Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro struktūros schema
Teatro Vadovas
    • Teatro vadovo pavaduotojas menui
      • Kūrybinės veiklos planavimo ir solistų skyrius
      • Orkestro tarnyba
      • Choro tarnyba
      • Baleto tarnyba
    • Teatro vadovo pavaduotojas
      • Personalo ir bendrųjų reikalų skyrius
      • Pastatymų
        tarnyba
        • Sceną aptarnaujantis skyrius
        • Gamybos skyrius
      • Ūkio skyrius
    • Buhalterinės apskaitos
      skyrius
    • Teatro vadovo pavaduotojas rinkodarai
      • Rinkodaros tarnyba
        • Reklamos
          ir pardavimų
          skyrius
        • Žiūrovus aptarnaujantis skyrius
        • Pastatymų ir renginių organizavimo skyrius
    • Strateginio
      ir investicijų
      valdymo skyrius
Teatro Vadovas
    • Teatro vadovo pavaduotojas menui
      • Kūrybinės veiklos planavimo ir solistų skyrius
      • Orkestro tarnyba
      • Choro tarnyba
      • Baleto tarnyba
    • Teatro vadovo pavaduotojas
      • Personalo ir bendrųjų reikalų skyrius
      • Pastatymų
        tarnyba
        • Sceną aptarnaujantis skyrius
        • Gamybos skyrius
      • Ūkio skyrius
    • Buhalterinės apskaitos
      skyrius
    • Teatro vadovo pavaduotojas rinkodarai
      • Rinkodaros tarnyba
        • Reklamos
          ir pardavimų
          skyrius
        • Žiūrovus aptarnaujantis skyrius
        • Pastatymų ir renginių organizavimo skyrius
    • Strateginio
      ir investicijų
      valdymo skyrius
Teatro Vadovas
    • Teatro vadovo pavaduotojas menui
      • Kūrybinės veiklos planavimo ir solistų skyrius
      • Orkestro tarnyba
      • Choro tarnyba
      • Baleto tarnyba
Teatro vadovo pavaduotojas
Buhalterinės apskaitos
skyrius
Personalo ir bendrųjų reikalų skyrius
      • Pastatymų
        tarnyba
        • Sceną aptarnaujantis skyrius
        • Gamybos skyrius
Ūkio skyrius
    • Teatro vadovo pavaduotojas rinkodarai
      • Rinkodaros tarnyba
        • Reklamos
          ir pardavimų
          skyrius
        • Žiūrovus aptarnaujantis skyrius
        • Pastatymų ir renginių organizavimo skyrius
    • Strateginio
      ir investicijų
      valdymo skyrius
person profile image

Profilis

Chiara Osella

Chiara Osella yra daugybe talentų apdovanota menininkė, besireiškianti kaip įvairių laikotarpių ir žanrų muzikos atlikėja, aranžuotoja, režisierė, aktorė, teatro edukatorė, tačiau svarbiausią vietą jos daugialypėje kūrybinėje veikloje užima operos repertuaras nuo baroko iki šių dienų.

 

Savo karjerą muzikiniame teatre ji pradėjo kaip dainininkė, įvaldžiusi įspūdingą trijų oktavų balso diapazoną (mecosopranas). Laimėjusi Spoleto teatro „Lirico Sperimentale A. Belli“ rengiamą jaunųjų daininkų konkursą, ji pelnė galimybę debiutuoti Floros vaidmeniu tenykščiame G. Verdi „Traviatos“ pastatyme. Vėliau ji stažavosi Valensijos Karalienės Sofijos menų rūmuose įsikūrusiame Plácido Domingo vokalinio meistriškumo centre (Ispanija), kur jos vadovais tapo pats maestro P. Domingo bei tuo metu Valensijos operos teatrui vadovavęs italų režisierius Davide’as Livermore’as. Kaip atlikėja ji kuria mecosoprano vaidmenis operų pastatymuose, koncertuoja atlikdama įvairių laikotarpių repertuarą Italijos ir kitų šalių teatruose, koncertų salėse bei festivaliuose, tarp jų Turino Karališkajame teatre (Italija), Maskato Karališkajame operos teatre (Omanas), Insbruko senosios muzikos festivalyje (Austrija), Seulo menų centre (Pietų Korėja) ir kitur.

