Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro struktūros schema
Teatro Vadovas
    • Teatro vadovo pavaduotojas menui
      • Kūrybinės veiklos planavimo ir solistų skyrius
      • Orkestro tarnyba
      • Choro tarnyba
      • Baleto tarnyba
    • Teatro vadovo pavaduotojas
      • Personalo ir bendrųjų reikalų skyrius
      • Pastatymų
        tarnyba
        • Sceną aptarnaujantis skyrius
        • Gamybos skyrius
      • Ūkio skyrius
    • Buhalterinės apskaitos
      skyrius
    • Teatro vadovo pavaduotojas rinkodarai
      • Rinkodaros tarnyba
        • Reklamos
          ir pardavimų
          skyrius
        • Žiūrovus aptarnaujantis skyrius
        • Pastatymų ir renginių organizavimo skyrius
    • Strateginio
      ir investicijų
      valdymo skyrius
Teatro Vadovas
    • Teatro vadovo pavaduotojas menui
      • Kūrybinės veiklos planavimo ir solistų skyrius
      • Orkestro tarnyba
      • Choro tarnyba
      • Baleto tarnyba
    • Teatro vadovo pavaduotojas
      • Personalo ir bendrųjų reikalų skyrius
      • Pastatymų
        tarnyba
        • Sceną aptarnaujantis skyrius
        • Gamybos skyrius
      • Ūkio skyrius
    • Buhalterinės apskaitos
      skyrius
    • Teatro vadovo pavaduotojas rinkodarai
      • Rinkodaros tarnyba
        • Reklamos
          ir pardavimų
          skyrius
        • Žiūrovus aptarnaujantis skyrius
        • Pastatymų ir renginių organizavimo skyrius
    • Strateginio
      ir investicijų
      valdymo skyrius
Teatro Vadovas
    • Teatro vadovo pavaduotojas menui
      • Kūrybinės veiklos planavimo ir solistų skyrius
      • Orkestro tarnyba
      • Choro tarnyba
      • Baleto tarnyba
Teatro vadovo pavaduotojas
Buhalterinės apskaitos
skyrius
Personalo ir bendrųjų reikalų skyrius
      • Pastatymų
        tarnyba
        • Sceną aptarnaujantis skyrius
        • Gamybos skyrius
Ūkio skyrius
    • Teatro vadovo pavaduotojas rinkodarai
      • Rinkodaros tarnyba
        • Reklamos
          ir pardavimų
          skyrius
        • Žiūrovus aptarnaujantis skyrius
        • Pastatymų ir renginių organizavimo skyrius
    • Strateginio
      ir investicijų
      valdymo skyrius
news article cover image

Naujienos

Naujienlaiškio
Prenumerata
2021.07.07

Baletus elinge statanti komanda: tai bus ypatingas įvykis!

Rugpjūčio 13-14 dienomis elinge Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras publikai pristatys du vienaveiksmius baleto spektaklius: „Stabat Mater“ (pagal Giovanni Battista Pergolesi muziką) ir Igorio Stravinskio „Šventasis pavasaris“. Premjeras kartu su tarptautine menininkų komanda ruošia vienas ryškiausių šiuolaikinio šokio kūrėjų Europoje – choreografas ir Slovėnijos nacionalinio teatro Mariboro baleto trupės vadovas Edwardas Clugas.

Repeticijas su KVMT baleto trupe pirmas pradėjo choreografo asistentas Gajus Žmavcas (Slovėnija). „Pirmą kartą susitikdamas su baleto trupe truputį jaudinuosi ir žinau, kad mes kartu turėsime daug gražaus darbo, daug išmoksime. Man svarbiausia asmeninis kontaktas, noriu sutikti baleto artistus, juos pažinti: išvysti jų judesius, patyrinėti charakterius“,- sakė G. Žmavcas.

Klaipėdoje kūrėjai pristatys baletus E. Clugo sukurtus skirtingu laiku ir su skirtingomis trupėmis: „Šventasis pavasaris“ buvo pastatytas su jo vadovaujama Slovėnijos nacionalinio teatro Mariboro baleto trupe 2012 m., o „Stabat Mater“ buvo užsakytas ir pastatytas Miuncheno valstybiniame teatre „Gärtnerplatz“ 2013 m. 2014-aisiais abu baletai buvo apjungti Maribore ir tapo šios baleto trupės vizitine kortele, apkeliavusia daugelį baleto festivalių ir teatrų visame pasaulyje, sulaukusia ne vieno perkėlimo.

