Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro struktūros schema
Teatro Vadovas
    • Teatro vadovo pavaduotojas menui
      • Kūrybinės veiklos planavimo ir solistų skyrius
      • Orkestro tarnyba
      • Choro tarnyba
      • Baleto tarnyba
    • Teatro vadovo pavaduotojas
      • Personalo ir bendrųjų reikalų skyrius
      • Pastatymų
        tarnyba
        • Sceną aptarnaujantis skyrius
        • Gamybos skyrius
      • Ūkio skyrius
    • Buhalterinės apskaitos
      skyrius
    • Teatro vadovo pavaduotojas rinkodarai
      • Rinkodaros tarnyba
        • Reklamos
          ir pardavimų
          skyrius
        • Žiūrovus aptarnaujantis skyrius
        • Pastatymų ir renginių organizavimo skyrius
    • Strateginio
      ir investicijų
      valdymo skyrius
Teatro Vadovas
    • Teatro vadovo pavaduotojas menui
      • Kūrybinės veiklos planavimo ir solistų skyrius
      • Orkestro tarnyba
      • Choro tarnyba
      • Baleto tarnyba
    • Teatro vadovo pavaduotojas
      • Personalo ir bendrųjų reikalų skyrius
      • Pastatymų
        tarnyba
        • Sceną aptarnaujantis skyrius
        • Gamybos skyrius
      • Ūkio skyrius
    • Buhalterinės apskaitos
      skyrius
    • Teatro vadovo pavaduotojas rinkodarai
      • Rinkodaros tarnyba
        • Reklamos
          ir pardavimų
          skyrius
        • Žiūrovus aptarnaujantis skyrius
        • Pastatymų ir renginių organizavimo skyrius
    • Strateginio
      ir investicijų
      valdymo skyrius
Teatro Vadovas
    • Teatro vadovo pavaduotojas menui
      • Kūrybinės veiklos planavimo ir solistų skyrius
      • Orkestro tarnyba
      • Choro tarnyba
      • Baleto tarnyba
Teatro vadovo pavaduotojas
Buhalterinės apskaitos
skyrius
Personalo ir bendrųjų reikalų skyrius
      • Pastatymų
        tarnyba
        • Sceną aptarnaujantis skyrius
        • Gamybos skyrius
Ūkio skyrius
    • Teatro vadovo pavaduotojas rinkodarai
      • Rinkodaros tarnyba
        • Reklamos
          ir pardavimų
          skyrius
        • Žiūrovus aptarnaujantis skyrius
        • Pastatymų ir renginių organizavimo skyrius
    • Strateginio
      ir investicijų
      valdymo skyrius
profile page default kvmt cover image

Profilis

Kostas Smoriginas

Kostas Smoriginas šiandien vadinamas vienu perspektyviausių pasaulio bosų-baritonų. Savarankišką karjerą tarptautinėje operos scenoje dainininkas pradėjo 2009-aisiais, debiutavęs Berlyno valstybinėje operoje Eskamiljo vaidmeniu G. Bizet „Karmen“. Vėliau šį vaidmenį atliko su Berlyno filharmonijos orkestru, diriguojant serui Simonui Rattle’ui (operos studijinį įrašą išleido „EMI Classics“, 2012), Zalcburgo Velykų festivalyje, Santa Fė muzikos festivalyje, Brėgenco festivalyje, Karališkajame operos teatre „Covent Garden“ Londone, Maskvos Didžiajame teatre, Drezdeno „Semperoper“ teatre, Lietuvos nacionaliniame operos ir baleto teatre bei Pekino nacionaliniame scenos menų centre.

 

2010-aisiais K. Smoriginas pirmąkart pasirodė JAV, dainuodamas pagrindinį vaidmenį „Figaro vedybose“ Vašingtono nacionalinėje operoje, o kitais metais ir San Francisko operos teatre. Dainavo Pietro vaidmenį G. Verdi „Simono Bokanegros“ studijiniame įraše („Delos Music“, 2015) su Konstantino Orbeliano diriguojamu Kauno miesto simfoniniu orkestru ir tokiomis pasaulinėmis operos įžymybėmis, kaip Dmitrijus Chvorostovskis, Ildaras Abdrazakovas ir Barbara Frittoli. Tarp svarbesnių įvairių šalių operos teatruose sukurtų vaidmenų taip pat galima paminėti Don Žuaną (W. A. Mozarto „Don Giovanni“) Santjago miesto teatre Čilėje ir Tulūzos operoje, Leporelą (W. A. Mozarto „Don Giovanni“) Bordo operos teatre, Tomskį (P. Čaikovskio „Pikų dama“) Naujojoje Izraelio operoje, Eugenijų Oneginą (P. Čaikovskio „Eugenijus Oneginas“), Guljelmą (W. A. Mozarto „Visos jos tokios“) ir Skarpiją (G. Puccini „Toska“) Vilniaus miesto operoje, Mazetą (W. A. Mozarto „Don Giovanni“) Milano „La Scala“ teatre ir Dmitrijaus Černiakovo režisuotame operos pastatyme Provanso Ekso festivalyje, diriguojant Marcui Minkowskiui.

