Profilis
Eleonora Peronetti – italų scenografė, kostiumų dailininkė. 2013–2017 m. studijavo scenografiją Milano NABA (Naujojoje dailės akademijoje), kur šiuo metu dėsto kursą scenografijos specialybės studentams „Skaitmeninės technologijos ir jų taikymas“. Pirmas savarankiškas scenografės darbas teatre – scenografija spektakliui „Magžanas“ Turkistano muzikos ir dramos teatre, Kazachstane (režisieriai Chiara Osella ir Davide Livermore, 2022). Ji taip pat dirbo kostiumų dailinininke žymaus prancūzų choreografo Angelino Preljocajaus komandoje kuriant šokio spektaklį „Torpeur“ („Stuporas“, Monpeljė šokio festivalis, 2023) ir šokio spektaklį pagyvenusiems žmonėms „Birthday Party“ („Gimtadienio vakarėlis“, koproducija su Italijos nacionaliniu šokio fondu ir trupe „Aterballetto“), kurio premjera įvyko 2023 m. Paryžiaus Chaillot nacionaliniame šokio teatre.
Iki tol dirbo scenografo padėjėja įvairių teatrų operos, šokio, dramos spektaklių pastatymuose. Tarp jų galima paminėti U. Giordano operas „Fedora“ ir „Andrė Šenjė“, M. Musorgskio „Chovanščiną“, G. Verdi „Rigoletą“ (rež. Mario Martone, scenografė Margherita Palli) ir „Makbetą“, G. Puccini „Toską“ (rež. Davide Livermore, scenografas Giò Foma) Milano operos teatre „La Scala“; Ch. Gounod „Romeo ir Džuljetą“ (rež. Mario Martone, scenografė Margherita Palli) Milano mažajame teatre, P. Mascagni „Draugas Fricas“ (rež. Rosetta Cucchi, scenografas Gary McCann), G. Verdi „Traviatą“ (rež. Davide Livermore, Giò Foma) Florencijos „Teatro del Maggio Fiorentino“; G. Verdi „Žaną d‘Ark“ (rež. Davide Livermore, Giò Foma) Romos operos teatre, spektaklį „Tai žmogus“ pagal Primo Levi prisiminimus iš Aušvico koncentracijos stovyklos (rež. Valter Malosti, scenografė Margherita Palli) Turino „Teatro Carignano“; šokio spektaklius „Žiemos kelionė“ (chor. Angelin Preljocaj, scenografė Constance Gisset) ir „Spragtukas“ (chor. George Balanchine, scenografė ir kostiumų dailininkė Margherita Palli) Milano operos teatre „La Scala“.
E. Peronetti kuruoja parodas, dirbo Milano bendrovės „Outfit Company“ mados renginių scenografe. Drauge su savo mentore Margherita Palli kuravo instaliaciją XXIII Milano trienalės parodoje „Il corridoio rosso“ („Raudonasis koridorius“, kuratoriai Giovanni Agosti ir Jacopo Stoppa), kurioje buvo atkurta mistiška XX a. pradžios miestiečio buto koridoriaus aplinka. Po trienalės pasirodė leidyklos „SPBH Editions“ išleista esė rinktinė tuo pačiu pavadinimu, tarp kurios bendraautorių yra ir E. Peronetti. Ji taip pat yra NABA išleisto M. Palli sudaryto „Teatro žodyno“ redkolegijos narė ir straipsnių autorė.
Žmones su regos negalia po naują Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro pastatą vedžios ir moderniausios technologijos
„Sapnai ir kaktusai“ skleisis naujoje Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro salėje „Jūra“
85-ąjį jubiliejų pasitinka pirmasis Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro garbės dirigentas Stanislavas Domarkas
Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras: skambės geriau nei tikėtasi!
RĖMĖJAI
© 2020 Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras.
Visos teisės saugomos įstatymų