 

Ch. Osella taip pat su pagyrimu baigė scenos menų ir pramogų studijas Turine. Studijų metu specializavosi teatro edukacijos ir socialinio teatro srityse, o šiuo metu savo žinias ir patirtį taiko praktikoje dalyvaudama RESEO tinklo projektuose „Bendruomeninė opera“ (Community Opera) ir „Suartėk su opera“ (Get Close to Opera). Teatro režisūros srityje ji žengia dar tik pirmuosius savarankiškus žingsnius, mėgindama tyrinėti naujas teatrinės raiškos formas ir su jomis eksperimentuoti. Iki šiol ji yra dirbusi kitų režisierių asistente, daugiausia bendradarbiaudama su savo buvusiu mentoriumi D. Livermore’u operų pastatymuose Milano „Teatro alla Scala“, Romos operos teatre, Florencijos teatre „Maggio Musicale Fiorentino“, Katanijos Massimo Bellini teatre (Italija), Valensijos menų rūmuose (Ispanija) ir kitur. Ji taip pat asistavo vokiečių režisieriui Johannesui Erathui, šiam 2023 m. statant G. Puccini ir B. Bartóko operų diptiką Romos operos teatre ir Puccini festivalyje Torre del Lago. 2023 m. gegužę taip pat pasirodė jos drauge su Paolo Vettori Turino Karališkajame teatre režisuotas W. A. Mozarto vienaveiksmis zingšpylis „Bastjenas ir Bastjena“. Ji taip pat buvo viena iš scenarijaus bendraautorių D. Livermore’o režisuotam operos gala koncertui „A riveder le stelle“, 2020 m. gruodžio 7 d. po pirmojo Covid-19 karantino transliuoto tiesiogiai internetu iš Milano teatro „La Scala“.

 

Dar viena jos daugialypės kūrybinės veiklos sričių – drauge su vadinamojo „čigonų džiazo“ grupe „Accordi Disaccordi“ įkurtas operą ir kitus muzikos žanrus kryžminantis projektas „Swing Opera“, kuriame ji dalyvauja ne tik kaip atlikėja, bet ir kaip aranžuotuoja. Šis projektas jau buvo pristatytas festivalyje „Verdi OFF“ Parmoje, Mačeratos operos festivalyje, Umbrijos džiazo festivalyje Perudžoje, gastrolių Rusijoje metu ir kitur. Kaip atlikėja, teatro menininkė ir vokalo pedagogė bendradarbiauja su šiuolaikinio teatro ir šokio trupe „C&C / Carlo Massari“, dėsto dainavimą ir balso pastatymą C. Massari bendradarbiaujant su Bolonijos šokio mokykla „Leggere Strutture Art Factory“ įsteigtoje aštuonių mėnesių tarpdisciplininio mokymo programoje „Anfibia“, skirtoje šiuolaikinio šokio, teatro, muzikos sričių atlikėjams bei menininkams.

 

2023–2024 m. sezone ji dalyvavo tarptautiniuose režisierių konkursuose ir su savo suburtomis kūrybinėmis grupėmis tapo finalininke Lietuvos nacionalinio operos ir baleto teatro organizuotame jaunųjų režisierių (iki 40 metų) konkurse J. Offenbacho operos „Hofmano istorijos“ pastatymui bei asociacijos „Opera Europa“ organizuotame XIII Europos operos režisierių konkurse B. Smetanos operos „Dvi našlės“ pastatymui Smetanos festivalyje Litomišle (Čekija) 2024 m. vasarą. 2024 m. kovą ji laimėjo Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro organizuotą tarptautinį konkursą statyti Ph. Glasso operą „Kelionė“, kurios premjera numatoma 2024–2025 m. sezono pradžioje.