 

Tarp naujausių ir svarbiausių solisto debiutų operose galima paminėti Kurvenalį 2018‒2019 m. Kelno operos sezoną atvėrusiame naujame R. Wagnerio „Tristano ir Izoldos“ pastatyme, Jono Krikštytojo vaidmenį (R. Strausso „Salomėja“) tame pačiame Kelno operos teatre, Tomskį (P.Čaikovskio „Pikų dama“) Maskvos Didžiajame teatre, baritono partijas L. van Beethoveno IX simfonijoje su Frankfurto radijo simfoniniu orkestru ir S. Rachmaninovo chorinėje simfonijoje „Varpai“ su Oslo filharmonijos orkestru. 2019‒2020 m. sezone K. Smoriginas debiutavo Skarpijos vaidmeniu G. Puccini „Toskoje“ Ruano operos teatre, dainavo Kurvenalio partiją koncertuose su Andrio Nelsono

diriguojamu Bostono simfoniniu orkestru Bostone ir Niujorko Carnegie salėje, atliko Eskamiljo vaidmenį Kelno operos teatre ir Jono Krikštytojo vaidmenį Hanoverio valstybinėje operoje.

 

Tarp kitų sėkmingų solisto vaidmenų pastaraisiais metais galima paminėti Eskamilją Barrie Kosky’io režisuotoje „Karmen“, Karaliaus šauklį Davido Aldeno režisuotame R. Wagnerio „Lohengrine“ ir Andrejų Ščelkalovą Richardo Joneso režisuotame M. Musorgskio „Borise Godunove“ Karališkajame operos teatre „Covent Garden“ Londone; pagrindinius vaidmenis W. A. Mozarto „Don Giovanni“ Lozanos operoje ir „Figaro vedybose“ Drezdene; pagrindinius vaidmenis P. Čaikovskio „Eugenijuje Onegine“ ir W. A. Mozarto „Figaro vedybose“ Lietuvos nacionaliniame operos ir baleto teatre; Grafą „Figaro vedybose“ Malmės operos teatre; pagrindinius vaidmenis S. Rachmaninovo „Aleko“ ir A. Rubinšteino „Demone“ Karališkajame „La Monnaie“ operos teatre Briuselyje; Dagono žynio vaidmenį „Vilnius City Opera“ 2017 m. Dalios Ibelhauptaitės režisuotoje C. Saint-Saënso operoje „Samsonas ir Dalila“.

 

K. Smoriginas taip pat dažnai kviečiams atlikti ir koncertinius kūrinius. Jo gausiame repertuare – boso-baritono partijos tokiuose stambiuose instrumentiniuose-vokaliniuose kūriniuose, kaip G. Verdi, J. Brahmso, W. A. Mozarto ir G. Fauré „Requiem“, G. F. Händelio „Mesijas“, F. Mendelssohno „Elijas“, J. S. Bacho „Magnificat“, L. van Beethoveno IX simfonija, S. Rachmaninovo chorinė simfonija „Varpai“, D. Šostakovičiaus XIII simfonija „Babij Jaras“, L. Janáčeko „Glagolinės mišios“, A. Dvořáko „Te Deum“ ir K. Szymanowskio „Stabat Mater“, kurią jis atliko su Edwardo Gardnerio diriguojamu Birmingamo miesto simfoniniu ir Valerijaus Gergijevo diriguojamu Londono simfoniniu orkestrais. Kritikų liaupsėmis buvo sutiktas dainininko debiutas „BBC Proms“ koncertų cikle Karališkojoje Alberto salėje, kur jis atliko boso partiją I. Stravinskio „Vestuvėse“.