„Tačiau Klaipėdoje jie užgims naujai, nes kiekviena baleto trupė, scenografija – skirtinga. Klaipėdoje spektaklius pristatysime laivų elinge ir tai bus su niekuo nesulyginama. Aš jau apžiūrėjau spektaklio premjeros lokaciją. Tai fantastiška, įkvepianti vieta: kokia aplinka, pro šalį mariomis plaukiantys laivai! Tai bus ypatingas įvykis!“,- žada G. Žmavcas.

G. Žmavcas baleto mokėsi Mariboro muzikos ir baleto konservatorijoje, vėliau studijas tęsė Tarptautinėje klasikinio šokio akademijoje Kijeve, Ukrainoje. 2006 m. tapo Mariboro baleto trupės šokėju, čia ėmė glaudžiai bendradarbiauti su jos meno vadovu, choreografu Edwardu Clugu.

Kaip Mariboro baleto trupės narys ir pagrindinis solistas jis gastroliavo Kroatijoje, Bosnijoje ir Hercegovinoje, Serbijoje, Italijoje, Vokietijoje, Vengrijoje, Portugalijoje, Švedijoje, Belgijoje, Prancūzijoje, Rusijoje, Ukrainoje, Pietų Korėjoje, Singapūre, Kolumbijoje, Brazilijoje, Meksikoje, Kanadoje, JAV ir kitur. Pasirodė prestižiniuose pasaulio šokio festivaliuose ir teatruose, kaip kad Lotynų Amerikos teatro festivalis Bogotoje, šokio festivalis „Jacob’s Pillow“, Marijos teatro festivalis „Baltųjų naktų žvaigždės“ Sankt Peterburge, Maskvos Didysis teatras, Švedijos Karališkoji opera ir kitur.

G. Žmavcas atliko vaidmenis daugelio žymių choreografų spektakliuose, tarp jų galima paminėti tokius šiuolaikinio baleto autoritetus, kaip Johanas Ingeris, Mauro Bigonzetti, Jeanas Christophe’as Maillot, Staša Zurovacius ir Zoranas Markovičius.

2013 m. G. Žmavcas debiutavo kaip choreografas, sukūręs choreografiją vienaveiksmiam baletui „Home“ Mariboro teatre, kuris buvo rodomas Šiuolaikinės choreografijos vakare drauge su Stašos Zurovaciaus ir Zorano Markovičiaus baletais. Nuo to laiko jis dirba Slovėnijos nacionaliniame teatre Maribore, čia kuria choreografiją baleto, dramos ir operos spektakliams kaip kviestinis choreografas. 2015 m. Slovėnijos baleto artistų asociacijos prezidento Tomažo Rode’s kvietimu sukūrė choreografiją „Keturioms paskutinėms dainoms“ pagal to paties pavadinimo Richardo Strausso pomirtinį dainų ciklą. 2017 m. jis sukūrė choreografiją Richardo Wagnerio muzikinės dramos „Reino auksas“ pastatymui (rež. Igoris Pisonas) Mariboro teatre. Tais pačiais metais pelnė pirmąją premiją III Jaunųjų slovėnų choreografų konkurse už kompoziciją „Yesterdays“.

2018 m. SNT Mariboro baleto trupei G. Žmavcas sukūrė dar vieną vienos dalies baletą „Maestro“, rodomą drauge su Edwardo Clugo ir Aexanderio Ekmano vienaveiksmiais baletais. 2019 m. tame pačiame teatre sukūrė choreografiją Charles’io Gounod operos „Faustas“ pastatymui (rež. Pieras Francesco Maestrini), o 2020 m. – savo pirmąjį viso vakaro trukmės baletą „Little Creation“, kurį sudaro aštuoni solo ir duetų numeriai, atliekami Mariboro baleto trupės ir kviestinių šokėjų. Tais pačiais metais, bendradarbiaudamas su ukrainiečių baleto šokėja Tetiana Svetlična, jai sukūrė solo kompoziciją „Creation Acrylique“ pagal Maurice’o Ravelio „Bolero“, kurio premjera įvyko Šibeniko šokio festivalyje (Kroatija) pernai vasarą.

 

KVMT inf.

