Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro struktūros schema
Teatro Vadovas
    • Teatro vadovo pavaduotojas menui
      • Kūrybinės veiklos planavimo ir solistų skyrius
      • Orkestro tarnyba
      • Choro tarnyba
      • Baleto tarnyba
    • Teatro vadovo pavaduotojas
      • Personalo ir bendrųjų reikalų skyrius
      • Pastatymų
        tarnyba
        • Sceną aptarnaujantis skyrius
        • Gamybos skyrius
      • Ūkio skyrius
    • Buhalterinės apskaitos
      skyrius
    • Teatro vadovo pavaduotojas rinkodarai
      • Rinkodaros tarnyba
        • Reklamos
          ir pardavimų
          skyrius
        • Žiūrovus aptarnaujantis skyrius
        • Pastatymų ir renginių organizavimo skyrius
    • Strateginio
      ir investicijų
      valdymo skyrius
Teatro Vadovas
    • Teatro vadovo pavaduotojas menui
      • Kūrybinės veiklos planavimo ir solistų skyrius
      • Orkestro tarnyba
      • Choro tarnyba
      • Baleto tarnyba
    • Teatro vadovo pavaduotojas
      • Personalo ir bendrųjų reikalų skyrius
      • Pastatymų
        tarnyba
        • Sceną aptarnaujantis skyrius
        • Gamybos skyrius
      • Ūkio skyrius
    • Buhalterinės apskaitos
      skyrius
    • Teatro vadovo pavaduotojas rinkodarai
      • Rinkodaros tarnyba
        • Reklamos
          ir pardavimų
          skyrius
        • Žiūrovus aptarnaujantis skyrius
        • Pastatymų ir renginių organizavimo skyrius
    • Strateginio
      ir investicijų
      valdymo skyrius
Teatro Vadovas
    • Teatro vadovo pavaduotojas menui
      • Kūrybinės veiklos planavimo ir solistų skyrius
      • Orkestro tarnyba
      • Choro tarnyba
      • Baleto tarnyba
Teatro vadovo pavaduotojas
Buhalterinės apskaitos
skyrius
Personalo ir bendrųjų reikalų skyrius
      • Pastatymų
        tarnyba
        • Sceną aptarnaujantis skyrius
        • Gamybos skyrius
Ūkio skyrius
    • Teatro vadovo pavaduotojas rinkodarai
      • Rinkodaros tarnyba
        • Reklamos
          ir pardavimų
          skyrius
        • Žiūrovus aptarnaujantis skyrius
        • Pastatymų ir renginių organizavimo skyrius
    • Strateginio
      ir investicijų
      valdymo skyrius
person profile image

Profilis

Sigita Šimkūnaitė

Teatro, kino dailininkė, scenografė Sigita Šimkūnaitė (g. 1981) studijavo architektūrą, įgijo architektūros istorijos ir teorijos magistro laipsnį Vilniaus Gedimino technikos universitete (2004), taip pat metus stažavo Vituso Beringo universiteto kolegijoje Danijoje (2001).

 

2010 m. ji įsiliejo į nepriklausomos kūrybinės grupės „Operomanija“ veiklą, sukūrusi scenografiją Williamo Waltono operai „Meška“ (su Arūnu Paslaičiu, rež. Nerijus Petrokas). Bendradarbiaudama su „Operomanija“ vėlesniais metais kūrė scenografiją Jono Sakalausko haiku operai „Sniegas“ (choreografė ir režisierė Rūta Butkus) ir Rūtos Vitkauskaitės nanooperai „Apie Ugnį ir Bėgantį žmogų“ (režisierė Marija Simona Šimulynaitė). Su kompozitoriumi J. Sakalausku ir choreografe Agnija Šeiko dirbo statant šokio operas „Dykra“ (2011) ir „Džuljetos“ (2012). Kūrė scenografiją choreografų Rūtos Butkus („Lost Eyes“, „5g of hope“, „New N fairytale“, 6th finger, „MII4IIpeoples park“), Petro Lisausko („Moterų klubas“), Agnijos Šeiko („Dior in Moscow“), Vyčio Jankausko („Agonijos“, „Dekreacija“), Maciejaus Kuźmińskio („I“) šokio spektakliams. Nuo 2012 m. dirba kine, kaip kino dailininkė apipavidalino daugiau kaip dvi dešimtis trumpo ir pilno metro filmų, tarp jų ne vieną nominaciją ir apdovanojimą pelniusius filmus, kaip kad „Traukinio apiplėšimas, kurį įvykdė Saulius ir Paulius“ (rež. Simonas Aškelavičius ir Ričardas Marcinkus, 2015), „Emilija iš Laisvės alėjos“ (rež. Donatas Ulvydas, 2017), „Amžinai kartu“ (rež. Lina Lužytė, 2017), „Piligrimai“ (rež. Laurynas Bareiša, 2021), „Poetas“ (rež. Giedrius Tamoševičius ir Vytautas V. Landsbergis, 2022).

