pažymėti, kad režisieriai, turėdami tokias priemones, galėtų lengviau interpretuoti scenarijus, pasirinkti sprendinius, kurie iki šiol, dėl techninių sąlygų, nebuvo galimi.

Įgyvendinus projekto veiklas, numatoma pasiekti projekto tikslą - padidinti Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro patrauklumą, teikiamų kultūros paslaugų prieinamumą ir kokybę. Bus pasiekti tokie rezultatai:

  • modernizuoti didžiosios salės scenos technologijos įrenginius ir susijusią įrangą;
  • modernizuoti didžiosios ir mažosios salės garso ir apšvietimo įrangą;
  • pakeisti didžiosios salės kėdes bei kiliminę dangą. Pakeisti mažosios salės kėdes, suteikiant daugiau komforto lankytojams.
  • Pritaikyti teatro erdves ir infrastruktūrą lankytojų poreikiams.