 

Šviežiausios naujienos
Maksim Fedotov: „Smuikas – mano siela“

Maksim Fedotov: „Smuikas – mano siela“

Pristatome aštuntą Muzikinio teatro laikraščio numerį!

Pristatome aštuntą Muzikinio teatro laikraščio numerį!

Robertas Šervenikas: „Koncerto tyla iškalbingesnė nei žodžiai“

Robertas Šervenikas: „Koncerto tyla iškalbingesnė nei žodžiai“

Klaipėdos festivalio krikštatėviais tapo publika, scenografijai talkino gamta

Klaipėdos festivalio krikštatėviais tapo publika, scenografijai talkino gamta

RĖMĖJAI

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (ang. cookies). Sutikdami naudoti slapukus galėsite patogiau naršyti mūsų svetainėje. Daugiau apie slapukus ir kaip jų atsisakyti skaitykite slapukų politikoje.

Sužinoti daugiau

sutinku

Abonementas

Repertuaras

  • Žanras: Koncertas

    Data: 2020-09-02

    Laikas: 18:30

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Miuziklas

    Data: 2020-09-12

    Laikas: 18:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Šokio spektaklis

    Data: 2020-09-25

    Laikas: 19:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Šokio spektaklis

    Data: 2020-10-10

    Laikas: 18:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Vaikams

    Data: 2020-10-11

    Laikas: 14:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Koncertas

    Data: 2020-10-22

    Laikas: 19:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Opera

    Data: 2020-10-24

    Laikas: 18:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Vaikams

    Data: 2020-10-25

    Laikas: 13:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Opera

    Data: 2020-11-11

    Laikas: 19:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Opera

    Data: 2020-11-13

    Laikas: 19:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Edukacija

    Data: 2020-12-06

    Laikas: 13:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Edukacija

    Data: 2021-02-05

    Laikas: 12:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Opera

    Data: 2021-02-06

    Laikas: 18:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Opera

    Data: 2021-02-18

    Laikas: 19:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Šokio spektaklis

    Data: 2021-02-26

    Laikas: 19:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Opera

    Data: 2021-03-10

    Laikas: 19:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Edukacija

    Data: 2021-03-12

    Laikas: 12:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Šokio spektaklis

    Data: 2021-03-13

    Laikas: 18:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Vaikams

    Data: 2021-03-14

    Laikas: 13:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Šokio spektaklis

    Data: 2021-03-20

    Laikas: 18:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Šokio spektaklis

    Data: 2021-03-21

    Laikas: 17:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Miuziklas

    Data: 2021-03-26

    Laikas: 18:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Opera

    Data: 2021-04-07

    Laikas: 19:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Šokio spektaklis

    Data: 2021-04-09

    Laikas: 19:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Miuziklas

    Data: 2021-04-10

    Laikas: 18:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Vaikams

    Data: 2021-04-11

    Laikas: 13:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Vaikams

    Data: 2021-04-25

    Laikas: 13:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Opera

    Data: 2021-05-08

    Laikas: 19:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Operetė

    Data: 2021-05-14

    Laikas: 18:30

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Miuziklas

    Data: 2021-05-15

    Laikas: 18:30

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Koncertas

    Data: 2021-06-19

    Laikas: 17:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:

Mokėjimo būdas *
Noriu Naujienlaiškio

Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro modernizavimas

Projektas finansuojamas iš Europos regioninės plėtros fondo

Projekto Nr. 07.1.1-CPVA-V-304-01-0019

Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras įgyvendiną teatro modernizavimo projektą, dalinai finansuojamą Europos regioninės plėtros fondo, pagal 2020-01-10 pasirašytą finansavimo ir administravimo sutartį su VšĮ Centrine projektų valdymo agentūra. Bendra projekto vertė 23 990 642,98 Eur, iš jų ES regioninės plėtros fondo lėšos - 9 510 736,93 Eur, Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – 14 479 906,05 Eur.