 

Klaipėdos valstybiniame muzikiniame teatre menininkė debiutavo šokio spektakliu „Karmen“ (režisierė ir choreografė Aušra Krasauskaitė, 2017). Toliau sekė kiti darbai KVMT: Giedriaus Kuprevičiaus opera „Prūsai“ (rež. Gediminas Šeduikis, 2018), Mikio Theodorakio baletas „Graikas Zorba“ (chor. Lorca Massine, 2018), Richardo Wagnerio opera „Skrajojantis olandas“ (rež. Dalius Abaris ir Gediminas Šeduikis, 2020), už kurią drauge su D. Abariu buvo nominuota „Auksiniam scenos kryžiui“ scenografijos kategorijoje, Gaetano Donizetti komiška opera „Pulko duktė“ (rež. Jūratė Sodytė, 2021). 2022 m. sukūrė scenografiją šokio spektaklių triptikui  „Dona Kichotė“, už kurią taip pat buvo nominuota „Auksiniam scenos kryžiui“, tačiau jį pelnė už scenografiją spektakliams „Edžio pabaiga“ (Valstybinis jaunimo teatras) ir „Indigo. Das Schliemann Projekt“ (Šeiko šokio teatras) kartu su kostiumų dailininke Sandra Straukaite (kategorija Scenografija ir kostiumų dizainas). 2023 m. sukūrė scenografiją atviroje Klaipėdos elingo scenoje pastatytam videografiniam spektakliui pagal Carlo Orffo sceninę kantatą „Carmina Burana“ (rež. Dalius Abaris), įspūdingai užbaigusiam III-iąjį Klaipėdos festivalį.

 

Spektakliai su S. Šimkūnaitės scenografija taip pat pastatyti Lietuvos rusų dramos (dabar Vilniaus senajame), Valstybiniame Vilniaus mažajame, Vilniaus kameriniame, Valstybiniame jaunimo ir kituose teatruose. 2018 m. sukūrė scenografiją roko operai Eglė (Lietuvos valstybinis simfoninis oekstras), Lietuvos šimtmečio dainų šventės Vardan tos... atidarymo šventei Vingio parke, Popiežiaus Pranciškaus vizito Lietuvoje – scenos dekoraciją Katedros aikštėje susitikimui su jaunimu ir kt. Tarp naujausių jos darbų – krovinių vilkike sukurta G. B. Pergolesi operos „Tarnaitė ponia“ scenografija (rež. Gediminas Šeduikis, 2020) ir natūralistinis scenovaizdis spektaklyje-kelionėje „Laikas nė(e)rimui“ (režisierė ir choreografė Agnija Šeiko), atvėrusiame „Neringos – Lietuvos kultūros sostinės 2021“ renginių programą. Šio spektaklio scenografijos elementas – veidrodiniai krikštai – tapo pagrindiniu Lietuvos nacionalinio pavijono ir parodos „Teatro navigacija. Kas ten“ elementu 15-oje Prahos scenografijos parodos kvadrienalėje (2023 m birželis, kuratorė Raimonda Bitinaitė-Širvinskienė), kurioje buvo pristatyta ir S. Šimkūnaitės kūryba teatrui. 2021 m. buvo profesionalaus  dramos bei operos teatro Lietuvoje 100-mečiui skirto koncerto (rež. Gediminas Šeduikis, chor. Martynas Rimeikis) Kauno valstybiniame muzikiniame teatre scenografė. 2022 m. kūrė scenografiją programos „Kaunas – Europos kultūros sostinė 2022“ šiuolaikinio Kauno mito trilogijos trečiajam veiksmui – baletorijai „Sutartis“ (kompozitorė Zita Bružaitė, režisierius Gediminas Šeduikis).

