Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro struktūros schema
Teatro Vadovas
    • Teatro vadovo pavaduotojas menui
      • Kūrybinės veiklos planavimo ir solistų skyrius
      • Orkestro tarnyba
      • Choro tarnyba
      • Baleto tarnyba
    • Teatro vadovo pavaduotojas
      • Personalo ir bendrųjų reikalų skyrius
      • Pastatymų
        tarnyba
        • Sceną aptarnaujantis skyrius
        • Gamybos skyrius
      • Ūkio skyrius
    • Buhalterinės apskaitos
      skyrius
    • Teatro vadovo pavaduotojas rinkodarai
      • Rinkodaros tarnyba
        • Reklamos
          ir pardavimų
          skyrius
        • Žiūrovus aptarnaujantis skyrius
        • Pastatymų ir renginių organizavimo skyrius
    • Strateginio
      ir investicijų
      valdymo skyrius
Teatro Vadovas
    • Teatro vadovo pavaduotojas menui
      • Kūrybinės veiklos planavimo ir solistų skyrius
      • Orkestro tarnyba
      • Choro tarnyba
      • Baleto tarnyba
    • Teatro vadovo pavaduotojas
      • Personalo ir bendrųjų reikalų skyrius
      • Pastatymų
        tarnyba
        • Sceną aptarnaujantis skyrius
        • Gamybos skyrius
      • Ūkio skyrius
    • Buhalterinės apskaitos
      skyrius
    • Teatro vadovo pavaduotojas rinkodarai
      • Rinkodaros tarnyba
        • Reklamos
          ir pardavimų
          skyrius
        • Žiūrovus aptarnaujantis skyrius
        • Pastatymų ir renginių organizavimo skyrius
    • Strateginio
      ir investicijų
      valdymo skyrius
Teatro Vadovas
    • Teatro vadovo pavaduotojas menui
      • Kūrybinės veiklos planavimo ir solistų skyrius
      • Orkestro tarnyba
      • Choro tarnyba
      • Baleto tarnyba
Teatro vadovo pavaduotojas
Buhalterinės apskaitos
skyrius
Personalo ir bendrųjų reikalų skyrius
      • Pastatymų
        tarnyba
        • Sceną aptarnaujantis skyrius
        • Gamybos skyrius
Ūkio skyrius
    • Teatro vadovo pavaduotojas rinkodarai
      • Rinkodaros tarnyba
        • Reklamos
          ir pardavimų
          skyrius
        • Žiūrovus aptarnaujantis skyrius
        • Pastatymų ir renginių organizavimo skyrius
    • Strateginio
      ir investicijų
      valdymo skyrius
profile page default kvmt cover image

Profilis

Gabrielė Kuzmickaitė

2014 m. baigusi Kauno Juozo Gruodžio konservatoriją, studijavo solinį dainavimą Vytauto Didžiojo universiteto Muzikos akademijoje, prof. Sabinos Martinaitytės ir prof. Audronės Eitmanavičiūtės dainavimo klasėse, įgijo magistro kvalifikacinį laipsnį (2020). Studijų metais tobulinosi prof. Romano B. Twardy (Vokietija), doc. Genadijaus Kabkos (Ukraina), prof. Bogdano Makalio (Lenkija), prof. Wolfgango Niessnerio (Austrija), prof. Josefo Wallnigo (Austrija), prof. Andeaso Macco (Austrija), Izabelos Kłosińskos (Lenkija) ir režisieriaus Michaelo Woodwoodo (Didžioji Britanija) vedamuose meistriškumo kursuose. Dainininkė taip pat sėkmingai dalyvavo tarptautiniuose vokalistų konkursuose Lietuvoje, Lenkijoje, Portugalijoje, kur pelnė Grand Prix ir pirmąsias vietas. Už laimėjimus tarptautiniuose konkursuose apdovanota trimis Lietuvos Respublikos prezidentės Dalios Grybauskaitės padėkos raštais (2014, 2016, 2019), taip pat Kauno miesto mero Visvaldo Matijošaičio padėkomis už aktyvų dalyvavimą projekte „Iniciatyvos Kaunui“ ir už Kauno miesto vardo garsinimą bei profesionaliosios muzikos puoselėjimą tarptautiniame konkurse ,,XXI amžiaus menas“ Madeiroje (2016).