Pastato rekonstrukcijos techninis projektas buvo parengtas dar 2016 m. pabaigoje, rangovas parinktas 2018 m., rangos darbų viešąjį konkursą laimėjo UAB „Infes“. Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro rekonstrukcija pradėta 2018 m. rugsėjo 14 d. Apie rekonstrukcijos pradžią iškilmingai paskelbta įkasant kapsulę ateities kartoms būsimo pastato pamatuose

Projekto tikslas – padidinti Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro patrauklumą, teikiamų kultūros paslaugų prieinamumą ir kokybę

Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras – didžiausias profesionalaus meno kolektyvas ne tik Klaipėdoje, bet ir visame Vakarų Lietuvos regione. Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras įkurtas 1987 metų sausio 1 dieną, Klaipėdos liaudies operos teatrą reorganizavus į muzikinį teatrą. Per dvidešimt šešerius kūrybinės veiklos metus teatre pastatyta per 100 įvairių žanrų ir epochų sceninių veikalų, tai: operos, operetės, miuziklai, muzikinės dramos, baletai, šiuolaikinio šokio spektakliai, oratorijos, muzikiniai spektakliai vaikams.

Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras teikia šias pagrindines paslaugas – rodo spektaklius (savo ir kitų gastroliuojančių teatrų repertuarą) Klaipėdoje, stato naujus spektaklius, teikia edukacines paslaugas, rodo spektaklius kituose miestuose (gastrolės), įgyvendina kultūrines programas. Teatras orientuojasi į platų visuomenės ratą kaip tikslinę žiūrovų auditoriją. Repertuaras bei spektakliai pritaikomi kuo įvairesnėms tikslinėms žiūrovų grupėms (atsižvelgiant į amžių, socialinę padėtį, pomėgius ir kt.), tokiu būdu siekiama formuoti teigiamą visuomenės požiūrį į teatrą ir pritraukti kuo įvairesnių visuomenės grupių atstovus.

Svarbi scenos infrastruktūra įrengta dar sovietų laikais ir šiuo metu visiškai neatitinka laiko realijų. Nėra galimybės greitai pakelti ir nuleisti dekoracijų, vystyti kitų meninių spendimų. Įdiegus šiuolaikinę scenos infrastruktūrą, būtų pagerintas ne tik vizualinis vaizdas, kuris svarbus žiūrovui, bet ir būtų sudaryta galimybė didesnei režisierių ir aktorių saviraiškai. Tai leistų statyti daugiau ir novatoriškesnių spektaklių.

Šiuolaikiniam jaunimui labai svarbu, kad teatro spektakliai atspindėtų tai, kas yra aktualu. Šiuolaikiniai spektakliai, kuriuose vyrautų jaunimo kultūra (vadinamoji „gatvės kultūra“), būtų naudojamos išmaniosios technologijos (kadangi tokias technologijas jaunimas naudoja ir kasdieniniame gyvenime) leistų padidinti susidomėjimą ne tik jaunimo tarpe, bet pritrauktų ir kitų amžiaus lankytojų grupes, kurios nori susipažinti su siek problemomis. Įdiegus tinkamą scenos įrangą, galima būti kurti vizualinius pasakojimus, kurie taptų neatsiejama spektaklių dalimi.

Šiuo metu Vakarų Europoje ir JAV vyrauja tendencija, kad teatras turi būti aprūpinamas naujausia technine įranga, kuri leistų kurti visiškai naujo lygio pasirodymus. Tokia įranga leidžia išreikšti spektaklio herojaus išgyvenimus vizualiai, scenoje projektuoti vaizdinius, sukurti reikiamą atmosferą (keičiant šviesos spektrą, intensyvumą, spalvą, galima sukurti baimės, gėrio, jaukumo ir kt. atmosferą). Gera garso sistema leistų pasiūlyti įvairesnių garso sprendimų. Labai svarbu pažymėti, kad režisieriai, turėdami tokias priemones, galėtų lengviau interpretuoti scenarijus, pasirinkti sprendinius, kurie iki šiol, dėl techninių sąlygų, nebuvo galimi.

Įgyvendinus projekto veiklas, numatoma pasiekti projekto tikslą - padidinti Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro patrauklumą, teikiamų kultūros paslaugų prieinamumą ir kokybę. Bus pasiekti tokie rezultatai:

  • modernizuoti didžiosios salės scenos technologijos įrenginius ir susijusią įrangą;
  • modernizuoti didžiosios ir mažosios salės garso ir apšvietimo įrangą;
  • pakeisti didžiosios salės kėdes bei kiliminę dangą. Pakeisti mažosios salės kėdes, suteikiant daugiau komforto lankytojams.
  • Pritaikyti teatro erdves ir infrastruktūrą lankytojų poreikiams.