Spektakliai:
  • Scenografė - Mikis Theodorakis GRAIKAS ZORBA (Premjera 2018.08.10)
  • Scenografė - KARMEN (Premjera 2017.08.11)
  • Scenografė - Giedrius Kuprevičius PRŪSAI (Premjera 2018.02.17)
  • Scenografė - Richard Wagner SKRAJOJANTIS OLANDAS (Premjera 2020.08.01)
  • Scenografė - Gaetano Donizetti PULKO DUKTĖ (Premjera 2021.11.12)
  • Scenografė - Edukacinis spektaklis: Gaetano Donizetti opera PULKO DUKTĖ (Premjera 2022.01.28)
  • Scenografė - DONA KICHOTĖ (Premjera 2022.11.11)
  • Scenografė - Pažintis su opera PULKO DUKTĖ (Premjera 2022.11.15)
  • Scenografė - Pažintis su DONA KICHOTE (Premjera 2023.02.08)
  • Scenografė - Carl Orff CARMINA BURANA (Premjera 2023.08.11)
  • Scenografė - LEGENDA (Premjera 2024.11.29)
Straipsniai

Muzikinio teatro istorinę praeitį ir ambicingą ateitį apjungs Vytauto Karčiausko sukurtos skulptūrinės miniatiūros 

Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro kūrėjų apdovanojimai „Pagauk bangą“

Žmones su regos negalia po naują Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro pastatą vedžios ir moderniausios technologijos

„Sapnai ir kaktusai“ skleisis naujoje Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro salėje „Jūra“

RĖMĖJAI

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (ang. cookies). Sutikdami naudoti slapukus galėsite patogiau naršyti mūsų svetainėje. Daugiau apie slapukus ir kaip jų atsisakyti skaitykite slapukų politikoje.

Sužinoti daugiau

sutinku

Abonementas

Repertuaras ir bilietai

  • Žanras: Koncertas

    Data: 2020-09-02

    Laikas: 18:30

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Miuziklas

    Data: 2020-09-12

    Laikas: 18:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Vaikams

    Data: 2020-10-11

    Laikas: 14:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Koncertas

    Data: 2020-10-22

    Laikas: 19:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Opera

    Data: 2020-10-24

    Laikas: 18:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Vaikams

    Data: 2020-10-25

    Laikas: 13:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Opera

    Data: 2020-11-11

    Laikas: 19:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Opera

    Data: 2020-11-13

    Laikas: 19:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Edukacija

    Data: 2021-02-05

    Laikas: 12:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Opera

    Data: 2021-02-06

    Laikas: 18:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Opera

    Data: 2021-02-18

    Laikas: 19:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Edukacija

    Data: 2021-03-12

    Laikas: 12:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Šokis

    Data: 2021-03-13

    Laikas: 18:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Vaikams

    Data: 2021-03-14

    Laikas: 13:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Miuziklas

    Data: 2021-03-26

    Laikas: 18:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Opera

    Data: 2021-04-07

    Laikas: 19:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Vaikams

    Data: 2021-04-11

    Laikas: 13:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Vaikams

    Data: 2021-04-25

    Laikas: 13:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Koncertas

    Data: 2021-06-19

    Laikas: 17:00

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:
  • Žanras: Šokis

    Data: 2022-12-07

    Laikas: 18:30

    Kiekis:
    Sekcija/kaina:

Mokėjimo būdas *
Noriu Naujienlaiškio


Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro modernizavimas

Projektas finansuojamas iš Europos regioninės plėtros fondo

Projekto Nr. 07.1.1-CPVA-V-304-01-0019

Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras įgyvendiną teatro modernizavimo projektą, dalinai finansuojamą Europos regioninės plėtros fondo, pagal 2020-01-10 pasirašytą finansavimo ir administravimo sutartį su VšĮ Centrine projektų valdymo agentūra. Bendra projekto vertė 23 990 642,98 Eur, iš jų ES regioninės plėtros fondo lėšos - 9 510 736,93 Eur, Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – 14 479 906,05 Eur.