 

K. Smoriginas (g. 1980 Vilniuje) dainininko kelią pradėjo berniukų chore „Ąžuoliukas“ (vad. Vytautas Miškinis). Vėliau studijavo dainavimą Lietuvos muzikos ir teatro akademijoje pas prof. Vladimirą Prudnikovą. Tuo pat metu debiutavo operos scenoje, atlikdamas nepagrindinius vaidmenis Latvijos nacionalinėje operoje (Don Picaras L. van Beethoveno „Fidelijuje“, Dandinis G. Rossini „Pelenėje“, Tomskis P. Čaikovskio „Pikų damoje“) ir Lietuvos nacionaliniame operos ir baleto teatre (Melitonė G. Verdi „Likimo galioje“). 2005 m. atstovavo Lietuvai prestižiniame vokalistų konkurse „BBC Cardiff Singer of the World“. Po šio konkurso surengtoje Anglijos nacionalinės operos atstovų perklausoje gavo pasiūlymą ir stipendiją studijuoti Londono Karališkajame muzikos koledže ir Benjamino Britteno operos mokykloje (2005‒2007). Nuo 2007 m. dvejus metus tobulinosi Londono Karališkojoje operoje „Covent Garden“ kaip Jette Parker jaunųjų menininkų programos stažuotojas. 2019 m. baigė magistrantūros studijas Vytauto Didžiojo universiteto Muzikos akademijoje Kaune.

 

Vaidmenys:
  • - Dedikacija #Operai100#Teatrui200 (Perkeliamas)
Straipsniai

Klaipėdos baleto trupės artistė šoks festivalyje Turkijoje

Sergejaus Prokofjevo baletas „Romeo ir Džuljeta“ gimė iš laisvės ilgesio

„Romeo ir Džuljeta“ paryškina Muzikinio teatro orkestro profesionalumą

„Romeo ir Džuljeta“: netikėčiausi įsimylėjėlių ženklai šiandienos pasaulyje

RĖMĖJAI

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (ang. cookies). Sutikdami naudoti slapukus galėsite patogiau naršyti mūsų svetainėje. Daugiau apie slapukus ir kaip jų atsisakyti skaitykite slapukų politikoje.

Sužinoti daugiau

sutinku

Abonementas

Repertuaras

  • Žanras: Koncertas

    Data: 2020-09-02

    Laikas: 18:30

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Miuziklas

    Data: 2020-09-12

    Laikas: 18:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Šokio spektaklis

    Data: 2020-09-25

    Laikas: 19:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Šokio spektaklis

    Data: 2020-10-10

    Laikas: 18:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Vaikams

    Data: 2020-10-11

    Laikas: 14:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Koncertas

    Data: 2020-10-22

    Laikas: 19:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Opera

    Data: 2020-10-24

    Laikas: 18:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Vaikams

    Data: 2020-10-25

    Laikas: 13:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Opera

    Data: 2020-11-11

    Laikas: 19:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Opera

    Data: 2020-11-13

    Laikas: 19:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Edukacija

    Data: 2020-12-06

    Laikas: 13:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Edukacija

    Data: 2021-02-05

    Laikas: 12:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Opera

    Data: 2021-02-06

    Laikas: 18:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Opera

    Data: 2021-02-18

    Laikas: 19:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Opera

    Data: 2021-03-10

    Laikas: 19:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Edukacija

    Data: 2021-03-12

    Laikas: 12:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Šokio spektaklis

    Data: 2021-03-13

    Laikas: 18:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Vaikams

    Data: 2021-03-14

    Laikas: 13:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Miuziklas

    Data: 2021-03-26

    Laikas: 18:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Opera

    Data: 2021-04-07

    Laikas: 19:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Šokio spektaklis

    Data: 2021-04-09

    Laikas: 19:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Vaikams

    Data: 2021-04-11

    Laikas: 13:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Vaikams

    Data: 2021-04-25

    Laikas: 13:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Koncertas

    Data: 2021-06-19

    Laikas: 17:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:

Mokėjimo būdas *
Noriu Naujienlaiškio

Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro modernizavimas

Projektas finansuojamas iš Europos regioninės plėtros fondo

Projekto Nr. 07.1.1-CPVA-V-304-01-0019

Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras įgyvendiną teatro modernizavimo projektą, dalinai finansuojamą Europos regioninės plėtros fondo, pagal 2020-01-10 pasirašytą finansavimo ir administravimo sutartį su VšĮ Centrine projektų valdymo agentūra. Bendra projekto vertė 23 990 642,98 Eur, iš jų ES regioninės plėtros fondo lėšos - 9 510 736,93 Eur, Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – 14 479 906,05 Eur.