Kaip solistė G. Kuzmickaitė aktyviai koncertuoja su įvairiais kolektyvais daugelyje Lietuvos miestų, taip pat ir už šalies ribų – Portugalijoje, Latvijoje, Lenkijoje, Didžiojoje Britanijoje. Dalyvauja įvairiuose tarptautiniuose projektuose, renginiuose ir festivaliuose, tarp jų svarbiausi: Kauno bienalė, žaidimų kultūros konvento projektas „GameOn Live“ Lietuvos parodų ir kongresų centre „Litexpo“, kur su VDU Kameriniu orkestru ir KTU akademiniu choru „Jaunystė“ gyvai atliko kompiuteriniuose žaidimuose skambančius garso takelius, Kamerinės muzikos festivalis „Avanti“, Pažaislio muzikos festivalis, Tytuvėnų vasaros festivalis, Gėlių ir muzikos festivalis VDU Kauno botanikos sode, „Operetė Kauno pilyje“. 2020 m. G. Kuzmickaitė atliko soprano partiją pirmą kartą Lietuvoje nuskambėjusioje išeivijos kompozitoriaus Aleksandro Stankevičiaus kantatoje „Kryžių ir rūpintojėlių Lietuva“ pagal Henriko Nagio eiles. 2021 m. dainavo mecosoprano partiją atliekant Vytauto Barkausko „Prisikėlimo oratorijos“ pasaulinę premjerą XVIII Chaimo Frenkelio vilos vasaros festivalyje Šiauliuose su Roberto Šerveniko diriguojamu Kauno miesto simfoniniu orkestru ir Kauno valstybiniu choru. Jos koncertiniame repertuare – solo partijos įvairių epochų stambiuose vokaliniuose-instrumentiniuose kūriniuose: W. A. Mozarto „Missa brevis“ G-dur ir „Requiem“, J. S. Bacho „Pasijoje pagal Joną“, R. Schumanno „Requiem“ ir kt.

Operos scenoje solistė debiutavo Marcelinos vaidmeniu Zalcburgo universiteto „Mozarteum“ (Austrija) dėstytojų Josefo Wallnigo, Wolfgango Niessnerio, Andreaso Macco, Gaivos Bandzinaitės ir režisieriaus Michaelo Woodwoodo (Didžioji Britanija) drauge su VDU MA Dainavimo katedros dėstytojais, studentais ir alumnais pastatytoje W.A. Mozarto operoje „Figaro vedybos“ (2018). Tais pačiais metais šis bendras Lietuvos, Austrijos ir Didžiosiosios Britanijos menininkų projektas buvo pristatytas Kenneth More teatre Londone.

2019 m. G. Kuzmickaitė debiutavo Kauno valstybiniame muzikiniame teatre Duniašos vaidmeniu N. Rimskio-Korsakovo operoje „Caro sužadėtinė“ (dir. Jonas Janulevičius, rež. Teet Kask, 2013), su šiuo spektakliu dalyvavo teatro gastrolėse XI Tarptautiniame operos festivalyje „PromFest“ Pernu (Estija). Tarp kitų šiame teatre sukurtų solistės vaidmenų – Būrėja F. Wildhorno miuzikle „Karmen. Viva amor!“ (dir. Jonas Janulevičius, rež. Kęstutis S. Jakštas, 2015), Flora G. Verdi operoje „Traviata“ (dir. Ričardas Šumila, rež. Anželika Cholina, 2021), Frau Volf ir Guvernantė S. Levay miuzikle „Elisabeth“ (dir. Jonas Janulevičius, rež. Viktorija Streiča, 2021). Nuo 2022 m. yra šio teatro solistė.

2019 m. dainininkė debiutavo ir Klaipėdos valstybiniame muzikiniame teatre, kur sukūrė Donos Elvyros vaidmenį W. A. Mozarto „Don Žuane“ (dir. Josef Wallnig, rež. Jonas Vaitkus, 2019). Tarp kitų Klaipėdoje sukurtų vaidmenų – Bušė E. Balsio operoje „Kelionė į Tilžę“ (dir. Tomas Ambrozaitis, rež. Gytis Padegimas, 2019), Diana J. Offenbacho operetėje „Orfėjas pragare“ (dir. Tomas Ambrozaitis, rež. Rūta Bunikytė, 2020), Ragana A. Dvořáko operoje „Undinė“ (dir. Tomas Ambrozaitis, rež. Gytis Padegimas, 2022). Nuo 2021 m. yra šio teatro solistė.