Spektakliai:
  • Režisierė - Philip Glass KELIONĖ (Premjera 2024.10.04)
Straipsniai

Kviečiame dalyvauti solistų perklausoje vaidmenims Philipo Glasso operoje „Kelionė“ gauti!

Istorijos dramas išgyvenęs sietynas atgims naujame Muzikinio teatro pastate

Žmonės su klausos negalia Klaipėdos valstybiniame muzikiniame teatre jausis patogiai

Muzikinio teatro istorinę praeitį ir ambicingą ateitį apjungs Vytauto Karčiausko sukurtos skulptūrinės miniatiūros 

RĖMĖJAI

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (ang. cookies). Sutikdami naudoti slapukus galėsite patogiau naršyti mūsų svetainėje. Daugiau apie slapukus ir kaip jų atsisakyti skaitykite slapukų politikoje.

Sužinoti daugiau

sutinku

Abonementas

Repertuaras ir bilietai

  • Žanras: Koncertas

    Data: 2020-09-02

    Laikas: 18:30

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Miuziklas

    Data: 2020-09-12

    Laikas: 18:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Vaikams

    Data: 2020-10-11

    Laikas: 14:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Koncertas

    Data: 2020-10-22

    Laikas: 19:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Opera

    Data: 2020-10-24

    Laikas: 18:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Vaikams

    Data: 2020-10-25

    Laikas: 13:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Opera

    Data: 2020-11-11

    Laikas: 19:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Opera

    Data: 2020-11-13

    Laikas: 19:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Edukacija

    Data: 2021-02-05

    Laikas: 12:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Opera

    Data: 2021-02-06

    Laikas: 18:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Opera

    Data: 2021-02-18

    Laikas: 19:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Edukacija

    Data: 2021-03-12

    Laikas: 12:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Šokis

    Data: 2021-03-13

    Laikas: 18:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Vaikams

    Data: 2021-03-14

    Laikas: 13:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Miuziklas

    Data: 2021-03-26

    Laikas: 18:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Opera

    Data: 2021-04-07

    Laikas: 19:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Vaikams

    Data: 2021-04-11

    Laikas: 13:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Vaikams

    Data: 2021-04-25

    Laikas: 13:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Koncertas

    Data: 2021-06-19

    Laikas: 17:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Šokis

    Data: 2022-12-07

    Laikas: 18:30

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:

Mokėjimo būdas *
Noriu Naujienlaiškio


Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro modernizavimas

Projektas finansuojamas iš Europos regioninės plėtros fondo

Projekto Nr. 07.1.1-CPVA-V-304-01-0019

Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras įgyvendiną teatro modernizavimo projektą, dalinai finansuojamą Europos regioninės plėtros fondo, pagal 2020-01-10 pasirašytą finansavimo ir administravimo sutartį su VšĮ Centrine projektų valdymo agentūra. Bendra projekto vertė 23 990 642,98 Eur, iš jų ES regioninės plėtros fondo lėšos - 9 510 736,93 Eur, Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – 14 479 906,05 Eur.

Pastato rekonstrukcijos techninis projektas buvo parengtas dar 2016 m. pabaigoje, rangovas parinktas 2018 m., rangos darbų viešąjį konkursą laimėjo UAB „Infes“. Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro rekonstrukcija pradėta 2018 m. rugsėjo 14 d. Apie rekonstrukcijos pradžią iškilmingai paskelbta įkasant kapsulę ateities kartoms būsimo pastato pamatuose

Projekto tikslas – padidinti Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro patrauklumą, teikiamų kultūros paslaugų prieinamumą ir kokybę

Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras – didžiausias profesionalaus meno kolektyvas ne tik Klaipėdoje, bet ir visame Vakarų Lietuvos regione. Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras įkurtas 1987 metų sausio 1 dieną, Klaipėdos liaudies operos teatrą reorganizavus į muzikinį teatrą. Per dvidešimt šešerius kūrybinės veiklos metus teatre pastatyta per 100 įvairių žanrų ir epochų sceninių veikalų, tai: operos, operetės, miuziklai, muzikinės dramos, baletai, šiuolaikinio šokio spektakliai, oratorijos, muzikiniai spektakliai vaikams.

Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras teikia šias pagrindines paslaugas – rodo spektaklius (savo ir kitų gastroliuojančių teatrų repertuarą) Klaipėdoje, stato naujus spektaklius, teikia edukacines paslaugas, rodo spektaklius kituose miestuose (gastrolės), įgyvendina kultūrines programas. Teatras orientuojasi į platų visuomenės ratą kaip tikslinę žiūrovų auditoriją. Repertuaras bei spektakliai pritaikomi kuo įvairesnėms tikslinėms žiūrovų grupėms (atsižvelgiant į amžių, socialinę padėtį, pomėgius ir kt.), tokiu būdu siekiama formuoti teigiamą visuomenės požiūrį į teatrą ir pritraukti kuo įvairesnių visuomenės grupių atstovus.

Svarbi scenos infrastruktūra įrengta dar sovietų laikais ir šiuo metu visiškai neatitinka laiko realijų. Nėra galimybės greitai pakelti ir nuleisti dekoracijų, vystyti kitų meninių spendimų. Įdiegus šiuolaikinę scenos infrastruktūrą, būtų pagerintas ne tik vizualinis vaizdas, kuris svarbus žiūrovui, bet ir būtų sudaryta galimybė didesnei režisierių ir aktorių saviraiškai. Tai leistų statyti daugiau ir novatoriškesnių spektaklių.

Šiuolaikiniam jaunimui labai svarbu, kad teatro spektakliai atspindėtų tai, kas yra aktualu. Šiuolaikiniai spektakliai, kuriuose vyrautų jaunimo kultūra (vadinamoji „gatvės kultūra“), būtų naudojamos išmaniosios technologijos (kadangi tokias technologijas jaunimas naudoja ir kasdieniniame gyvenime) leistų padidinti susidomėjimą ne tik jaunimo tarpe, bet pritrauktų ir kitų amžiaus lankytojų grupes, kurios nori susipažinti su siek problemomis. Įdiegus tinkamą scenos įrangą, galima būti kurti vizualinius pasakojimus, kurie taptų neatsiejama spektaklių dalimi.

Šiuo metu Vakarų Europoje ir JAV vyrauja tendencija, kad teatras turi būti aprūpinamas naujausia technine įranga, kuri leistų kurti visiškai naujo lygio pasirodymus. Tokia įranga leidžia išreikšti spektaklio herojaus išgyvenimus vizualiai, scenoje projektuoti vaizdinius, sukurti reikiamą atmosferą (keičiant šviesos spektrą, intensyvumą, spalvą, galima sukurti baimės, gėrio, jaukumo ir kt. atmosferą). Gera garso sistema leistų pasiūlyti įvairesnių garso sprendimų. Labai svarbu pažymėti, kad režisieriai, turėdami tokias priemones, galėtų lengviau interpretuoti scenarijus, pasirinkti sprendinius, kurie iki šiol, dėl techninių sąlygų, nebuvo galimi.

Įgyvendinus projekto veiklas, numatoma pasiekti projekto tikslą - padidinti Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro patrauklumą, teikiamų kultūros paslaugų prieinamumą ir kokybę. Bus pasiekti tokie rezultatai:

  • modernizuoti didžiosios salės scenos technologijos įrenginius ir susijusią įrangą;
  • modernizuoti didžiosios ir mažosios salės garso ir apšvietimo įrangą;
  • pakeisti didžiosios salės kėdes bei kiliminę dangą. Pakeisti mažosios salės kėdes, suteikiant daugiau komforto lankytojams.
  • Pritaikyti teatro erdves ir infrastruktūrą lankytojų poreikiams.