Pastato rekonstrukcijos techninis projektas buvo parengtas dar 2016 m. pabaigoje, rangovas parinktas 2018 m., rangos darbų viešąjį konkursą laimėjo UAB „Infes“. Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro rekonstrukcija pradėta 2018 m. rugsėjo 14 d. Apie rekonstrukcijos pradžią iškilmingai paskelbta įkasant kapsulę ateities kartoms būsimo pastato pamatuose

Projekto tikslas – padidinti Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro patrauklumą, teikiamų kultūros paslaugų prieinamumą ir kokybę

Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras – didžiausias profesionalaus meno kolektyvas ne tik Klaipėdoje, bet ir visame Vakarų Lietuvos regione. Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras įkurtas 1987 metų sausio 1 dieną, Klaipėdos liaudies operos teatrą reorganizavus į muzikinį teatrą. Per dvidešimt šešerius kūrybinės veiklos metus teatre pastatyta per 100 įvairių žanrų ir epochų sceninių veikalų, tai: operos, operetės, miuziklai, muzikinės dramos, baletai, šiuolaikinio šokio spektakliai, oratorijos, muzikiniai spektakliai vaikams.

Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras teikia šias pagrindines paslaugas – rodo spektaklius (savo ir kitų gastroliuojančių teatrų repertuarą) Klaipėdoje, stato naujus spektaklius, teikia edukacines paslaugas, rodo spektaklius kituose miestuose (gastrolės), įgyvendina kultūrines programas. Teatras orientuojasi į platų visuomenės ratą kaip tikslinę žiūrovų auditoriją. Repertuaras bei spektakliai pritaikomi kuo įvairesnėms tikslinėms žiūrovų grupėms (atsižvelgiant į amžių, socialinę padėtį, pomėgius ir kt.), tokiu būdu siekiama formuoti teigiamą visuomenės požiūrį į teatrą ir pritraukti kuo įvairesnių visuomenės grupių atstovus.

Svarbi scenos infrastruktūra įrengta dar sovietų laikais ir šiuo metu visiškai neatitinka laiko realijų. Nėra galimybės greitai pakelti ir nuleisti dekoracijų, vystyti kitų meninių spendimų. Įdiegus šiuolaikinę scenos infrastruktūrą, būtų pagerintas ne tik vizualinis vaizdas, kuris svarbus žiūrovui, bet ir būtų sudaryta galimybė didesnei režisierių ir aktorių saviraiškai. Tai leistų statyti daugiau ir novatoriškesnių spektaklių.

Šiuolaikiniam jaunimui labai svarbu, kad teatro spektakliai atspindėtų tai, kas yra aktualu. Šiuolaikiniai spektakliai, kuriuose vyrautų jaunimo kultūra (vadinamoji „gatvės kultūra“), būtų naudojamos išmaniosios technologijos (kadangi tokias technologijas jaunimas naudoja ir kasdieniniame gyvenime) leistų padidinti susidomėjimą ne tik jaunimo tarpe, bet pritrauktų ir kitų amžiaus lankytojų grupes, kurios nori susipažinti su siek problemomis. Įdiegus tinkamą scenos įrangą, galima būti kurti vizualinius pasakojimus, kurie taptų neatsiejama spektaklių dalimi.

Šiuo metu Vakarų Europoje ir JAV vyrauja tendencija, kad teatras turi būti aprūpinamas naujausia technine įranga, kuri leistų kurti visiškai naujo lygio pasirodymus. Tokia įranga leidžia išreikšti spektaklio herojaus išgyvenimus vizualiai, scenoje projektuoti vaizdinius, sukurti reikiamą atmosferą (keičiant šviesos spektrą, intensyvumą, spalvą, galima sukurti baimės, gėrio, jaukumo ir kt. atmosferą). Gera garso sistema leistų pasiūlyti įvairesnių garso sprendimų. Labai svarbu pažymėti, kad režisieriai, turėdami tokias priemones, galėtų lengviau interpretuoti scenarijus, pasirinkti sprendinius, kurie iki šiol, dėl techninių sąlygų, nebuvo galimi.

Įgyvendinus projekto veiklas, numatoma pasiekti projekto tikslą - padidinti Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro patrauklumą, teikiamų kultūros paslaugų prieinamumą ir kokybę. Bus pasiekti tokie rezultatai:

  • modernizuoti didžiosios salės scenos technologijos įrenginius ir susijusią įrangą;
  • modernizuoti didžiosios ir mažosios salės garso ir apšvietimo įrangą;
  • pakeisti didžiosios salės kėdes bei kiliminę dangą. Pakeisti mažosios salės kėdes, suteikiant daugiau komforto lankytojams.
  • Pritaikyti teatro erdves ir infrastruktūrą lankytojų poreikiams.