Nuo 2020 m. G. Kuzmickaitė taip pat dirba asistente VDU Muzikos akademijos Dainavimo katedroje.

Spektakliai:
  • Bušė - Eduardas Balsys KELIONĖ Į TILŽĘ (Premjera 2019.11.22)
  • Dona Elvyra - Wolfgang Amadeus Mozart DON ŽUANAS (Premjera 2019.05.17)
  • Mecosopranas - FAUSTAS (Premjera 2020.11.21)
  • Diana (pirmą kartą), Diana - Jacques Offenbach ORFĖJAS PRAGARE (Premjera 2020.09.18)
  • Flerdelisė (pirmą kartą) - Zigmars Liepiņš PARYŽIAUS KATEDRA (Premjera 2005.08.19)
  • mecosopranas - Wolfgang Amadeus Mozart REQUIEM (Premjera 2021.10.29)
  • Ragana - Antonín Dvořák UNDINĖ (Premjera 2022.02.25)
Straipsniai

Kviečiame dalyvauti perklausoje į Jaunimo rezidenciją „J. Gaižausko opera vaikams „Buratinas“!

Baleto artistė Oleksandra Borodina apie į dvi dalis padalintą gyvenimą

Naują sezoną pasitinkantis muzikinis teatras siūlo nuolaidų abonementą

Į muzikinio teatro repertuaro kūrimą sėkmingai įsilieja ir tolimų užsienio šalių menininkai

RĖMĖJAI

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (ang. cookies). Sutikdami naudoti slapukus galėsite patogiau naršyti mūsų svetainėje. Daugiau apie slapukus ir kaip jų atsisakyti skaitykite slapukų politikoje.

Sužinoti daugiau

sutinku

Abonementas

Repertuaras ir bilietai

  • Žanras: Koncertas

    Data: 2020-09-02

    Laikas: 18:30

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Miuziklas

    Data: 2020-09-12

    Laikas: 18:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Šokio spektaklis

    Data: 2020-09-25

    Laikas: 19:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Šokio spektaklis

    Data: 2020-10-10

    Laikas: 18:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Vaikams

    Data: 2020-10-11

    Laikas: 14:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Koncertas

    Data: 2020-10-22

    Laikas: 19:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Opera

    Data: 2020-10-24

    Laikas: 18:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Vaikams

    Data: 2020-10-25

    Laikas: 13:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Opera

    Data: 2020-11-11

    Laikas: 19:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Opera

    Data: 2020-11-13

    Laikas: 19:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Edukacija

    Data: 2021-02-05

    Laikas: 12:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Opera

    Data: 2021-02-06

    Laikas: 18:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Opera

    Data: 2021-02-18

    Laikas: 19:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Opera

    Data: 2021-03-10

    Laikas: 19:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Edukacija

    Data: 2021-03-12

    Laikas: 12:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Šokio spektaklis

    Data: 2021-03-13

    Laikas: 18:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Vaikams

    Data: 2021-03-14

    Laikas: 13:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Miuziklas

    Data: 2021-03-26

    Laikas: 18:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Opera

    Data: 2021-04-07

    Laikas: 19:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Šokio spektaklis

    Data: 2021-04-09

    Laikas: 19:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Vaikams

    Data: 2021-04-11

    Laikas: 13:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Vaikams

    Data: 2021-04-25

    Laikas: 13:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Koncertas

    Data: 2021-06-19

    Laikas: 17:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Vaikams

    Data: 2022-10-09

    Laikas: 12:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:

Mokėjimo būdas *
Noriu Naujienlaiškio

Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro modernizavimas

Projektas finansuojamas iš Europos regioninės plėtros fondo

Projekto Nr. 07.1.1-CPVA-V-304-01-0019

Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras įgyvendiną teatro modernizavimo projektą, dalinai finansuojamą Europos regioninės plėtros fondo, pagal 2020-01-10 pasirašytą finansavimo ir administravimo sutartį su VšĮ Centrine projektų valdymo agentūra. Bendra projekto vertė 23 990 642,98 Eur, iš jų ES regioninės plėtros fondo lėšos - 9 510 736,93 Eur, Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – 14 479 906,05 Eur.