Pastato rekonstrukcijos techninis projektas buvo parengtas dar 2016 m. pabaigoje, rangovas parinktas 2018 m., rangos darbų viešąjį konkursą laimėjo UAB „Infes“. Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro rekonstrukcija pradėta 2018 m. rugsėjo 14 d. Apie rekonstrukcijos pradžią iškilmingai paskelbta įkasant kapsulę ateities kartoms būsimo pastato pamatuose

Projekto tikslas – padidinti Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro patrauklumą, teikiamų kultūros paslaugų prieinamumą ir kokybę

Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras – didžiausias profesionalaus meno kolektyvas ne tik Klaipėdoje, bet ir visame Vakarų Lietuvos regione. Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras įkurtas 1987 metų sausio 1 dieną, Klaipėdos liaudies operos teatrą reorganizavus į muzikinį teatrą. Per dvidešimt šešerius kūrybinės veiklos metus teatre pastatyta per 100 įvairių žanrų ir epochų sceninių veikalų, tai: operos, operetės, miuziklai, muzikinės dramos, baletai, šiuolaikinio šokio spektakliai, oratorijos, muzikiniai spektakliai vaikams.

Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras teikia šias pagrindines paslaugas – rodo spektaklius (savo ir kitų gastroliuojančių teatrų repertuarą) Klaipėdoje, stato naujus spektaklius, teikia edukacines paslaugas, rodo spektaklius kituose miestuose (gastrolės), įgyvendina kultūrines programas. Teatras orientuojasi į platų visuomenės ratą kaip tikslinę žiūrovų auditoriją. Repertuaras bei spektakliai pritaikomi kuo įvairesnėms tikslinėms žiūrovų grupėms (atsižvelgiant į amžių, socialinę padėtį, pomėgius ir kt.), tokiu būdu siekiama formuoti teigiamą visuomenės požiūrį į teatrą ir pritraukti kuo įvairesnių visuomenės grupių atstovus.

Svarbi scenos infrastruktūra įrengta dar sovietų laikais ir šiuo metu visiškai neatitinka laiko realijų. Nėra galimybės greitai pakelti ir nuleisti dekoracijų, vystyti kitų meninių spendimų. Įdiegus šiuolaikinę scenos infrastruktūrą, būtų pagerintas ne tik vizualinis vaizdas, kuris svarbus žiūrovui, bet ir būtų sudaryta galimybė didesnei režisierių ir aktorių saviraiškai. Tai leistų statyti daugiau ir novatoriškesnių spektaklių.

Šiuolaikiniam jaunimui labai svarbu, kad teatro spektakliai atspindėtų tai, kas yra aktualu. Šiuolaikiniai spektakliai, kuriuose vyrautų jaunimo kultūra (vadinamoji „gatvės kultūra“), būtų naudojamos išmaniosios technologijos (kadangi tokias technologijas jaunimas naudoja ir kasdieniniame gyvenime) leistų padidinti susidomėjimą ne tik jaunimo tarpe, bet pritrauktų ir kitų amžiaus lankytojų grupes, kurios nori susipažinti su siek problemomis. Įdiegus tinkamą scenos įrangą, galima būti kurti vizualinius pasakojimus, kurie taptų neatsiejama spektaklių dalimi.

Šiuo metu Vakarų Europoje ir JAV vyrauja tendencija, kad teatras turi būti aprūpinamas naujausia technine įranga, kuri leistų kurti visiškai naujo lygio pasirodymus. Tokia įranga leidžia išreikšti spektaklio herojaus išgyvenimus vizualiai, scenoje projektuoti vaizdinius, sukurti reikiamą atmosferą (keičiant šviesos spektrą, intensyvumą, spalvą, galima sukurti baimės, gėrio, jaukumo ir kt. atmosferą). Gera garso sistema leistų pasiūlyti įvairesnių garso sprendimų. Labai svarbu pažymėti, kad režisieriai, turėdami tokias priemones, galėtų lengviau interpretuoti scenarijus, pasirinkti sprendinius, kurie iki šiol, dėl techninių sąlygų, nebuvo galimi.

Įgyvendinus projekto veiklas, numatoma pasiekti projekto tikslą - padidinti Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro patrauklumą, teikiamų kultūros paslaugų prieinamumą ir kokybę. Bus pasiekti tokie rezultatai:

  • modernizuoti didžiosios salės scenos technologijos įrenginius ir susijusią įrangą;
  • modernizuoti didžiosios ir mažosios salės garso ir apšvietimo įrangą;
  • pakeisti didžiosios salės kėdes bei kiliminę dangą. Pakeisti mažosios salės kėdes, suteikiant daugiau komforto lankytojams.
  • Pritaikyti teatro erdves ir infrastruktūrą lankytojų poreikiams.