Pastato rekonstrukcijos techninis projektas buvo parengtas dar 2016 m. pabaigoje, rangovas parinktas 2018 m., rangos darbų viešąjį konkursą laimėjo UAB „Infes“. Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro rekonstrukcija pradėta 2018 m. rugsėjo 14 d. Apie rekonstrukcijos pradžią iškilmingai paskelbta įkasant kapsulę ateities kartoms būsimo pastato pamatuose

Projekto tikslas – padidinti Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro patrauklumą, teikiamų kultūros paslaugų prieinamumą ir kokybę

Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras – didžiausias profesionalaus meno kolektyvas ne tik Klaipėdoje, bet ir visame Vakarų Lietuvos regione. Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras įkurtas 1987 metų sausio 1 dieną, Klaipėdos liaudies operos teatrą reorganizavus į muzikinį teatrą. Per dvidešimt šešerius kūrybinės veiklos metus teatre pastatyta per 100 įvairių žanrų ir epochų sceninių veikalų, tai: operos, operetės, miuziklai, muzikinės dramos, baletai, šiuolaikinio šokio spektakliai, oratorijos, muzikiniai spektakliai vaikams.

Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras teikia šias pagrindines paslaugas – rodo spektaklius (savo ir kitų gastroliuojančių teatrų repertuarą) Klaipėdoje, stato naujus spektaklius, teikia edukacines paslaugas, rodo spektaklius kituose miestuose (gastrolės), įgyvendina kultūrines programas. Teatras orientuojasi į platų visuomenės ratą kaip tikslinę žiūrovų auditoriją. Repertuaras bei spektakliai pritaikomi kuo įvairesnėms tikslinėms žiūrovų grupėms (atsižvelgiant į amžių, socialinę padėtį, pomėgius ir kt.), tokiu būdu siekiama formuoti teigiamą visuomenės požiūrį į teatrą ir pritraukti kuo įvairesnių visuomenės grupių atstovus.

Svarbi scenos infrastruktūra įrengta dar sovietų laikais ir šiuo metu visiškai neatitinka laiko realijų. Nėra galimybės greitai pakelti ir nuleisti dekoracijų, vystyti kitų meninių spendimų. Įdiegus šiuolaikinę scenos infrastruktūrą, būtų pagerintas ne tik vizualinis vaizdas, kuris svarbus žiūrovui, bet ir būtų sudaryta galimybė didesnei režisierių ir aktorių saviraiškai. Tai leistų statyti daugiau ir novatoriškesnių spektaklių.

Šiuolaikiniam jaunimui labai svarbu, kad teatro spektakliai atspindėtų tai, kas yra aktualu. Šiuolaikiniai spektakliai, kuriuose vyrautų jaunimo kultūra (vadinamoji „gatvės kultūra“), būtų naudojamos išmaniosios technologijos (kadangi tokias technologijas jaunimas naudoja ir kasdieniniame gyvenime) leistų padidinti susidomėjimą ne tik jaunimo tarpe, bet pritrauktų ir kitų amžiaus lankytojų grupes, kurios nori susipažinti su siek problemomis. Įdiegus tinkamą scenos įrangą, galima būti kurti vizualinius pasakojimus, kurie taptų neatsiejama spektaklių dalimi.

Šiuo metu Vakarų Europoje ir JAV vyrauja tendencija, kad teatras turi būti aprūpinamas naujausia technine įranga, kuri leistų kurti visiškai naujo lygio pasirodymus. Tokia įranga leidžia išreikšti spektaklio herojaus išgyvenimus vizualiai, scenoje projektuoti vaizdinius, sukurti reikiamą atmosferą (keičiant šviesos spektrą, intensyvumą, spalvą, galima sukurti baimės, gėrio, jaukumo ir kt. atmosferą). Gera garso sistema leistų pasiūlyti įvairesnių garso sprendimų. Labai svarbu pažymėti, kad režisieriai, turėdami tokias priemones, galėtų lengviau interpretuoti scenarijus, pasirinkti sprendinius, kurie iki šiol, dėl techninių sąlygų, nebuvo galimi.

Įgyvendinus projekto veiklas, numatoma pasiekti projekto tikslą - padidinti Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro patrauklumą, teikiamų kultūros paslaugų prieinamumą ir kokybę. Bus pasiekti tokie rezultatai:

  • modernizuoti didžiosios salės scenos technologijos įrenginius ir susijusią įrangą;
  • modernizuoti didžiosios ir mažosios salės garso ir apšvietimo įrangą;
  • pakeisti didžiosios salės kėdes bei kiliminę dangą. Pakeisti mažosios salės kėdes, suteikiant daugiau komforto lankytojams.
  • Pritaikyti teatro erdves ir infrastruktūrą lankytojų poreikiams.